Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.04.1979

obiectiv

 

Specialist Resurse Umane cu o experiență de peste 12 ani în domeniul administrării de personal doresc să îmi folosesc studiile, cunoștințele și aptitudinile dobândite într-un mediu profesionist și competitiv.

Salariu: 750,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - 30.06.2020

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

• Intocmirea si administrarea dosarelor de angajare;
• Intocmirea evidentei miscarii de personal (angajari, plecari, pensionari, suspendari ale contractelor individuale de munca);
• Evidenta concediilor de odihna, concediilor fara plata, concediilor medicale, sanctiunilor;
• Inregistrarea corecta si la termen a datelor in REVISAL si Reges;
• Actualizarea și administrarea bazei de date privind angajații in programul de Administrare HR;
• Intocmirea documentelor pentru administrativ Resurse Umane (adeverinte solicitate de angajati/fostii angajati, comunicari, adrese, etc.);
• Asigurarea activitatii de completare si arhivare a documentelor gestionate specifice activitatii in conformitate cu procedurile interne ale companiei si cu legislatia in vigoare;
• Planificarea si coordonarea procesului de inductie al noilor angajati, pentru a facilita integrarea acestora in companie, urmarind evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele postului;
• Organizarea controlului de medicina muncii (la angajare si periodic);
• Persoana de legatura intre companie si serviciul extern de sanatate si securitate in munca;
• Evidenta si operarea popririlor, in conformitate cu legislatia in vigoare, cat si intocmirea adreselor catre institutiile abilitate;
• Elaborarea sistemelor specifice de evaluare a personalului din companie;
• Centralizarea rezultatelor evaluărilor personalului din companie;
• Identificarea măsurilor pentru creşterea motivarii angajaţilor;
• Administrarea si actualizarea documentelor specifice activitatii de resurse umane (Contract colectiv de munca, Regulament de ordine interioara, Cod de conduita, etc.);
• Intocmirea rapoartelor specifice departamentului de Resurse Umane (rapoarte de activitate, rapoarte statistice, etc);
• Desfasurarea activitatii de consiliere pentru angajati;
• Elaborarea si redactarea documentelelor cerute de management;
• Executarea oricaror alte dispozitii date de managerul direct sau de managerul general in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;
• Documentare legislativa permanenta.

01.05.2008 - 30.09.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

• Intocmirea si administrarea dosarelor de angajare;
• Intocmirea evidentei miscarii de personal (angajari, plecari, pensionari, suspendari ale contractelor individuale de munca);
• Inregistrarea corecta si la termen a datelor in REVISAL si Reges;
• Intocmirea si operarea documentelor pentru administrativ Resurse Umane (adeverinte solicitate de angajati/fostii angajati, comunicari, adrese, etc.);
• Gestionarea si arhivarea cererilor de concediu (odihna, medicale, evenimente speciale, fara plata, de formare profesionala);
• Evidenta si operarea popririlor, in conformitate cu legislatia in vigoare, cat si intocmirea adreselor catre institutiile abilitate;
• Evidenta si verificarea pontajelor lunare pentru fiecare obiectiv in parte;
• Organizarea controlului de medicina muncii (la angajare si periodic);
• Persoana de legatura intre societate si serviciul extern de sanatate si securitate in munca;
• Organizarea si urmarirea procesului de evaluare a angajatilor;
• Administrarea si actualizarea documentelor specifice activitatii de resurse umane (Contract colectiv de munca, Regulament de ordine interioara, Cod de conduita, etc.);
• Intocmirea rapoartelor specifice departamentului de Resurse Umane;
• Desfasurarea activitatii de consiliere pentru angajati si management.

01.09.2007 - 30.04.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

• Administrarea dosarelor salariatilor;
• Intocmirea diverselor documente solicitate de angajati (adeverinte de salariat; adeverinte pentru obtinerea creditelor bancare, etc.);
• Intocmirea lunara a declaratiilor de CAS, somaj, sanatate, ITM;
• Intocmirea anuala a fiselor fiscale;
• Evidenta contabila in partida simpla;
• Mentinerea relatiei cu banca, Administratia financiara;
• Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de banca, casa, furnizori, clienti;
• Efectuarea platilor prin intermediul aplicatiei online banking.

01.04.2006 - 31.08.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Primire/predare/clasare corespondenta;
• Dactilografiere corespondenta de trimis;
• Gestionarea documentelor interne; actualizare baza de date cu locatii/telefoane/adresa e-mail pentru furnizori/clienti;
• Preluare si redirectionare apeluri telefonice;
• Emitere OP-uri si facturi;
• Protocol;
• Activitati pentru atingerea obiectivelor firmei.

01.02.2005 - 31.03.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Primire/predare/clasare corespondenta;
• Dactilografiere corespondenta de trimis;
• Gestionarea documentelor interne; actualizare baza de date cu locatii/telefoane/adresa e-mail pentru furnizori/clienti;
• Preluare si redirectionare apeluri telefonice;
• Emitere OP-uri si facturi;
• Protocol;
• Activitati pentru atingerea obiectivelor firmei.

studii

 

Facultati:

1999 - 2004 Facultate: Stiinta materialelor la Facultatea de Stiinta si Ingineria Materialelor, Universitatea Politehnica din Bucuresti.
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: Matematica-fizica la Liceul Teoretic "Nichita Stanescu" din Ploiesti.

Premii

Calificari
Mar 2019: Curs “Tehnici de recrutare si selectie a personalului”

Nov 2017: Curs Inspector Salarii

Jun 2017: Curs limba engleza – Intermediate (Martie – Iunie 2017) – British Council.

Apr 2013: Seminar: Revisal – Culegere de spete, valabile de la data de 01.04.2013

May 2012: Curs Manager Resurse Umane

May 2011: Curs Inspector in Domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca

May 2007: Curs Inspector Resurse umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close