 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 27.03.1991 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:19.02.2015
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Beneficii: - Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie Oras de lucru: Arad Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: 01.04.2017 | experienta profesionala | |
|
01.04.2017 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist recrutare Responsabilitati: - postarea, administrarea si promovarea posturilor disponibile pe canalele de recrutare ( Bestjobs, Olx.ro, Linkedin );
- pregatire machete pentru publicarea acestora in diferite reviste sau flyere;
- colaborare cu agentii de recrutare, furnizori de publicitate;
- selectare, screening CV-uri, testarea candidatilor;
- actualizare BDD;
- programarea si sustinerea interviurilor DIR, IND cu reprezentantii din Productie cat si cu celelalte departamente din companie pentru Staff;
- recrutare, head-hunting white collar, blue collar;
- realizarea de oferte salariale;
- pastrarea confidentialitatii;
- mentinerea si imbunatatirea constanta a legaturii cu angajatii si participantii la interviuri ( recrutati sau in stand-by );
- organizarea training-urilor, cursurilor ( Leadership, stivuitoristi );
- participare activa la targurile de job-uri, evenimente locale ( Edu2Job, Family Day );
- solutionarea problemelor legate de angajatii companiei impreuna cu Coordonatorii/Responsabili
de Departamente;
- intocmire/actualizare rapoarte saptamanale ( Recruitment Status, Exit Interviews, urmarire Turnover );
- colaborare cu Departamentul Financiar cat si lucru in echipa cu Productia/Lean;
- organizarea transportului saptamanal pentru productie;
- realizarea pontajului zilnic;
- transmitere Revisal;
- intocmire contracte de munca, eliberare adeverinte la cerere ( de venit, medicale ). |
|
01.11.2015 - 31.03.2017 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: responsabil birou Responsabilitati: - coordonarea intregii echipe a biroului cat si a proiectelor in derulare (recrutare white collar, blue collar);
- mentinerea legaturii cu clientii si a departamentelor HR;
- organizarea activitatii saptamanale ( lista comenzi, prioritati clienti, intocmirea bugetului pentru cheltuieli);
- intocmire, verificare oferte catre clienti, a contractelor de prestari servicii cat si semnarea acestora;
- munca temporara (verificare, semnarea contractelor);
- protectia muncii;
- deplasari zilnice catre clienti ( de la prezentarea candidatilor pana la negocieri contracte, preluare comenzi, sedinte departamente HR). |
|
01.09.2015 - 30.11.2015 Departament: vanzari Titlu Job: consultant vanzari Responsabilitati: Receptionarea apelurilor printr-un sistem tip call-center din partea companiilor existente din baza de date pentru preluare cereri de oferte si comenzi, prospectarea si identificarea clientilor potentiali cat si mentinerea colaborarii, evidentierea ofertelor, deplasari clienti pe teren. |
|
01.04.2014 - 31.08.2015 Departament: vanzari Titlu Job: lucrator comercial, casier Responsabilitati: Monitorizarea si abordarea clientilor, evidentierea produselor noi cat si cele din magazin, indeplinirea targetului individual cat si cel pe echipa, respectarea programului de lucru, incasarea produselor, intocmirea facturilor la cererea clientului. |
|
01.04.2013 - 30.06.2013 Departament: vanzari Titlu Job: sales asistant Responsabilitati: Promovarea produselor noi sau inlocuirea produselor nedorite/cerute de client, realizarea targetului, cresterea vanzarilor,
Formarea in vanzari intr-un grup international. |
|
01.03.2013 - 01.04.2013 Departament: banci Titlu Job: sales asistant |
|
01.09.2011 - 31.03.2013 Departament: vanzari Titlu Job: casier Responsabilitati: Verificarea monetarului la inceputul turei, deschiderea casei de marcat, scanarea produselor clientului, efectuarea tranzactiei, elibererea bonului fiscal.
Abilitatea de a lucra in echipa, abordarea corecta a clientilor, respectarea unui program de lucru. |
|
01.03.2011 - 30.04.2011 Departament: internet / e-commerce Titlu Job: operator date Responsabilitati: Procesarea si gestionarea datelor clienților pentru analiza financiara. |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2013 Facultate: Psihologie la Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic "Vasile Goldis" din Arad.
Premii Certificari
Nov 2013 - Dec 2013: Estudia Consult, Bucuresti
Inspector "Resurse Umane"
Proiecte
Jan 2012 - May 2013: Proiectul strategic -Programul de practica pentru studenti "Protectia Copilului de la practica la teorie" . Proiect european finantat din Fondul Social European P.O.S.D.R.U 2007-2013
Practica institutii:
"Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului" Arad - Biroul de Evaluare si Consiliere
Scoala "Raza de Soare" (Fundatia Crestina RCE Speranta Copiilor)
Protectia Copilului & Departamentul de Politie Arad - proiect colaborare pentru reducerea absenteismului in scoli si licee
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|