Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.08.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.03.2014

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist departament vanzari

Responsabilitati:

- gestionare e-mail-uri;
- relationare clienti telefonic & e-mail & WhatsApp ;
- gestionare comenzi;
- urmarire solduri clienti;
- urmarire stocuri;
- intocmire liste preturi pt. clientii cu discount de volum;
- transmitere solduri neincasate si fise de cont catre agentii de vanzari si catre clienti;
- gestionare liste preturi speciale, in sistemul propriu;
- intocmire fise de retur, promovari produs, contracte de vanzare si acte aditionale;
- impartirea traseelor zilnice pentru soferii departamentului Horeca;
- rapoarte vanzari zilnice;
- pivot si calcul tabelar (in diverse rapoarte);
- inlocuirea celor 2 Directori de Vanzari HORECA si KA in perioadele de concediului ale acestora.

01.10.2014 - 31.03.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: operator introducere si validate date

Responsabilitati:

- editare, introducere si validare articole comercializate de firma in vederea afisarii acestora pe site-urile societati;
- documentare articole noi;
- cercetare preturi concurenta;
-marketing online.

01.04.2013 - 31.05.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager/ asistent resurse umane/ secretariat

Responsabilitati:

- intocmirea dosarelor de angajare;
- contracte individuale de munca, decizii de incetare;
- intocmirea adeverintelor pentru medicul de familie, spital, scoala, primarie etc;
- gestionarea dosarelor personale ale angajatilor;
- activitati de receptie;
- asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei precum si in sens invers;
- arhivari;
- tehnoredactarea diferitelor materiale;
- sortarea si inregistrarea corespondentei primite/ fax-uri, e-mailuri;
- preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
- primirea/trimiterea corespondentei/coletelor prin posta sau firme de curierat;

01.01.2012 - 01.11.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent departament constabiliatate si resurse umane/ inspector resurse umane

Responsabilitati:

Departament Resurse Umane:
- recrutare personal;
- intocmirea contractelor de muncă;
- adeverinte pentru medicul de familie, scoala, primarie, banca etc;
- fise de post;
- operarea in baza de date a modificarilor care intervin in statutul angajatilor;
- evidenta pontajelor electronice;
- organizarea activitatii privind medicina muncii;
- gestionarea bazei de date, a dosarelor personale ale angajatilor, a carnetelor de munca, a fiselor fiscale etc;
- arhivari.


Departament Economic:
- verificarea notelor primite de la departamentul rezervari;
- emiterea si/sau stornarea facturilor fiscale, in conformitate cu notele primite;
- transmiterea facturilor catre clienti;
- arhivari;
- nir-uri;
- inventarieri;
- rezolvarea a diferite situatii legate de facturi( la solicitatrea clientilor sau a Departamentului Rezervari);

01.01.2011 - 31.12.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

-informarea clientilor despre caracteristicile tehnice si functionale ale produselor;
-recomandarea serviciilor complementare propuse de magazin: comenzi speciale,finantare,inchiriere,livrari;
-vanzarea tuturor produselor definite in cadrul strategiei companiei;
-mentinerea unui nivel de stocuri adaptat vanzarilor;

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Administratie publica- cu diploma de licenta la Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Drept si Administratie Publica din Bucuresti. Licenta in Administratie Publica
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Stiinte umane si sociale la Liceul Teoretic Constantin Brancoveanu din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jan 2012: Curs Inspector Resurse Umane

Aug 2011: Curs contabilitate primara

Certificari
Dec 2011 - Feb 2012: Curs calificare
Inspector Resurse Umane
Sep 2010 - Sep 2010: Curs calificare
Contabilitate primara.
Hobby-uri
Literatura contemporana

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close