Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.10.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.01.2010

obiectiv

 

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: Salariu,bonusuri in functie de rezultate,masina,telefon,laptop(daca este necesar)

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Publicitate, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2017 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist recrutare

Responsabilitati:

• Gestionarea proceselor de recrutare pentru pozitii de specialisti si middle management in diverse domenii de activitate
• Participarea la intalnirile initiale cu clientul pentru a intelege nevoile acestuia de recrutare
• Conceperea si punerea in aplicare a strategiei de sourcing pentru proiectele in lucru
• Identificarea, contactarea si evaluarea candidatilor compatibili
• Sustinerea interviurilor si evaluarea candidatilor
• Pregatirea si transmiterea profilelor candidatilor aflati pe lista scurta
• Informarea periodica a clientului privind statusul proiectului de recrutare, consultanta in ceea ce priveste provocarile de pe piata muncii si propunerea eventualelor schimbari de strategie
• Mentinerea legaturii permanente cu candidatii aflati in proces
• Administrarea proiectelor de recrutare in aplicatia software dedicata

01.12.2014 - 31.12.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist admin

Responsabilitati:

• Întocmirea si inregistrarea contractelor de munca, a actelor aditionale si a tuturor modificarilor contractuale ale angajatilor în Revisal
• Menținerea acurateții datelor angajatilor și a dosarelor, aliniate la legislația în vigoare
• Asigurarea unui flux eficient și sigur de documente între companie și angajați
• Suport pentru celelalte arii de HR pentru tranzacții în toate procesele și în toate unitățile: recrutare, payroll și compensații/ beneficii
• Gestionarea platformelor interne de HR pentru menținerea datelor acurate și actualizate ale angajaților, cât și pentru reflectarea corectă a organigramelor și a structurii organizatorice în sistemele de lucru (Workday, E-hours, Payroll)
• Actualizarea constantă a proceselor și procedurilor interne in acord cu legislatia in vigoare pentru simplificarea și gestionarea corectă a acestora

01.12.2013 - prezent

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: redactor colaborator

Responsabilitati:

Culegerea de informatii si redactarea materialelor in domeniul specific,pe diferite teme:Educatie/Timp liber/Calatorii/Moda& Frumusete;
Propunerea de noi subiecte si surse de informare

01.08.2011 - 30.06.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Intocmirea si inregistrarea contractelor de munca si a actelor aditionale in programul Revisal;
Pregatirea si verificarea documentelor pentru calcul salarial (pontaje, cereri concediu de odihna, Concedii Medicale, ore suplimentare, alte tipuri de absente)
Inregistrare documente in programul de Salarizare in vederea calculului salarial, verificare state de plata, intocmire D112;
Calculul si intocmirea situatiei tichetelor de masa;
Intocmire adeverinte solicitate de angajati;
Gestionarea bazei de date a salariatilor si mentenanta acurateții datelor angajatilor și a dosarelor, aliniate la legislația în vigoare


Beneficii: salariu,telefon, bonuri de masa.

01.03.2010 - 31.05.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit controller/ referent financiar-contabil

Responsabilitati:

Administrarea incasarilor de la agentii de vanzari sau direct de la clienti;
Operarea documentelor de plata:state de plata,avans din salarii,deconturi,incasari vanzari,emitere de bonuri fiscale;
Monitorizarea si informarea in scris daca un client si-a respectat sau nu termenul de plata;
Urmarirea situatiei facturilor neincasate de la clienti si emiterea somatiilor de plata;
Contactarea clientilor datornici in vederea recuperarii debitelor
Emiterea rapoartelor zilnice si saptamanale privind incasarile estimate

Am contribuit activ la realizarea targetului privind incasarile saptamanale/lunare si am reusit recuperarea debitelor mai vechi de 1 an; am redus numarul debitorilor cu 20%; alinierea cu echipa de vanzari pe modul de lucru privind recuperarea creantelor; vizite de teren pentru o mai buna intelegere a flow-ului.

Raluca Baghiu Curteanu(Director HR)
Cristina Costache(Manager Contabilitate)

01.10.2008 - 01.03.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: verificator documente expeditie

Responsabilitati:

Verificarea documentelor primite de la transportatori si furnizori(incluzand facturile,avizele,CMR-urile,certificate de calitate,etc);
Operarea documentelor in programul de lucru(in Scala-Note interne de receptie,comenzi);
Intocmirea bonurilor de transfer dintre sectiile de productie si ambalare si a bonurilor de consum;
Arhivarea si indosarierea actelor si a documentelor justificative necesare pentru gestiunea materiilor prime;
mentinerea legaturii cu furnizorii interni si externi,pentru o mai buna colaborare.
Datorita colaborarii bune cu gestionara si sefa de depozit,am reusit in scurt timp sa aduc la zi rapoartele privind situatia materiilor prime aflate in depozit,intocmirea documentelor,arhivarea lor pe categorii.
Datorita muncii prestate,responsabilitatii si seriozitatii,precum si datorita bunei organizari,am fost promovata de la Departamentul Achizitii/Logistica,la cel Financiar/Contabil,ocupand o pozitie superioara celei de verificator,anume de referent contabil/ credit controller.
Raluca Baghiu-Curteanu(Director HR)
Salariu fix,bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Relatii Internationale si Integrare Europeana la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate: Studii Europene la Facultatea de Relatii Internationale,istorie si Filosofie din Bucuresti.
2008 - 2011 Facultate: Jurnalism la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul teoretic 'Al.I.Cuza din Bucuresti.

Premii

Calificari
May 2012: Absolute School-Atestat Manager Resurse Umane-Modul Tehnici de recrutare si selectie personal , BUCURESTI

Nov 2011: Absolute School-Atestat Inspector Resurse Umane , BUCURESTI

Jan 2010: Institutul European de Cursuri prin Corespondenta , BUCURESTI Curs de Engleza pentru Afaceri

Certificari
Apr 2006 - Jun 2006: Asociatia culturala UNESCO Iulia Hasdeu- Curs Jurnalism si Comunicare



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close