Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.03.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.07.2001

obiectiv

 

Sa imi desfasor activitatea cu pasiune si dedicatie in scopul atingerii obiectivelor companiei si in scopul obtinerii de satisfactii profesionale.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2013 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

-Recrutarea si selectia personalului conform procedurilor interne: alcatuirea anunturilor de angajare conform specificatilor primite, selectia CV-urilor; programarea interviurilor, sustinerea interviurilor de selectie, verificarea referintelor candidatilor;
-Intocmirea si verificarea intocmirii corecte a dosarelor de angajare pentru procesele de recrutare coordonate, programarea examinarilor de Medicina Muncii;
- Intocmirea si verificarea contractelor individuale de munca in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Intocmirea situatiilor referitoare la angajati (numarul de angajati la o anumita perioada, nr. angajatilor/departamente/filiale, numar angajari versus numar lichidari, angajati pe intervale de varsta/nivel de studii/vechime in cadrul companiei etc);
-Proiectarea, intocmirea si gestionarea fiselor de post (inregistrarea, semnarea de catre angajati/superior direct/director general, indosarierea in dosarul de angajare al salariatului);
-Intocmirea de decizii, acte aditionale la contractele de munca pentru angajatii companiei in momentul aparitiei unor modificari, la recomandarea conducerii companiei;
-Centralizarea informatiilor necesare la formarea si instruirea personalului; intocmeste adeverinte, acte aditionale/clauze la contractele de munca; realizeaza instruirile la angajare a noilor angajati, cu privire la Regulamentul Intern, procedurile si politicile de resurse umane;
-Urmareste respectarea si aplicarea legislatiei in vigoare; urmareste respectarea politicilor, procedurilor si regulamentelor interne ale companiei in cadrul activitatii desfasurate;

14.08.2009 - 01.07.2013

Departament: banci

Titlu Job: asistent retail

Responsabilitati:

-Sprijin in realizarea managementul sucursalelor (realizearea evaluarii directorilor de unitati, efectuarea defalcarii planului de afaceri pe sucursale);
-Sprijinirea directorul judetean in procesul de evaluare a Directorilor Executivi pentru a eficientiza procesele si activitatile realizate;
-Elaborarea analizei datelor pentru evaluarea performantelor judetului;
-Asigurarea suportului metodologic si de specialitate pentru unitatile din judet;
-Pregatirea datelor necesare pentru realizarea planului de afaceri si planului financiar;
-Echipa cu directorul judetean in scopul aplicarii strategiilor si politicilor bancii cu privire la activitatea bancara retail, propunad masuri pentru realizarea tintelor;
-Evaluarea periodica a activitatii pe baza indicatorilor de performanta stabiliti si propunerea de masuri in vederea optimizarii activitatii;
-Asigurarea cu resurse umane in unitati, coordonarea substituirii de personal intre unitati;
-Monitorizarea numarului si structurii resurselor umane in judet in cooperare cu Directia Resurse Umane;
-Sprijinirea directorului judetean in procesul de bugetare;
-Sprijinirea in elaborarea planului de investitii in judet;
-Impreuna cu directorul judetean- realizarea si urmarirea exercitarii atributiilor de control intern;
-Contribuie la crearea unei comunicari eficiente cu clientii ;
-Pe linia SSM, sprijina implementarea si mentinerea cerintelor sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca conform prevederilor legale si sanatatii in munca.

14.08.2008 - 12.08.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

-Prezentarea si promovarea produselor si serviciilor companiei pentru clientii alocati;
-Identificarea nevoilor clientilor, personalizarea si adaptarea ofertelor la cerintele si nevoile acestora;
-Rezolvarea eventualelor probleme aparute la clienti in colaborare cu celelalte departamente;
-Monitorizarea creditului clientului si recuperarea creantelor;
-Realizarea de analize si rapoarte despre activitatea depusa;
-Propunerea catre seful ierarhic a strategiilor de acordare a discounturilor specifice fiecarui client in parte;

14.08.2006 - 14.08.2008

Departament: banci

Titlu Job: retail lending officer

Responsabilitati:

-Promovarea si vanzarea proactiva a produselor si serviciilor bancii pentru clientii persoane fizice;
-Promovarea si vinzarea produselor si serviciilor Piraeus Bank;
-Consilierea clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile;
-Identificarea nevoilor clientilor si oportunitatilor de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate;
-Asigurarea atragerii si pastrarii clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standardelor de calitate ale bancii;
-Urmarire si actionare in scopul realizarii tintelor individuale si ale unitatii;
-Realizarea sarcinilor si obiectivelor, in conformitate cu reglementarile legale si interne;
-Asigurarea confidentialitatii si evitarea conflictului de interese in utilizarea limitelor de autoritate.

studii

 

Facultati:

2006-2008 Studii postuniversitare
Universitatea Lucian Blaga Sibiu-Facultatea de Stiinte Economice (2006 - 2008), Sibiu
Profilul: Comert
Diploma Master-Economia si gestiunea companiilor multinationale

2002-2006 Facultate
Universitatea Lucian Blaga Sibiu-Facultatea de Stiinte Economice (2002 - 2006), Sibiu
Profilul: Comert
Diploma Licenta-Economia comertului, turismului si servciilor
Universitatea “Lucian Blaga” Sibiu,
Facultatea de Drept “Simion Barnutiu”- Drept juridic

1998-2002 Liceu
Colegiul National “Gheorghe Lazar”, Sibiu, Romania
Sectia Matematica-fizica bilingv engleza

Activitati extracurriculare

-Atitudine deschisa si constructiva fata de schimbare,receptivitate la nou;
-Incredere in sine si rezistenta la factori de stress;
-Proactivitate, flexibilitate, implicare;
-Capacitate de organizare si luare de decizii;
-Gandire logica, viteza de reactie;
-Capacitate de analiza in evaluarea informatiilor;
-Abilitati de vanzare;
-Capacitate de asimilare de noi cunostinte;
-Responsabilitate;
-Orientare spre rezultate;
-Abilitati relationale si spirit de echipa;
-Experienta in management de proiecte;
-Determinare si implicare in atingerea obiectivelor.

Premii

-University of Cambridge-International Examinations Certificate in Advanced English;
-Ministerul Educatiei si Cercetarii -Certificat de competnte profesionale –Limba Engleza;
-Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de sanse (prin Educational Services SRL) - Atestat in Securitatea Muncii;
-Conferinte internationale pe teme economice organizate de Facultatea de Stiinte Economice Sibiu;
-Cursuri:ABC Bancar, Time and Task Management, Comunicare organizationala;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,mediu,avansat)

germană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close