Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.03.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.05.2001

obiectiv

 

„Singura modalitate prin care poți face lucruri extraordinare este să iubești ceea ce faci.”

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: Masina, telefon de serviciu, asigurare medicala.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bacau, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - 30.06.2020

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist recrutare

Responsabilitati:

Angajare pe durata determinata 12 luni.
Activitati specifice procesului de recrutare. CV Screening, interviu telefonic, interviu face2face, prezentare oferta, intocmire documente de angajare, onboarding, exit interviews.
Comunicare permanenta cu hire managerii, intocmire profil candidat, elaborare si postare anunturi de angajare.
Intocmire diverse rapoarte de activitate.

01.09.2018 - 30.06.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consilier resurse umane

Responsabilitati:

Administrare dosare de personal, organizare concursuri de recrutare. Intocmire documente angajare, actualizare dosare, intocmire pontaje, calcul salarii. Concedii medicale, intocmire documentatie CAS, adeverinte salariat, de venit, de vechime. Dosare de pensie.

01.10.2016 - 30.09.2018

Departament: management

Titlu Job: administrator firma

Responsabilitati:

Toate activitatile necesare desfasurarii activitatii magazinului, de la cele administrative, organizatorice, financiar-contabile pana la cele de marketing si desfacere.

01.12.2013 - 31.12.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari volkswagen

Responsabilitati:

Principala atributie a postului este contactarea telefonica a clientilor (atat cei din baza de date, clienti actuali cat si potentiali) pentru prezentarea ofertelor si promotiilor in curs.
De asemenea pentru feedback in ceea ce priveste gradul de satisfactie al acestora vis-a-vis de serviciile noastre.
Intocmirea si transmiterea ofertelor in functie de cerintele si nevoile clientilor.
Functie suport pentru echipa de vanzari, alte atributii legate de documentatie program Remat si intocmire diverse rapoarte si situatii pentru management.

01.10.2011 - 31.12.2013

Departament: management

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Administrarea activitatii unui pub(aprovizionare, relatia cu furnizorii), contabilitate primara, stocuri, analiza costuri, coordonarea si motivarea echipei din subordine. Selectia si instruirea personalului nou.
Organizare evenimente si petreceri tematice. Concepere materiale promotionale, promovare si administrarea paginii FB a pubului.

01.03.2008 - 01.10.2011

Departament: management

Titlu Job: manager de zona

Responsabilitati:

Manager de zona pe segmentul Retail. Coordonarea unei echipe de vanzari mobile. Printre atributiile postului se numara: angajarea, instruirea si motivarea agentilor de vanzari, trasarea obiectivelor lunare in materie de performante pentru fiecare membru al echipei, vizite in teren la sediul clientilor impreuna cu agentii, urmarirea realizarii planurilor de vanzari trasate de managementul companiei, evaluarea lunara a angajatilor din subordine, intocmirea de rapoarte de activitate zilnice si saptamanale, reprezentarea echipei in cadrul sedintelor de management.
Am condus o echipa de 10 persoane, alaturi de care am contribuit la realizarea planurilor de vanzari.
Vali Tancu - former Regional Manager
Masina, telefon, bonuri de masa, asigurare medicala, business card.

01.10.2007 - 01.03.2008

Departament: management

Titlu Job: director agentie

Responsabilitati:

Director Agentie. Printre atributiile postului: coordonarea activitatii agentiei, realizarea obiectivelor impuse de management, intocmirea rapoartelor de activitate si a tuturor documentelor necesare bunei desfasurari a activitatii, vizite in teren la clientii potentiali, atributii de vanzari atat pe segmentul retail cat si companii mici si mijlocii.
Am condus o echipa de 3 oameni.
Bonuri de masa, asigurare medicala, telefon.

01.10.2006 - 31.10.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: analist credite imm / reprezentant vanzari directe

Responsabilitati:

Reprezentant vanzari directe - carduri de credit. Identificarea clientilor potentiali, stabilirea intalnirilor, vizite in teren peste 80% din timpul de lucru, prezentarea produselor bancii in cadru individual sau de grup, intocmirea documentatiei necesare accesarii produselor, urmarirea dosarelor, asistenta post vanzare. Realizarea targetului impus de management, intocmirea rapoartelor de activitate.

Am crescut vanzarile pe segmentul Carduri de credit.
Viorel Ceparu - Branch Manager
Bonuri de masa, asigurare
Analist credite persoane juridice - analiza economico-financiara a aplicatiilor de credit, sustinerea proiectelor de investitii in fata comisiei de decizie.

01.03.2005 - 01.05.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Intocmirea caietelor de sarcini pentru licitatii, a contractelor de achizitie publica, etc. Participare la licitatiile organizate pentru atribuirea contractelor de achizitie. In subordinea DGASPC erau cca 16 centre(de copii si adulti), ma ocupam si de centralizarea tuturor cererilor de produse si servicii pe categorii.

Huian Liliana - Sef Birou

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Managementul Afacerilor la Universitatea George Bacovia Bacau din Bacau.
2000 - 2004 Facultate: Marketing la Universitatea din Bacau Facultatea de Stiinte Economice din Bacau.
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Engleza la Liceul Teoretic Vasile Alecsandri din Bacau.

Premii

Certificari
Jan 2021 - Apr 2021: Contabilitate si Informatica de gestiune
Curs contabilitate si informatica de gestiune. Operare Saga, Revisal.
May 2020 - Jul 2020: Academia Britanica de Afaceri si Comunicare
Comunicare in afaceri
May 2020 - Jul 2020: Academia Britanica de Afaceri si Comunicare
Managementul Resurselor Umane - Curs integral de resurse umane.(recrutare si administrare personal)
Traininguri
Oct 2006 - Jul 2014: Cursuri si traininguri
CUSTOMER APPROACH
Curs privind tehnici de vanzare si gestionare a relatiilor cu clientii(inclus in New Hire).
TEHNICI DE VANZARI
Cursuri de vanzari,de produse,role-play(calitatea vanzarii,pasii procesului de vanzare).
O zi curs de management.
NEW HIRE ORIENTATION
Curs de orientare pt angajatii noi, inclusiv curs de vanzari si tehnici de abordare a clientilor.
A+ LEADER
Curs de management si leadership,format din 3 module,sustinut in limba engleza.
CONTACTUL TELEFONIC DE VANZARI
Curs de vanzari prin telefon.
SMART START
Curs de orientare, produse, vanzari.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close