 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 01.03.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:06.02.2012
|
|
obiectiv | |
|
Beneficii: 2 zile libere pe saptamana ( de preferat weekend-urile) Tip job: Full time Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti, Ramnicu-Valcea Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2014 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist resurse umane + lucrator desemnat ssm (sanatate si securitate in munca) Responsabilitati: -Realizarea procedurii legale în toate situatiile care necesita modificari legale si de documente;
-Actualizarea fişelor de post din cadrul firmei, în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu organigrama firmei;
-Executarea oricaror alte dispoziţii date de către superiorul ierarhic, în vederea realizării eficiente a anchetelor disciplinare întocmite în cadrul firmei şi întocmirea corectă a fişelor de post ale angajaţilor firmei, în limitele respectării temeiului legal;
-Conceperea, completarea, actualizarea şi efectuarea procesului de Induction Training pentru noii angajaţi din cadrul firmei;
-Studierea în permanenţă a celor mai noi tendinţe în domeniul recrutării şi le adaptează la specificul firmei;
-Elaborarea instrumentelor şi metodelor de recrutare, pentru a asigura atragerea şi fidelizarea celor mai potriviţi candidaţi, în conformitate cu necesităţile reale ale firmei;
-Planificarea desfăşurarii anuale a procesului de recrutare în raport cu nevoile şi strategia de dezvoltare a firmei;
-Coordonarea proiectelor de recrutare pentru toate poziţiile interne ale firmei;
-Identificarea, negocierea şi menţinerea relaţiilor cu companiile de recrutare şi site-urile cu locurile de muncă;
-Dezvoltarea instrumentelor şi procedurilor de recrutare eficiente: recrutare internă, căutare directă;
-Întocmirea şi publicarea anunţurilor pentru posturile vacante ale firmei. |
|
01.12.2013 - 01.06.2014 Departament: au pair / babysitter / curatenie Titlu Job: consilier juridic + lucrator desemnat ssm (sanatate si securitate in munca) Responsabilitati: - Activitatea de consultanta si asistenta juridica in cadrul societatii;
- Conceperea contractelor incheiate de societate;
- Analiza contractelor incheiate de societate;
- Consultarea periodica a Monitorului Oficial in scopul aflarii ultimelor acte normative;
- Reprezentarea societatii in fata instantelor judecatoresti in situatia unor litigii;
- Contactarea departamentului financiar contabil in vederea obtinerii unor informatii privind persoanele care nu si-au achitat obligatiile contractuale;
- Folosirea eficienta a timpului de munca;
- Executarea la termen a sarcinilor trasate;
- Intocmirea documentelor conform normelor de protectia muncii si PSI specifice locului de munca;
- Efectuarea contabilitatii primare in anumite situatii;
- Cunoasterea si vorbirea limbii engleze;
- Pastrarea secretului de serviciu, stipulat in clauza de confidentialitate. |
|
13.02.2013 - 03.01.2014 Departament: vanzari Titlu Job: lucrator comercial - part time Responsabilitati: - Permanentă implicare în prezentarea mărfii (asigurarea ordinii şi opticii în magazin, plasarea
produselor pe mijloacele de prezentare a mărfii conform indicaţiilor);
- Service clienţi conform normelor Deichmann;
- Vânzarea articolelor secundare;
- Supravegherea sălii de vânzare;
- Pregatirea şi aranjarea materialelor decorative în magazin şi/sau în vitrină;
- Efectuarea corectă a reducerilor şi prelucrarea listei de sortare ulterioară;
- Implicare activă în schimbarea de sezon în urma directivelor superiorului;
- Efectuarea şi păstrarea ordinii în depozit şi în spaţiile sanitare;
- Ordinea şi curăţenia în sala de vânzare şi în camera personalului;
- Activitatea la casa de marcat (casa Deichmann + casa fiscală) - verificarea mărfii la vânzare (ex.:
perechi, defecte, preţ corect) introducerea corectă a sumelor în casa fiscală;
- Pregatirea actelor necesare într-o zi de vânzare, închiderea casei, predarea sacilor cu bani către
transportator;
- Vânzare activă/deservire clienţi. etc. |
|
01.12.2012 - 01.12.2013 Departament: juridic Titlu Job: asistent- part time Responsabilitati: -documentarea juridică în vederea formulării acţiunilor în instanţă
-redactarea de cereri de chemare în judecată, note scrise, concluzii etc.
-întocmirea dosarelor pentru instanţă şi completarea acestora
-activitaţi de corespondenţă cu clienţii şi partenerii Cabinetului: redactarea corespondenţei şi trimiterea acesteia prin e-mail, fax şi poştă; ridicarea corespondenţei de la oficiile poştale
-activitati logistice: multiplicarea documentelor în vederea constituirii dosarelor; asigurarea materialelor consumabile necesare desfăşurării activităţii Cabinetului; plata taxelor de timbru. |
|
28.08.2012 - 03.12.2012 Departament: statistica / matematica Titlu Job: referent statistician Responsabilitati: * preluarea si gestionarea mapelor cu formularele
completate;
* corectia datelor primare in procesul de prelucrare;
* compararea datelor din formulare cu cele din
centralizatoare;
* codificarea variabilelor din formulare;
* identificarea caracteristicilor lipsa;
* recuperarea datelor si informatiilor prin verificarea
incrucisata a informatiilor din mai multe registre
administrative;
* rezolvarea erorilor aparute si realizarea verificarii si
validarii datelor;
* validarea finala pentru datele primare rezultate in procesul
de prelucrare;
* predarea sub semnatura a mapelor cu formularele
statistice codificate, verificate si corectate; |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Seriozitate, minutiozitate, constiinciozitate, abilitati creative etc. Premii atestat limba engleza |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|