Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.06.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.06.2007

obiectiv

 

Indeplinirea totala si cu succes a sarcinilor care imi vor fi atribuite.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: specialist operatiuni back office

Responsabilitati:

- procesarea aplicatiilor venite prin courier process COP (verificarea documentelor si informatiilor introduse, investigatii pentru departamentul Compliance & AML; generarea manuala a unui AWB si a documentelor; transmiterea catre compania de printare Lykos a acestor + a emailurilor de informare);
- gestionarea documentelor semnate prin COP (verificarea completitudinii si corectitudinii acestora; rezolvarea particularitatilor si activarea in sistem prin CES External; actualizarea fisierelor Excel cu bazele de date Activity Report & Database);
- verificarea documentelor after sales printr-un nou filtru (second-hand verification), atat pentru credite (cash loan), cat si pentru descoperit de card (overdraft): documente de identificare, contracte de credite, contracte integrate de produse, acorduri de prelucrare a datelor, grafice de rambursare etc.;
- procesarea rapoartelor zilnice care necesita retransmiterea graficelor de rambursare pentru device financing;
- corectia datelor clientilor din sistem (nume, adrese, informatii CI);
- conceperea actelor aditionale si a implementarii in sistem a acestora;
- procesarea solicitarilor de inchidere a relatiei cu banca;
- modificarea datelor scadente pentru clientii cu cash loan sau overdraft;
- inchiderea de overdrafturi si/sau rambursarile de credit;
- refacerea manuala a documentelor care nu mai fi pot regenerate automat de sistem (acorduri de prelucrare a datelor, confirmari de depuneri numerar, contracte carduri de debit etc.);
- gestionarea lunara a KPI si KRI (a unor indicatori cu privire la productivitatea tuturor departamentelor).

01.04.2016 - 30.04.2018

Departament: banci

Titlu Job: specialist back office

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- solutionarea solicitarilor venite prin aplicatia DT de tip PARM si a requesturilor venite prin Service Desk, pe aria DC - DOB - L2 Administrare Clienti Conturi PF;
- crearea grupurilor PBS (pachete beneficii salariale) / PBDS (pachete drepturi drepturi sociale), implementarea noilor oferte aprobate sau modificarea celor deja existente, ori rezilierea acestora;
- includerea si/sau excluderea clientilor persoane fizice in/din grupuri PBS/PBDS/PBB, in Top Management sau alte grupuri preferentiale;
- implementarea comisioanelor sau dobanzilor negociate pentru clientii persoane fizice (Private Banking, comisioane de administrare a diverselor conturi, retrageri numerar, plati sau incasari inter sau intra bancare etc);
- rezolvarea companiilor de duplicare in cazul clientilor PF cu mai multe cic-uri deschise;
- Alimentarea conturilor PF cu premii, in cadrul campaniilor derulate
- Atasarea cardurilor Business pentru salariatii BCR;
- Includerea/ excluderea/ atasarea bugetarii angajatilor BCR
- Deschiderea/ modificarea/ inchiderea depozitelor colaterale de tip escrow pentru clientii PF si blocarea/ deblocarea sumelor din cont;
- Incarcarea fisierelor cu adrese de corespondenta sau a telefoanelor invalide;
- Uploadul sau modificarea manuala pentru actualizarea managerilor de relatii clienti (CCR operationali);
- Migrarea clientilor PF prin upload pentru sucursala proprietar – actualizarea unitatilor de proprietar client.

01.01.2016 - 30.04.2016

Departament: banci

Titlu Job: asistent analist cont

Responsabilitati:

1. Efectuarea de operatiuni de receptie – preluare, sortare (cronologica si in functie de dosar: A-Dosar Juridic, B-DOsar KYC, C-TCGA, D-Oferte Cash Management, E-Produse si Servicii Active, Alte documente), scanare si arhivare documente, conform reglementarilor si instructiunilor in vigoare;
2. Incarcarea documentelor scanate in partitia / folderul clientului aferent;
3. Aplicarea etichetelor cu coduri de bare pe documentele / dosarele / coletele cu documente receptionate, iar mai apoi scanarea acestor coduri de bare si intocmirea Opisului Letric aferent clientului analizat;
4. Preluarea si verificarea din punct de vedere legal si al normelor de cunostere a clientelei, documentatia primita in vederea efectuarii operatiunilor de actualizare date client / conturi / drepturi de reprezentare a persoanelor autorizate pe cont pentru clientii (istorici) corporate, precum si alte operatiuni de pasiv ce intra in aria de administrare conturi, in baza documentelor primite de la entitatile corporate;
5. Raspuns oferit solicitarilor curente primate pe e-mail/telefonic, care se inscriu in aria de acitivitate specifica.

