 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 11.01.1992 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:26.01.2010 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul meu profesional este acela de a găsi o companie care să se potrivească
standardelor mele. Îmi doresc să ma dezvolt intr-o companie de renume, să mă
perfecţionez şi să acumulez experienţă. Consider că experienţa şi o cultură vastă, mă va
ajuta pe viitor să îmi descoper înclinaţiile, dar şi atractiile pentru domeniul care mă
defineşte.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.12.2014 - 30.06.2016 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist resurse umane Responsabilitati: În cadrul Direcției de Resurse Umane am avut urmatoarele responsabilități:
Recrutare și selecție
- am recepționat aplicațiile interne și externe (de pe site-uri de specialitate) ale candidaților pentru diferite posturi vacante din companie;
- am efectuat screening-ul preliminar al tuturor aplicațiilor primite, asigurându-mă că aplicațiile selectate corespund fișei postului;
- am organizat și am susțin interviurile preliminarii;
- am participat la procesul de decizie cu privire la alegerea viitorului angajat;
- am organizat lista cu candidații admiși pentru cel de-al doilea interviu, care se va desfășura cu directorul de resurse umane;
- am contactat telefonic candidații admiși în urma procesului de recrutare;
- am transmis candidatiilor neselectați răspunsul prin email;
- am efectuat programul de induction pentru noii angajați.
Administrare personal
În cadrul companiei HeidelbergCement România, am derulat activități de administrare personal( întocmirea adeverinț elor, întocmirea contractelor individuale de muncă, gestionarea dosarelor de personal,etc.).
Training si dezvoltare personal
Am identificat nevoile de training și am colaborat cu colegii din departamentul “Trening și dezvoltare de personal”, pentru a elabora și organiza un program complet, personalizat în funcție de necesitățiile noastre.
Alte responsabilități
-am revizuit procedurile de telefonie mobilă, reconfigurând-o în funcție de dinamica pieței. De asemenea, am elaborat o bază de date în Access pentru gestionarea eficientă a flotei auto a companiei. Aceasta urmează să fie implementată și va fi testată viabilitatea ei.
- am colaborat cu echipa din Departamentul de Comunicare Internă pentru redactarea diverselor articole.
- am reprezentat compania HeidelbergCement România, în cadrul evenimentului Polifest, in perioada 2015-2016, la Universitatea Politehnică din București. La acest eveniment, prin contactul direct cu mediul universitar, am căutat cei mai buni studenți aflați în ani terminali sau la master, pentru a-i coopta în echipa noastră de viitori ingineri. |
|
01.06.2012 - 30.09.2012 Departament: crewing / casino / entertainment Titlu Job: ride operator Responsabilitati: Mută controale pentru a porni și opri echipamente , cum ar fi roller coaster , carusel și roata Ferris .
Este responsabil în cazul unor accidentări minore sau grave, a clienților.
Trebuie să respecte regulile parcului de distracții, verificând fiecare client si masurând fiecare copil.
Informează patronul cu privire la siguranța masinăriilor, centurilor și măsurilor de siguranță.
Are o disponibilitate crescută la efort și la un program solicitant. |
|
01.06.2011 - 01.09.2011 Departament: inginerie Titlu Job: voluntar inspector i.t.p Responsabilitati: Preluam maşinile clienţilor în vederea verificării stării tehnice a acestora. Puneam aparatele corespunzatoare pentru stabilirea coeficienţilor de emisie a dioxidului de carbon, precum şi testarea eficientei la franare. |
| studii | |
|
Facultati: 2014 - 2016 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Masterat profesional Managementul Resurselor Umane
Nota finalizare: 10
2011 - 2014 Facultate: Economie Agroalimentara si a Mediului la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Licenţiat in Stiinţe Economice, în domeniul Economie.
Nota finalizare: 9,33
Premii Certificari
Apr 2015 - Apr 2015: Inspector/Referent Resurse Umane
Curs de certificare Inspector Resurse Umane, obținut în cadrul organizației Reaspir Crescendo.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|