Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.04.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.02.2014

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o echipa plina de entuziasm, care mizeaza pe profesionalism si dezvoltare profesionala.

Salariu: 300,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Suceava

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist hr

Responsabilitati:

- intocmirea dosarelor de personal;
- alcatuirea si publicarea anunturilor de angajare;
- intocmirea adeverintelor;
- inregistrarea salariatilor in REVISAL si transmiterea REVISAL-ului;
- intocmirea documentelor necesare departamentului de Resurse Umane;
- oferirea consultantei angajatilor;

01.03.2016 - 30.04.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector/referent resurse umane

Responsabilitati:

-realizarea contractelor individuale de muncă;
-intoducerea în sistem a anagajaților;
-eliberarea adeverințelor;
-evidența zilelor de concediu;
-realizarea chestionarelor ”Satisfacția angajaților la locul de muncă”;
- elaborarea chestionarelor pe site-ul surveymonkey.com;
-redactarea și înregistrarea documentelor.

01.02.2015 - 31.03.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane & asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilități - Specialist Resurse Umane:
-întocmirea planului anual de recrutare, conform obiectivelor stabilite de catre Managerul General și cerințelor primite de la managerii de departament;
-definirea profilului de recrutare, conform specificaâiilor managerilor de departamente, a compatibilității cu organizația și a cerințelor din fișa postului;
-asigurarea resurselor umane în timp util și la calitatea necesară prin procesul de recrutare și selecție (postarea anunțului pentru posturile vacante, screening-ul CV-urilor, programarea candidaților, realizarea short-list-ului și întocmirea fișelor de interviu);
-comunicarea deciziilor de angajare sau de respingere, prezentarea ofertei de angajare, întocmirea raportului privind acțiunea de recrutare;
-orientarea și integrarea în organizație a noilor salariați, prezentarea Regulamentului Intern noului angajat;
-întocmirea contractelor individuale de muncă, întocmirea actelor adiționale, întocmirea deciziilor de încetare a contractelor de muncă,note de lichidare, întocmirea dosarului pentru eliberarea formularului de asigurare A1 și S1 înscrierea în registrul de evidență al salariaților (REVISAL);
-întocmirea și actualizarea fișelor de post;
-eliberarea diverselor adeverințe;
-planificarea/evidența concediului de odihnă, elaborarea și redactarea Contractului Colectiv de Muncă și a Regulamentului de Ordine Interioară;
-participarea la procesul de evaluare al angajaților împreună cu managerii de departamente și a Managerului General;
-identificarea surselor de nemulțumire reale în firmă, comunicarea acestora către Managerul General și propunerea de măsuri de corecție a nemulțumirilor apărute;
-susținerea interviurilor la plecarea din unitate;
-medierea și aplanarea conflictelor de muncă;
-activități de consiliere pentru angajați.

Responsabilități - Asistent Manager

- înregistrarea, scanarea, îndosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei;
- gestionarea dosarelor clienților și monitorizarea contractelor;
- supravegherea serviciilor generale și gestionarea relației cu furnizorii;
- organizarea evenimentelor interne;
- supravegherea aplicării procedurilor interne de către angajați;
- comunicarea internă a evenimentelor și reuniunilor;
- supravegherea fluxului facturilor și plaților furnizorilor, achitarea facturilor;
- preluarea, înregistrarea și direcționarea corespondenței și apelurilor telefonice în cadrul companiei;
- activități elementare de contabilitate;
- redactarea de documente, rapoarte, informări și comunicări generale;
- asistarea managerului general în desfășurarea activităților și în proiectele pe care acesta le deruleaza în cadrul companiei;

01.07.2013 - 29.02.2016

Departament: publicitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilități:
- îndeplinirea activitaților zilnice de secretariat;
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței, a documentelor și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activitații zilnice;
- asigurarea transmiterii / recepționării documentelor prin poștă, fax, e-mail;
- actualizarea bazei de date, documente;
- rezervări la hotel pentru parteneri externi, etc.;
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- alte sarcini trasate de director / manager;
- activități de resurse umane.

01.01.2013 - 31.03.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

Responsabilități:
- întocmirea formelor de angajare (completarea contractelor individuale de muncă, fișele postului, acte adiționale,etc.) și verificarea ca în dosarul personal al angajatului să existe: fișa medicală eliberată de medicul de medicina muncii, repartiția de la șomaj și toate celelalte acte care trebuie să existe în dosarul oricarui angajat;
- întocmirea formelor de desfacere a contractului individual de muncă (dispoziție de desfacere a contractului individual de muncă, nota de lichidare);
- înregistrarea contractului individual de muncă, deciziei de desfacere a contractului individual de muncă sau orice alte modificări survenite în contractul de muncă al angajaților în registrul de evidență al salariaților;
- în cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de muncă, la dispoziția conducerii, întocmirea adresei de înștiințare a salariatului cu privire la modificările care se intenționează să se aducă la acesta, conform Codului Muncii;
-întocmirea dosarului pentru eliberarea formularului A1 și S1, formular de asigurare pentru personalul delegat.
- preluarea și repartizarea corespondenței, preluare apeluri telefonice, arhivarea documentelor, scanarea documentelor, multiplicarea lor, asigurarea protocolului, invitații, organizare mese festive și suportul sedințelor.

01.02.2009 - 31.05.2009

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Am analizat si am clasificat documente; am participat la organizarea diverselor evenimente cu scop caritabil, am facut munca de teren.

01.02.2009 - 31.05.2012

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: internship & voluntariat

Responsabilitati:

Realizări:
- am creat doua baze de date în programul Statistical Package for the Social Sciences (SPSS);
- am realizat statistici și grafice pe aceste baze de date;
- am reușit să creem o baza de date cu absolvenții de licență de aproximativ 6000 de persoane, iar la master baza de date cuprindea aproximativ 500 de persoane, ele fiind în continuă creștere;
- am ținut un training pe tema "Introducere in SPSS", pentru voluntarii din cadrul centrului;
- am învățat să îmi perfecționez rapoartele, să îmi reactualizez și aprofundez cunoastintele de SPSS;
- am participat la organizare de evenimente și traininguri dedicate studenților;
- am ținut training-uri, am realizat muncă de birou, am învățat să lucrez cu oamenii, am învățat să utilizez aparatura de birou;
- am învățat să lucrez cu copii cu autism.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Evaluarea, Formarea și Consilierea Psihologică a Personalului la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iași din Iasi. Disciplinele principale studiate: Formarea și dezvoltarea personalului, Metode de cunoaștere a persoanei, Managementul resurselor umane, Psihologia traficului, Comunicarea în organizații, Relații publice și publicitate.
2007 - 2010 Facultate: Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Iași la Universitatea"Alexandru Ioan Cuza" din Iași din Iasi. Disciplinele principale studiate: Consiliere și Orientare în Cariera, Psihologia Personalului, Psihologie Organizațională, Psihologia publicității, Psihodiagnostic, Baze de date - SPSS.

Premii

Traininguri
May 2013 - May 2013: Managementul carierei
Am susținut acest training cu studenții Universității ”Alexandru Ioan Cuza” Iași, cași triner, nu ca și participant.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close