 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 02.06.1982 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:29.11.2006
|
|
obiectiv | |
|
Indeplinirea cu succes si responsabilitate a sarcinilor profesionale si de asemenea imi doresc sa invat cat mai multe lucruri noi, alaturi de o echipa dinamica si profesionista, intr-un mediu de lucru placut si motivant.
Salariu: nespecificat Beneficii: Optional - bonuri de masa Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie Oras de lucru: Bucuresti, Slobozia Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2019 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist resurse umane Responsabilitati: Intocmirea contractelor de munca si gestionarea dosarelor de personal;
Intocmirea deciziilor si actelor aditionale la contractele individuale de munca;
Intocmirea documentelor de incetare a contractului de munca ( decizii incetare, nota lichidare, adeverinta de vechime);
Asistență sucursalelor gestionate in ceea ce priveste administrarea de personal;
Actualizarea si verificarea statelor de functii pentru sucursalele gestionate;
Intocmirea si transmiterea in termen a Registrului General de Evidenta a Salariatilor( referitor la angajari, incetari, suspendari, modificari ale contractului de munca) la Inspectoratul Teritorial de Munca;
Actualizarea bazei de date cu persoane aflate in intretinere, coduri IBAN, documente de studii, etc.
Arhivarea documentelor la dosarele de personal. |
|
01.06.2018 - 31.05.2019 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: - Intocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului conform legislației actuale în vigoare: dosare personal, contracte de muncă, acte adiționale, decizii, adeverințe care atestă vechimea în muncă, precum și alte tipuri de adeverințe solicitate de salariați
- Actualizarea bazei de date Charisma cu informațiile transmise de către salariați
- Arhivarea dosarelor de personal
- Intocmirea corectă, completarea și depunerea la termen a registrului general de evidență a salariaților în format electronic – REVISAL
- întocmirea rapoartelor specifice cu privire la date despre angajați (situația zilelor de concediu, încetări, angajări etc.)
- Transmiterea către salarizare a tuturor informațiilor relevante pentru efectuarea calcului salarial
- Monitorizarea status-ului controalelor medicale pentru toti angajatii, pregatirea & distribuirea formularelor de medicina muncii necesare pentru examenul medical anual si examenul pentru angajare.
- Primirea/ monitorizarea fiselor de aptitudine, verificare acuratete date din fise si actualizare informatii aferente in baza de date.
- redactarea si publicarea anunturilor de recrutare specifice si distribuire cv-uri catre locatiile din tara
- selectarea candidatilor in functie de profilurile discutate cu managerii/ ocazional sustinerea de interviuri pentru angajare.
|
|
01.02.2017 - 30.06.2018 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: Intocmirea, gestionarea, verificarea si actualizarea documentelelor de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare, etc.;
Intocmirea si reactualizarea fiselor de post;
Prelucrarea datelor primite privind gestiunea personalului;
Evidenta concediilor de odihna, fara plata, medicale, suspendari, concedii crestere copil;
Intocmirea adeverintelor pentru angajati (adeverinte de vechime, adeverinte pentru inscriere scoala/gradinita, adeverinte medic, adeverinte pentru banca, adeverinte CIC etc.)
Actualizarea bazei de date angajati;
Gestionarea documentelor de interes ale firmei;
Administrarea si actualizarea dosarelor angajatilor;
|
|
01.11.2015 - 28.02.2017 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: referent resurse umane Responsabilitati: Respectarea normelor legale privind secretul si confidentialitatea datelor si informatiilor;
Intocmirea corecta si gestionarea documentelor de angajare a personalului;
Oferirea informatiilor privind problemele de personal;
Comunicarea eficienta cu angajatii companiei si eliberarea la termen a tuturor documentelor solicitate de acestia;
Primirea si arhivarea cererilor de concedii (de odihna, pentru evenimente speciale, fara plata, de formare profesionala);
Arhivarea documentelor;
Trimitere corespondenta;
|
|
01.11.2013 - 30.11.2015 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: functionar informatii clienti Responsabilitati: Asigurarea activitatii de relatii cu clientii (informatii, solicitari, reclamatii):
-Preluarea / initierea apelurilor legate de avizarea daunei, procedura deschiderii dosarelor de dauna, plata dosarelor, efectuarea programarilor la centrul de daune, informatii generale, preturi orientative, locatii si puncte de lucru Astra etc;
- Identificarea rapida si exacta a necesitatilor clientilor, oferirea raspunsului corespunzator;
- Transmiterea solicitarilor clientilor catre departamentele corespunzatoare pentru rezolvarea acestora in timp util;
-Procesarea apelurilor cu acuratete in baza de date;
|
|
01.05.2010 - 31.01.2011 Departament: banci Titlu Job: client service representative Responsabilitati: Colaborarea permanenta cu clientii Corporate (Persoane Juridice) ai bancii, prin oferirea de informatii corecte si complete clientilor referitoare la produsele si serviciile companiei, prin customer support telefonic, pe mail, fax, prin posta, cu scopul de a rezolva problemele clientilor, de a le furniza informatiile de care aveau nevoie, referitoare la solduri, plati, incasari, carduri de debit si de credit, cecuri si bilete la ordin, confirmari pt. scrisori de audit, scrisori de confirmare solduri, confirmare capital social, inregistrarea si rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor prin mijloace specifice si de asemenea colaborarea permanenta cu colegii din departamentul Commercial Clients in vederea solutionarii problemelor clientilor Corporate. |
|
01.11.2008 - 31.05.2010 Departament: banci Titlu Job: analist servicii clienti ( receptie ) Responsabilitati: Participarea activa la procesul de comunicare interna si externa a companiei. Primirea si inregistrarea documentelor care intrau in sediul central al bancii, programarea intalnirilor care aveau loc in banca, programarea salilor de conferinta, intampinarea si directionarea clientilor, preluarea apelurilor telefonice si oferirea informatiilor si / sau directionarea corespunzatoare a acestora catre persoanele indicate, up-datarea bazei de date, arhivarea diferitelor documente, asigurarea serviciilor specifice de secretariat si receptie, folosirea fax-ului, e-mail-ul, redactarea si trimiterea corespondentei scrise. |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2010 Masterat: Managementul si Marketingul Operatiunilor Logistice la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti. Nu am sustinut examenul de disertatie.
2003 - 2008 Facultate: Geografie / Istorie la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
1998 - 2001 Colegiu / Studii postliceale: Asistenta sociala la Scoala Postliceala Sanitara Christiana din Slobozia.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Operator chimist la Liceul Mihai Eminescu din Slobozia.
Premii Certificari
Feb 2017 - Mar 2017: Atestat Inspector Resurse Umane Acreditat ANC
Descriere
Calificari
Feb 2013: Curs: Asistent Manager / Secretariat Computerizat
Jun 2003: Curs Operator PC
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,avansat) franceză(mediu,incepator,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|