Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.09.1989

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:03.03.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Un loc de munca in care sa existe implicare din toate punctele de vedere din partea angajatorului si angajatului in relatia profesionala.

Oras de lucru: Tulcea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: concediu creștere copil

01.07.2017 - 31.12.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: specialist hr

Responsabilitati:

1.Gestionam procesul de recrutare (anunturi in presa, colectare si centralizare CV-uri , programez interviurile, transmit feed-back candidatilor dupa incheierea procesului de recrutare precum si oferta de angajare candidatilor selectati). 2.Asiguram completarea dosarelor de angajare (conform legislatiei si politicilor Saint Gobain), intocmire CIM si completare date in Payroll 3.Transmiteam la ITM, pe cale electronica, informatiile din REVISAL (aferente incheierii, modificarii, suspendarii si incetarii contractelor de munca).
4.Tineam evidenta angajatilor aflati in perioada de proba si informez managerii de departament si administratorul inainte de expirarea acestei perioade, in vederea pregatirii evaluarii angajatului 5.Intocmeam acte aditionale la CIM in urma fiecarei modificari a unei clauze contractuale si decizii
6.Pentru angajatii care paraseau compania intocmeam fisa de lichidare si asistam angajatii la completarea formularului Interviul la plecarea din companie
7.Tineam evidenta cererilor de concediu de odihna, medicale, fara plata si evenimentelor speciale pentru fiecare punct de lucru.
8.Verificam foile de prezenta de la toate punctele de lucru cu cererile de concediu de odihna, concediu fara plata, certificatele medicale si alte cereri din cursul lunii 9.Transmiteam catre Saint-Gobain toate situatiile lunare conform SLA Payroll in vederea calcularii salariilor (Absenteismul, Pontajul, Bonusuri si retineri si copii dupa documente conform prevederilor SLA)
10.Verificam statul de plata emis de Share Service Center si intocmeam formularul de plata prin banca a salariilor 11.Asiguram distribuirea fluturasilor de salariu 12.Intocmeam situatiile lunare privind tichetele de masa; comandam tichetele de masa, le distribuiam pe baza de borderouri
13.Arhivam lunar statele de plata si toate situatiile financiare lunare intocmite de SSC
14.Tineam evidenta beneficiilor conform CCM si comunicam pachetul de compensatii si beneficii catre toti angajatii 15.Participam la evaluarea anuala a angajatilor (completam Fisele de evaluare cu datele angajatilor si le transmiteam managerilor de departament, intocmeam situatia Salary adjustment pe baza careia DG aproba majorarile salariale si bonusurile de performanta) 16.Asiguram activarea asigurarilor medicale pentru calatorii in strainatate la solicitarea angajatilor

01.02.2013 - 31.07.2017

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: manager ru

Responsabilitati:

- recrutam, selectam si angajam personalul (asiguram necesarul de personal prin recrutare interna si externa, informarea prealabila a ROI si CCM, intocmeam fisa postului si calculam vechimea, tineam evidenta CO, CFP, invoiri, etc.);
-asiguram aplicarea legislatiei in domeniul securitatii si sanatatii in munca si aplicam legislatia privind situatiile de urgenta(asiguram identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire la locurile de munca,
-asiguram instruirea si informarea personalului si eveluarea acestora, completam partial dosarul medical, elaboram tematici, tineam evidenta meseriilor si profesiilor care necesita autorizarea,
-tineam evidenta accidentelor de munca si participam la cercetare si intocmirea dosarului,
-planificam, organizam si monitorizam activitatea de prevenire si stingere a incendiilor
- instruiam persoanele la angajare, reluare activitate, etc);
-gestionam documentele (gestionam dosarele de personal, contractele individuale de munca, adeverintele si deciziile, etc);-raportarea acestora (intocmeam toate rapoartele conform procedurilor interne si legislatiei in vigoare, participam la sedinte, etc);
-asistenta manageriala (asiguram asistenta managementului in probleme legate de relatiile intre angajati si societate, protectia muncii, situatii de urgenta, prim ajutor, etc ).

01.05.2012 - 31.07.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier economist in gestiunea economica

Responsabilitati:

-inregistarare facturi fiscale;-intocmire contracte individuale de munca, fise de post, acte aditionale;-operare iesiri (facturi, avize);- comunicare in limba spaniola cu furnizori;-depunerea situatiilor financiar-contabile;-participarea la licitatii, etc.

14.06.2009 - 27.09.2009

Titlu Job: contabil

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Facultatea de Stiinte ale Naturii și Științe Agricole la Ovidius din Constanta.
2008 - 2011 Facultate: Economie si afaceri internationale la Universitatea Ovidius din Constanta.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Tehnician in activitati economice la Colegiul economic Delta Dunarii din Tulcea.

Premii

Certificari
May 2016 - Nov 2016: Inspector HR

May 2013 - May 2013: Cadru tehnic PSI

May 2013 - Jul 2013: Inspector SSM

Premii si Distinctii
May 2011: Locul 1 la Olimpiada Judeteana Constanta-specializarea economie si afaceri internationale-lucrarea Controverse cu privire la liberalizarea economiei mondiale



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close