Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.12.1984

obiectiv

 

Exercitarea cunostintelor si dezvoltarea profesionala in cadrul unei corporatii cu principii solide de management.

Beneficii: Posibilitati de dezvoltare profesionala; training-uri; bonuri de masa, bonusuri, laptop, telefon mobil.

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

16.07.2009 - 29.03.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Pregatirea de oferte catre clientul final in colaborare cu Departamentul Comercial.
Elaborarea propunerilor de comanda saptamanale in vederea optimizarii stocului in retele de hypermarket.
Derularea operatiunilor de livrare.
Urmarirea performanelor produselor.
Coordonarea activitatii si echipelor de merchandising.
Analiza, centralizarea si raportarea saptamanala a vazarilor la nivel de hypermarket.
Monitorizarea permanenta a pietei si a competitiei.
Identificarea de noi clienti pentru cresterea volumului de vanzari.
Promovarea produselor nou lansate pe piata.
Realizare rapoarte catre management.

Realizari:

Coordonarea echipei in vederea deschiderii de noi magazine.
Coordonarea merchandiserilor.
Atingerea targetului impus pe hypermarket.

04.10.2007 - 01.05.2009

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Planificarea activitatii de marketing, elaborarea si implementarea planului de marketing pentru revista on-line www.flu.ro si subdomeniul http://mamici.flu.ro, respectiv http://licitatii.flu.ro.
Studiul pietei si al concurentei. Prospectarea pietei pentru gasirea si dezvoltarea de relatii cu diversi parteneri.
Actiuni de promovarea pentru proiectele umanitare.
Negocierea si incheierea de parteneriate media si contracte tip barter.
Gasirea de sponsori pentru sectiunea de concursuri a site-ului.
Lansarea de comunicate de presa.
Administrarea blogului mamici.flu.ro si comunicarea cu userii prin intermediul acestuia.
Realizarea campaniilor de direct e-mailing, machete publicitare. Crearea si dezvoltarea relatiilor cu presa, participand la toate evenimentele de fashion si nu numai.

Realizari:

Principalele realizari sunt atingerea obiectivelor de natura cantitativa si calitativa. Prin actiunile de marketing intreprinse am contribuit la cresterea traficului lunar de la 12.000 de vizitatori unici pe luna la 150.000.

25.06.2005 - 31.08.2007

Departament: marketing

Titlu Job: responsabil marketing

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea activitatii departamentului de marketing.
Organizarea participarii la targuri si expozitii;
Intocmirea documentatie in vederea participarii la achizitiile publice si participarea la acestea;
Preluarea cererilor de oferta si formularea raspunsurilor;
Colaborarea cu agentii de publicitate;
Crearea de baze de date;
Redactarea proiectelor pentru departamentul proiectare;
Colaborare pentru realizarea newsletter-ului „Abur & Apa”
Realizarea de campanii de marketing (direct mailing)
Introducerea de noi produse pe site;
Preluarea mesajelor de pe site si contactarea potentialilor clienti.

Realizari:

Am contribuit la cresterea notorietatii firmei prin participarea la targuri de profil, actiune care a condus si la crearea de noi contacte de afaceri.

studii

 

Facultati:

- Master: MANAGEMENT SI MARKETING IN TURISM, Facultatea de Comert, ASE Bucuresti.

- Diploma de licenta cu titulatura ECONOMIST elaborata de A.S.E., Facultatea de Comert, SPECIALIZAREA ECONOMIA COMERTULUI, TURISMULUI SI SERVICIILOR


- Colegiul Economic "A.D. Xenopol", Bucuresti, specializarea finante-contabilitate.

Activitati extracurriculare

Reponsabila, capacitatea de a gasi solutii, bun organizator, creativa.

Premii

- tehnician in activitati comerciale si financiare
- diploma de participare la cursul "targuri si expozitii"
- publicitate online

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20