de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.05.1971

obiectiv

 

- valorificarea cunostintelor acumulate pana la momentul actual precum si insusirea de noi competente/abilitati - deschidere spre noi provocari, implicit avansarea in cariera - acumularea de noi cunostinte

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bacau, Iasi, Roman

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist hr

Responsabilitati:

- Asigurarea necesarului de personal pentru Roman si celelalte puncte de lucru din tara prin utilizarea tuturor canalelor de recrutare ( standard, media,etc).
- Reprezentarea companiei la targurile de joburi
- Coordonarea sesiunilor de interviuri, intocmire short list, transmitere feedback candidatilor
- Organizare intalniri periodice cu elevi si studenti in vederea mediatizarii specificului companiei si oferirea de noi oportunitati tinerilor absolventi
- Monitorizarea materializarii si respectarii etapelor din programele de integrare ale noilor veniti in companie
- Intocmirea documentatiei la angajare
- Calcul salarial

01.07.2013 - 31.08.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: responsabil hr

Responsabilitati:

- recrutare
- coordonare programe integrare noi angajati
-implementare si coordonare program stagiatura pentru tinerii absolventi
-salarizare
-administrare personal
- evaluare performante
-inductie noi angajati

01.07.2012 - 31.07.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr specialist

Responsabilitati:

Coordonarea tuturor activitatilor specifice departamentului de Resurse Umane pentru un grup de 5 firme
- salarizare
- administrare personal
- recrutare personal

01.07.2000 - 31.05.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr generalist

Responsabilitati:

1.Resurse Umane:
Salarizare:
-calculul salarial: prelucrare pontaje,concedii medicale/odihna,modificari salarii,prime concedii,etc.,generare state de plata/centralizatoare salarii,calcul taxe si contributii aferente, calcul si distribuire tichete de masa
-criptare/generare fisiere banca in vederea alimentarii conturilor salariatilor,intocmire OP aferente platilor salariale(trezorerie,bugetul asigurarilor de stat,etc)
-intocmire/transmitere declaratii catre autoritati
-generare si transmitere rapoarte specifice catre management(costuri de personal,provizioane concedii odihna,ore suplimentare,etc)
-rapoarte privitoare la KPI
-intocmire si depunere dosare pentru recuperare sume din FNUASS
-intocmire si eliberare a diverselor adeverinte necesare salariatilor
-completare formulare statistica specifice(IND-TS,locuri vacante,ancheta ocupatiilor,etc.)

Coordonare departament Resurse Umane:
-redactare JD-uri in conformitate cu cerintele postului si ale managerului de departament
-centralizarea si generarea de rapoarte rezultate din sistemul de evaluare a performantelor pentru angajatii din productie
-actualizarea trimestriala a organigramei punctului de lucru
-elaborarea, implementarea si actualizarea procedurilor de resurse umane
-participarea la negocierile anuale ale prevederilor Contractului Colectiv de Munca la nivel de societate, redactarea si inregistrarea acestuia la autoritatile competente
-efectuare cercetari disciplinare conform procedurilor legale
-sustinere exit-interviuri si raportare rezultate catre management
-gestionarea relatiei cu furnizorii de servicii de Medicina Muncii si responsabil cu procesul de medicina muncii(analize medicale angajare, controale medicale periodice,urmarire rezultate fise de aptitudine),mentinerea legaturii cu persoana responsabila de protectia muncii si PSI
-gestionarea relatiei cu furnizorii de servicii de telefonie mobila
-implicare in organizarea si desfasurarea in bune conditii a team-buildingurilor organizate pentru aproximativ 100 angajati
-gestionare buget alocat evenimentelor cu caracter motivational
-redactare articole in revista interna a companiei
-intocmire acte necesare angajarii,modificarii si incetarii contractului individual de munca conform legislatiei in vigoare(CIM,acte aditionale,decizii incetare,note lichidare,adeverinte stagiu CAS si Somaj),transmitere date in Reges
-dosare angajati:intocmire,verificare si completare

Recrutare si selectie personal:
-crearea profilului candidatului in functie de cerintele postului
-redactare/postare anunturi recrutare interna/externa
-intocmire si gestionare baza de data candidati
-screening si preselectie CV-uri,intocmire short-list, contactare candidati
-sustinere interviuri preliminare si participarea la interviurile finale
-transmitere feedback catre participantii la interviuri
-participare la burse locuri de munca,targuri de joburi
-integrarea noilor angajati in organizatie
-gestionare buget alocat activitatii de recrutare

Training si evaluare performante
-evidenta instruirilor periodice ale angajatilor,centralizarea rezultatelor chestionarelor de evaluare a cunostintelor in urma instruirilor rezultand necesarul de instruire ulterior
-intocmirea planului anual de instruire pe baza cerintelor sefilor de departamente;
-participarea la elaborarea si implementarea Regulamentului Intern conform cerintelor legale si informarea angajatilor cu privire la continutul si modul de aplicare a prevederilor acestuia
-implicare constanta in activitatea de constientizare a salariatilor privind aplicarea si respectarea politicii si procedurilor interne ale companiei
- implicare in implementarea sistemului de evaluare a performantelor pentru angajatii din middle level

2.Financiar-contabil/administrativ
-introducere tranzactii in sistemul SCALA:TVA achizitii intracomunitare,TVA importuri;consumuri;deconturi;obiecte de inventar;facturi de stocuri/alocari de cheltuieli
-participare in procesul de inventariere anual in conformitate cu legea contabilitatii
-completare declaratie Intrastat,statistici financiare
-gestionarea relatiei cu autoritatile vamale locale
-casierie,registrul de casa,NIR-uri,completare instrumente de plata
-participare audituri interne si externe(IFS,OFSS)

01.02.1998 - 30.04.2000

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

1.Contabilitate primara
-intocmire facturi clienti
-intocmire NIR-uri
-gestionare casierie in lei si intocmire registrul de casa
-efectuare plati catre furnizori
-evidenta zilnica a soldurilor clientilor
2.Salarizare
-introducere in sistemul de salarizare a pontajelor,concediilor medicale/odihna,prime-retineri si generarea statelor de plata,calcul taxe si contributii aferente
-intocmire/transmitere declaratii catre autoritati
-intocmire CIM-uri,acte adtionale,decizii desfacere CIM-uri,note lichidare
-mentinerea legaturii cu ITM-ul

studii

 

Facultati:

1991 - 1996 Facultate: Facultatea de Nave si Inginerie Electrica-specializarea Instalatii de Bord la Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati.
1985 - 1989 Liceu / Școală profesională: Matematica-fizica la Liceul de matematica-fizica " Roman-Voda" din Roman.

Premii

Proiecte
Jun 2018: Proiect cu fonduri europene
Efectuarea stagiilor de practica de catre elevi si studenti si insertia acestora pe piata muncii
Mar 2014: Implementare efectuarea stagiului pentru absolventi studii superioare conform Legii 335 /

Voluntariat
Sep 2012: Let's Do It Romania

Traininguri
May 2011 - May 2012: EXEC-EDU
Dezvoltarea competentelor de lider
Certificari
Jan 2011 - Jun 2011: Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close