01.04.2015 - 31.07.2015

Departament: banci

Titlu Job: referent bancar

Responsabilitati:

Ordonarea actelor în funcție de importanța și valabilitatea acestora din cadrul dosarelor clienților (fie persoane fizice, fie juridice); manipularea cu atenție a dosarelor fizice ale clienților și repartizarea acestora către arhivare; verificarea situației dosarelor aflate în proces de executare silită; prezentarea stării curente a cazurilor care s-au aflat la un moment dat în curs de executare silită; asigurarea concordanței dintre variantă fizică a unui dosar al clientului cu cea aflată în baza de scanare (în cazul apariției discrepanțelor, se intervine în soluționarea cât mai promptă a neregulii); sortarea și redistribuirea actelor în funcție de valabilitatea acestora; predarea către supraveghetor a unui raport ce înglobează clienții care au fost atribuiți; raportarea oricăror nereguli sau neconcordanțe cu privire la dosarele atribuite; respectarea politicii stricte de confidențialitate.

01.01.2012 - 30.04.2015

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: freelancer

Responsabilitati:

Realizarea unor imagini și anunțuri cât mai atractive, publicarea acestora pe siteurile colaboratoare, contactarea clienților, preluarea datelor acestora, promovarea, vânzarea și distribuirea produselor aflate în stoc (fie în țară prin Poșta Română sau curierat rapid, fie prin predare personală în București), buna interacțiune cu clienții și asigurarea de deplina mulțumire a acestora, iar dacă este cazul - primirea / acordarea unui feedback cât mai relevant experienței cu clientul

01.11.2008 - 31.01.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent manager si administrativ & asistent universitar

Responsabilitati:

▪ Responsabilități ca Asistent Manager: organizarea cursurilor de specialitate pentru clienții Door Training & Consulting (contactarea participanților, structurarea prezentărilor pdf, proofreadingul acestora, aprovizionarea cu recuzita necesară desfășurării cursurilor, sintetizarea feedbackurilor primite în urma cursurilor de consultanță etc.)
▪ Responsabilități ca Asistent Profesor Universitar: traducerea manualelor de specialitate (temele marketing si management) din engleză în română, realizarea și structurarea unor suporturi de curs, conceperea și corectarea testelor/ examenelor adresate studenților, realizarea unor baze de date cu situația curentă a studenților (în funcție de participarea acestora la curs, prezența lor și rezultatele obținute în cadrul testelor/ examenelor finale) etc.

01.04.2008 - 31.07.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator telefonic & mystery shopper

Responsabilitati:

▪ Responsabilităţi ca operator telefonic: realizarea studiilor de piață pentru clienții colaboratori (contactarea diferitelor persoane din baza de date, supunerea acestora unor serii de întrebări, sintetizarea răspunsurilor primite, transmiterea datelor obținute supervisorului)
▪ Responsabilităţi ca mystery shopper: preluarea și studierea informațiilor cu privire la subiectul/ angajatul ce urma a fi analizat, vizitarea locului de desfășurare a activității acestuia, simularea unor diverse scenarii pentru a observa modul de comportament al acestuia, întocmirea unui raport amănunțit cu privire la vizita realizată, transmiterea informațiilor astfel obținute supervisorului

01.06.2007 - 30.11.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant in vanzari & casier

Responsabilitati:

Intâmpinarea clienților sosiți în magazin, identificarea nevoilor/ dorințelor acestora, consultatea clienților în funcție de cerințe, finalizarea vânzărilor, activitate de casierie, menținerea unui raport al stocului curent de produse, amplasarea strategică în vitrină a diferitelor produse, buna întreținere a locului de desfășurare a activității

01.07.2005 - 30.09.2005

Departament: traduceri

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

Preluarea și traducerea unor documente, introducerea de informații confidențiale în baze de date, salvarea documentelor în format electronic și predarea de documente supraveghetorilor

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Finante si Gestiunea Afacerilor la Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din Bucuresti. ▪ Principalele materii studiate: Audit și consultanță în afaceri, Gestiunea fondurilor structurale și de coeziune, Stabilitate monetară și financiară, Dreptul afacerilor, Eficiența și finanțarea investițiilor, Finanțe corporative, Instituții europene, Managementul afacerilor, Mediul de afaceri european, Leadership și cultura organizațională, Modelarea deciziei economice etc.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: FInante, Banci si Contabilitate la Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din Bucuresti. ▪ Principalele materii studiate: Management, Bazele contabilității, Bazele statisticii, Matematici financiare, Teoria generală a dreptului, Finanțe, Micro și Marco-economie, Marketing, Economia comunității europene, Piețe de capital și burse de valori, Drept bancar și comercial, Operații ale instituțiilor de credit, Fiscalitate, Politici vamale, Managementul investițiilor, Control și audit financiar, Prețuri și concurență, Gestiunea financiară a întreprinderii, Managementul resurselor umane, Managementul relației cu clienții etc.
2002 - 2006 Liceu: Economie la Colegiul Economic „A.D. Xenopol” din Bucuresti.

Premii

Lucrari publicate
Jul 2011: ▪ Lucrare de Disertație: „Elaborarea strategiei de comunicare în cadrul SC Turism Banatul SA” (iulie 2011, București) ▪ Lucrare prezentată în cadrul sesiunii anuale de comunicări științifice a programelor de master: „Contextul și cauzele apariției crizei economico-financiare” (aprilie 2011, București) ▪ Lucrare de Licență: „ Analiza activității de creditare a Băncii Comerciale Române”

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close