Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.06.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.04.2011

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: Sa am parte de liniste si de intelegere.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Inginerie, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Giurgiu, Ilfov, Buftea, Titu

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: specialist back office

Responsabilitati:

Specialist Back Office
BCR (Echipa Managementul Documentelor Workout I, II)
• Gestionarea primirii si tranmiterii corespondenței aferentă Direcțiilor / Departamentelor workout;
• Gestionarea fluxului de documente electronic și pe suport hârtie al clienților workout (inclusiv copii ale documentațiilor transmise către executorii judecătorești/ instațe/ terți);
• Asigurarea organizării corespunzătoare/ păstrarea documentelor până la finalizarea transferului către terți potrivit reglementărilor legale în vigoare;
• Executarea activității de pregatire a dosarelor conform solicitărilor primite;
• Raportarea, Superiorului/ Coordonatorului, rezultatelor activității;
• Identificarea măsurilor de îmbunătățire a activității realizate și participarea la definirea, analiza și testarea cerințelor de modificare a aplicațiilor informatice.

01.04.2017 - 31.08.2017

Departament: banci

Titlu Job: specialist back office

Responsabilitati:

Specialist Back Office
BCR (Eechipa păstrare documente Persoane Fizice credite garantate)
• Recepționarea documentelor nou create în FO, în completarea dosarelor de credit Prima Casă (acte adiționale la contractul de credit, acte adiționale la contractele de garanție, polițe de asigurare, etc), înregistrarea acestor documente în aplicația de storage, identificarea dosarelor de credit și completarea dosarului cu noile documente primite;
• Recepționarea și verificarea dosarelor de credit Prima Casă persoane fizice primite din unitățile teritoriale;
• Rezolvarea solicitărilor venite din partea unităților teritoriale și/sau entităților funcționale din administrația centrală privind documentele din storage (scanarea și transmiterea documentelor, transmiterea documentelor în original conform reglementărilor în vigoare);
• Asigurarea returnării documentațiilor de credit incorecte (lipsă semnături, documente eronate) în unitățile teritoriale și monitorizarea gradului de recuperare;
• Asigurarea de suport operațional unităților teritoriale pe probleme de arhivare documentații de credite garantate originale PF;
• Scanarea documentelor aferente dosarelor de credit Prima Casă selectate pentru cesionare și transmiterea dosarelor de credit în original către departamentele specializate în valorificarea creanțelor în conformitate cu reglementările interne în vigoare;
• Furnizarea rapoartelor de eligibilitate stabilite prin procedurile interne;
• Întocmirea și furnizarea la termenele agreate de situații si rapoarte specifice activității de centralizare a dosarelor de credite garantate PF;
• Monitorizarea portofoliului de documente existent în storage, identificarea și transmiterea spre arhivă a documentelor aferente conturilor de credit rambursate.Realizarea periodică prin sondaj a inventarierii dosarelor arhivate în spațiul securizat vs. Rapoartele interne.

01.02.2015 - 30.04.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator back office

Responsabilitati:

Administrator Back Office
BCR (Echipa păstrare documente Persoane Fizice credite negarantate)

• Gestionarea depozitelor de storage centralizat BCR, asigurând evidența dosarelor de documente primite spre păstrare;
• Recepționare, verificare și păstrare centralizată a dosarelor documente de creditare originale Persoane Fizice;
• Retragere / transmitere a documentelor din arhiva centralizată de dosare cu documente originale de credit Persoane Fizice la solicitarea entităților din Administrația Centrală;
• Predarea dosarelor către Biroul Arhivă Registratură și Expediție;
• Recepționarea documentelor nou create în FO, în completarea dosarelor de credit negarantate (acte adiționale la contractul de credit, acte adiționale la contractele de garanție, polițe de asigurare, etc), înregistrarea acestor documente în aplicația de storage, identificarea dosarelor de credit și completarea dosarului cu noile documente primite;
• Verificarea îndeplinirii criteriilor de eligibilitate aferente creditelor PF;
• Recepționare și verificare dosare de credit persoane fizice primite din unitățile teritoriale;
• Executarea oricărei sarcini primite în legătură cu activitatea prestată, încredințată de superiorul ierarhic.

01.03.2014 - 28.02.2015

Departament: banci

Titlu Job: operator introducere, validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Procesator date în cadrul arhivei BCR
Lugera & Makler SRL
• Scoaterea dosarelor de la raft;
• Verificarea dosarelor de credit;
• Introducerea dosarelor în aplicație;
• Operaționalizarea dosarelor;
• Introducerea dosarelor la raft.

01.04.2013 - 30.06.2013

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Trainee Consultant financiar
Allianz Țiriac Asigurări
▪ Recrutarea de noi clienți;
▪ Îmbunătățirea relației cu vechii clienți;
▪ Informarea unui public țintă cu privire la beneficiile firmei.

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Inginerie economica si managementul afacerilor la Politehnica din Bucuresti. Master-Inginerie economică si managementul afacerilor
Universitatea Politehnica din București
• Dezvoltarea produselor;
• Cultură antreprenorială;
• Baze de date pentru afaceri;
• Matematica pentru afaceri;
• Prognoze și investiții;
• Managementul calității.
2010 - 2013 Liceu / Școală profesională: Economie la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Licență-Economie si comunicare economică în afaceri
Academia de Studii Economice, București
• Contabilitate financiară;
• Econometrie;
• Informatică economică;
• Marketing ;
• Management;
• Macroeconomie și Microeconomie intermediară.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Ion Luca Caragiale din Bucuresti. Liceu-Matematică-Informatică
Colegiul Național „ Ion Luca Caragiale”, București
• Informatică;
• Matematică;
• Engleză;
• Franceză;
• Fizică;
• Chimie.

Premii

Proiecte
Jan 2015 - Jul 2015: Stabilirea specificațiilor și proiectarea conceptuală pentru produsul „Scaun multifuncțional''
Lucrarea de disertație:”Stabilirea specificațiilor și proiectarea conceptuală pentru produsul „Scaun
multifuncțional”
Jan 2013 - Jul 2013: Eficiența publicității în promovarea vânzărilor la S.C. Fairway Media S.R.L
Lucrarea de licentă



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close