Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.04.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.2005

obiectiv

 

Ocuparea unui post care sa imi permita aplicarea si aprofundarea cunostintelor si competentelor dobandite, pentru a acumula cat mai multa experienta si a evolua intelectual si profesional. Integrarea intr-o echipa dinamica si motivanta in cadrul unei companii de prestigiu.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Tichete de masa, training-uri de specialitate, bonusuri in functie de realizari, servicii medicale gratuite

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist derulare contracte

01.07.2016 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: membru fondator

01.02.2015 - 28.02.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts receivable specialist

Responsabilitati:

Gestionarea contabilitatii clientilor: leasing operational, agentii de turism interne si externe, francizori Hertz externi, Hertz Europe si Hertz International
Procesarea, monitorizarea raportului Aging si analiza creantelor;
Reconcilierea cu clientii atat din grup cat si din afara grupului;
Intocmirea si trimiterea confirmarilor de sold clientilor;
Intocmirea si trimiterea instiintarilor de plata catre clienti/brokeri;
Corespondenta cu clientii si brokerii;
Mentinerea si raportarea situatiei cu privire la reclamatiile clientilor inaintate bancilor in vederea obtinerii de refund-uri;
Urmarirea alocarii in sistemul de facturare a platilor primite (plati facturi servicii, garantii, plati in avans etc) , identificarea si postarea platilor nealocate ;
Corectarea erorilor de alocare in conformitate cu termenele si procedurile departamentale;
Intocmirea si actualizarea lunara a raportului de Legal cases;
Mentinerea relatiei cu casele de avocatura colaboratoare in vederea solutionarii contractelor neonorate de catre clienti prin actiuni in instanta;
Implicare proactiva, constructiva in eficientizarea proceselor de lucru si a fluxului de comunicare a informatiilor;
Identificarea nevoii si coordonarea procesului de implementare a facturarii electronice.

01.04.2014 - 31.08.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator echipe merchandise

01.02.2014 - 31.01.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit controller

Responsabilitati:

- monitorizarea zilnica si raportarea situatiilor privind incasarile;
- contactarea frecventa a clientilor ce au intarzieri ale platilor;
- intocmirea de rapoarte periodice privind analiza creantelor;
- urmarirea creditelor acordate clientilor si analiza riscului acestora;
- comunicarea cu reprezentantii de vanzari din tara;
- verificarea respectarii planului de incasari lunar;
- mentinerea relatiei companiei cu firmele de recuperare contractate in vederea actionarii in instanta a clientilor rau platnici;
- raportarea cu privire la stadiul in care se afla cazurile din instanta;
- analiza clientilor noi si punerea la dispozitia agentilor de vanzari, a informatiilor relevante despre acestia, in vederea stabilirii termenelor de plata si a limitelor de creditare;
-responsabil redactarea notificarilor de plata si trimiterea acestora catre clientii cu intarzieri;
- gestionarea efectelor comerciale refuzate si transmiterea acestora catre firmele de recuperare contractate , in vederea investirii cu titlu executoriu;
-transmiterea catre instanta si lichidatorul judiciar a cererilor de inscriere la masa credala a firmelor aflate in insolventa;

01.04.2008 - 31.01.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit controller

Responsabilitati:

- monitorizarea zilnica si raportarea situatiilor privind incasarile;
- contactarea frecventa a clientilor ce au intarzieri ale platilor;
- intocmirea de rapoarte periodice privind analiza creantelor;
- urmarirea creditelor acordate clientilor si analiza riscului acestora;
- comunicarea cu reprezentantii de vanzari din tara;
- verificarea respectarii planului de incasari lunar;
- responsabil cu blocarea/deblocarea clientilor rau-platnici;
- responsabil cu mentinerea relatiei companiei cu firmele de recuperare contractate in vederea actionarii in instanta a clientilor rau platnici;
- raportarea cu privire la stadiul in care se afla cazurile din instanta;
- responsabil cu verificarea clientilor noi si punerea la dispozitia agentilor de vanzari, a informatiilor relevante despre acestia, in vederea stabilirii termenelor de plata si a limitelor de creditare;
-responsabil redactarea notificarilor de plata si trimiterea acestora catre clientii cu intarzieri;
- responsabil cu gestionarea efectelor comerciale refuzate si transmiterea acestora catre firmele de recuperare contractate , in vederea investirii cu titlu executoriu;
-redactarea si transmiterea catre instanta si lichidatorul judiciar a cererilor de inscriere la masa credala a firmelor aflate in insolventa;
- urmarirea si punctarea incasarilor inregistrate in contul contractelor de factoring.
Crearea si punerea in aplicare a unui sistem ce ajuta la identificarea clientilor rau platnici, atat din punctul de vedere al depasirii scadentelor, al vechimii facturilor cat si capacitatea de cumparare a acestora.
Prin acest sistem, s-a reusit monitorizarea corecta a intarzierilor de plata si luarea masurilor in timp util pentru minimizarea costurilor.
Alin Bardas - Managerul Departamentului

