Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.05.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.04.2012

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist recrutare

Responsabilitati:

Amaris este o companie internationala de consultanta specializata in Tehnologie si Management. A fost creata in anul 2017 in Geneva, avand acum 65 de sedii in mai mult de 45 de tari din intreaga lume. Compania a aparut pe piata din Romania in anul 2012. Principalele sectoare de activitate ale acesteia sunt reprezentate de: Business si Management, It si IS, Inginerie, Telecomunicatii, Noi tehnologii si domeniul farmaceutic.

Ca Specialist Recrutare in cadrul Amaris am urmatoarele atributii:

- Colectarea si analizarea nevoilor de recrutare ale companiei pe piata din Elvetia si Belgia, in industria farmaceutica, a dispozitivelor medicale, cosmetica, alimentara, chimica si agrochimica.
- Redactarea si publicarea de oferte de munca pe diferite job board-uri romanesti si internationale, precum si pe site-ul companiei.
- Participarea in procesul de sourcing si headhunting a unor candidati specializati, folosind baza de date interna, job board-uri si retele sociale.
- Selectarea candidatilor in urma unei discutii telefonice
- Planificarea interviurilor cu Business managerii
- Follow-up asupra intregului proces de recrutare
- Participarea saptamanala la meeting-uri cu echipa
- Administrarea aplicatiilor trimise de candidati

Atributii noi

- Realizarea si prezentarea de training-uri noilor recruiteri, cu privire la procesul de sourcing, head-hunting, bune practici.
- Activitati manageriale, de coaching si monitorizare a doi recruiteri juniori.
- Participarea in primul interviul al candidatilor alaturi de Business manager, pentru pozitii tehnice
- Sustinerea primului interviu al candidatului pentru pozitii de marketing, vanzari si recrutare.
- Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu diferite univerisitati din Elvetia.
- Publicarea de anunturi pe site-urile universitatilor, precum si gestionarea cv-urilor primite de la studenti.

01.08.2014 - 29.02.2016

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Voluntariat in cadrul proiectului ,,Educatia democratica: Diseminarea de informatii pentru dezvoltarea mediului democratic in Romania in cadrul liceelor si facultatilor, participarea la traininguri si discutii interctive cu tema ,,Educatia Democratica”

01.02.2014 - 31.12.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Jobul presupunea coordonarea vanzarilor de echipamente utilizate in domeniul energiei solare, eoliene, bioenergie( panouri solare,echipamente biodiesel, etc).
- monitorizarea transporturilor acestor echipamente, pastrarea legaturii cu diferiti clienti si furnizori,
- sourcing de candidati pentru diferite pozitii in departamentul de marketing si vanzari,
- sustinerea interviului telefonic precum si al primului interviu al candidatului
- gestionarea activitatilor privind protectia muncii si medicina muncii ( programari vizita medicala, mentinerea legaturii cu centrele medicale),
- pregatirea documentelor de angajare (CIM, acte aditionale sau fisa postului),
- evidenta concediilor de odihna sau fara plata.
- asigurare de suport in diferite activitati din departamentul administrativ.
- activitati d secretariat.

01.05.2012 - 31.05.2012

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: operator de teren

Responsabilitati:

Realizarea de sondaje de opinie

01.01.2012 - 30.04.2012

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

Introducerea de date obtinute in urma aplicarii unor chestionare in programe precum SPSS sau Microsoft Excel

studii

 

Facultati:

2008 - prezent Liceu / Școală profesională: la din Pitesti.
2014 - 2017 Masterat: Comunicare manageriala si resurse umane la Snspa, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate: la din Bucuresti.

Premii

Conferinte
Nov 2013: Diplomatie multilaterala
participarea activa la dezbaterile privind diplomata multilaterala si politica externa a Romaniei
Proiecte
May 2010: Agentia Nationala Antidrog
Realizarea de filmulete cu mesaje antidrog precum si promovarea acestora in licee si scoli.Aceasta activitate mi-a permis sa interactionez cu un numar foarte mare de persoanne si sa imi dezvolt abilitatile de comunicare



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close