02.10.2007 - 31.03.2008

Departament: banci

Titlu Job: ofiter recuperare creante

Responsabilitati:

Urmarirea recuperarii creantelor bancare pentru portofoliului alocat.
Contactarea telefonica a debitorilor.
Efectuarea activitatilor de colectare conform procedurilor de colectare.
Inregistrarea in baza de date a modificarilor in portofoliul alocat.
Raportare si analiza situatiei cazurilor alocate.

Realizari:

Atingerea target-ului impus inca din prima luna
O crestere a rezultatelor de la o luna la alta cu pana la 75%
Cel mai bun rezultat inregistrat pana acum fiind depasirea targetului impus cu 40%

01.03.2006 - 10.07.2007

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator interviu-cati

Responsabilitati:

Responsabilă de asigurarea calităţii chestionarelor colectate in teren de operatori.
Administrare chestionare pilot – testarea gradului de inţelegere al intrebărilor; identificarea eventualelor erori.
Operare interviuri telefonice asistate de calculator n diverse domenii, inclusiv Financiar – Bancar, Industria Electrocasnica, Media, Sănătate.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Analiza Financiara si Evaluare la Academia de Studii Economice Bucuresti - Contabilitate si Informatica de Gestiune din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Administrarea Afacerilor la Academia de Studii Economice Bucuresti - FABIZ Engleza din Bucuresti.

Premii

Proiecte
Jul 2015 - Jun 2016: Future Leaders Academy - Bridging the Gap
http://bit.ly/2mFzMCQ
Jan 2014 - Mar 2015: Volunteers Fest - Manager Proiect (activitati sportive)
In anul 2014 am fost implicata alaturi de Brigada de Voluntari in organizarea unui eveniment intern: Volunteers Fest, adresat tuturor voluntarilor din BdV cat si din alte ONG-uri. In cadrul acestui eveniment fam facut parte din departamentul de logistica si am fost Project Managerul "Zilelor Sportive" din cadrul festivalului. Am coordonat o echipa alcatuita din 5 membri. Impreuna am organizat 3 competitii sportive: Cros in Padurea Baneasa pe 5 aprilie, escalada si lasertag pe 6 aprilie.
www.volunteersfest.ro
Voluntariat
Jan 2014 - Oct 2014: Desenam Viitorul Tau
Implicare in proiectele ONG-ului:
"Viața ta, responsabilitatea noastră!" - adresat copiilor institutionalizati. Meditatii la diverse materii, in vederea imbunatatirii situatiei scolare a acestor copii, dezvoltarea de activitati pentru constientizarea situatiei si implicarea comunitatii.

"Desenam viitorul tau in educatia non-formala" - realizarea alaturi de o echipa de 6 oameni din diverse ONG-uri a unui scurtmetraj in care se prezinta o zi din viata unui copil institutionalizat din perspectiva organizatiilor.
http://bit.ly/1K9OKHI
Apr 2013 - Jun 2014: Fundatia Snagov
http://www.fundatiasnagov.ro/ro/
Proiecte:
"Sa stii mai multe, sa fii mai bun” sau…“Scoala altfel" 1-5 aprilie 2013 - Programe educative in natura la Snagov
Noaptea Muzeelor mai 2013
Strangere de semnaturi Petitie extindere zona protezata padurea Snagov si conservarea Biodiversitatii din zona iunie-septembrie 2013
Jun 2012 - Jul 2015: Brigada de Voluntari - Manager financiar si administrativ / Coordonator voluntari
Gestionarea si organizarea contractelor asociatiei din domeniul financiar-contabil
Mentine legatura cu departamentul administrativ privind gestionarea contractelor
Responsabil de proiectul "2%"
Coordonator echipe de voluntari (10-40 persoane) la evenimente precum: BestFest, Color Run, RBLS, RunFest, concerte, conferinte, etc.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(incepator,mediu,incepator)

italiană(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20