de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.10.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.08.2013

obiectiv

 

Doresc sa imi continui cariera in domeniul financiar, investind in dezvoltarea mea profesionala si, implicit, in cea a companiei in care voi lucra.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: specialist analiza date calitate

Responsabilitati:

Definirea si propunerea de standarde privind nivelul de calitate a serviciilor/vanzarilor, avand ca scop cresterea satisfactiei clientilor bancii si imbunatatirea calitatii operationale.
Colectare feedback de la clienti interni si externi privind calitatea serviciilor si transmiterea catre persoanele de decizie din ariile corespunzatoare.
Analizarea impactului programelor de vanzare asupra satisfactiei clientilor si a perceptiei asupra calitatii serviciilor oferite.
Furnizarea de rapoarte cu privire la incarcarea retelei de unitati si calitatea operationala.

01.10.2017 - 31.12.2018

Departament: banci

Titlu Job: responsabil clientela imm micro

Responsabilitati:

Initierea si coordonarea relatiei cu clientii IMM Micro, prin organizare de intalniri si vizite la acestia.
Identificarea potentialul de afaceri local, in concordanta cu strategia de dezvoltare a bancii.
Mentinerea si dezvoltarea bazei de clienti IMM Micro existenta, identificarea potentialilor clienti “tinta” si prezentarea catre acestia a produselor bancii.
Implementarea planurile de atragere a clientilor pe baza programelor speciale dezvoltate de banca.
Gestionarea unui portofoliu de clienti alocat prin asigurarea continuitatii si dezvoltarii relatiei de afaceri.
Pregatirea ofertelor si documentatiei necesare pentru aplicatiile de credit.
Analiza preliminara a documentelor financiare ale societatii, realizarea spread-ului in vederea masurarii indicatorilor financiari specifici, efectuarea verificarilor standard in concordanta cu procedurile in vigoare, intocmirea aplicatiei de credit si sustinerea acesteia.
Mentenanta asupra contractelor de creditare aferente clientilor aflati in portofoliu: disbursari ulterioare, prelungiri, rambursari, diverse aspecte privind garantiile, negocieri de costuri, obtinere de derogari.

01.09.2016 - 30.09.2017

Departament: banci

Titlu Job: ofiter de cont-friedrich wilhelm raiffeisen, divizia private banking

Responsabilitati:

Procesarea de tranzactii cu si fara numerar pentru clientii persoane fizice apartinand segmentului Private Banking: deschideri si inchideri de conturi, carduri, constituirea si lichidarea depozitelor, efectuarea de schimburi valutare atat la cursul standard cat si la cursuri negociate cu Trezoreria, ordine de plata.

Oferirea de suport Managerilor de Relatii cu Clientii in vederea vanzarii de produse si furnizarii de servicii bancare si de investitii,precum si alte produse bancare adaptate profilului clientului.
Oferirea de suport Managerilor de Relatii cu Clientii in vederea asigurarii continuatatii si dezvoltarii relatiilor cu clientii prin rezolvarea activitatilor de Conformitate sau care au la baza reglementari internationale, avand in vedere diversitatea portofoliului de clienti (din punct de vedere cetatenie, expunere politica, rezidenta fiscala).

Oferirea de suport si mentenanta clientilor in conformitate cu standardele de calitate ale bancii, in scopul dezvoltarii relatiei contractuale.

01.10.2012 - 30.09.2016

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii clienti persoane juridice

Responsabilitati:

Vanzarea de produse si servicii bancare destinate clientilor IMM/Corporate: pachete de cont curent, carduri, Internet Banking, Smart Mobile, produse de economisire, conventii de salarii, asigurari, POS si alte produse bancare adaptate profilului clientului.

Furnizarea de servicii si procesarea de tranzactii pentru clientii persoane juridice ai bancii: constituirea si lichidarea conturilor de garantie pentru gestionari , instrumente de debit, schimburi valutare, deschiderea si inchiderea conturilor, constituirea si lichidarea depozitelor, viramente salariale, ordine de plata, depuneri si restituiri de capital social, constituire, mentenanta si lichidare a conturilor de garantie de buna executie.
Verificarea documentelor justificative prezentate de catre clienti in vederea efectuarii anumitor tipuri de tranzactii (contracte de imprumut, borderouri de achizitii, deconturi, documente privind repartizarea dividendelor, contracte de inchiriere, contracte de vanzare-cumparare), verificarea si supervizarea tranzactiilor mari sau neuzuale.

Oferirea de suport si mentenanta clientilor in conformitate cu standardele de calitate ale bancii, in scopul dezvoltarii relatiei contractuale.

Managementul potofoliului complex de clienti IMM ai agentiei: Asociatii, Organizatii non-profit, Sindicate, Institutii de Stat, S.R.L-uri, Societati pe actiuni, PFA-uri, Profesii Liberale.
Verificarea documentelor prezentate de catre clienti: act constitutiv, statut, documente de inregistrare la Registrul Comertului, Hotarari AGA, Procuri, certificate constatatoare, in vederea inceperii sau continuarii relatiei de afaceri cu acestia. Verificarea si actualizarea periodica a datelor clientilor din portofoliu.

Intocmirea si predarea de rapoarte privind evaluarea portofoliului de clienti conform normelor impuse de Banca Nationala a Romaniei.

Dezvoltarea portofoliului de clienti prin atragerea de surse din recomandarile primite de la clientii existenti, imbunatatirea continua a performantei Agentiei .

Oferirea de suport Managerului de Relatii cu Clientii si Directorului de Agentie prin facilitarea adoptarii de solutii viabile si rapide privind cerintele clientilor, avand in vedere relatia directa cu acestia.

01.06.2011 - 31.10.2012

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii clienti

Responsabilitati:

Furnizarea de servicii si procesarea de tranzactii atat pentru clientii persoane fizice cat si pentru persoane juridice ai bancii: depuneri si retrageri de numerar, Western Union, instrumente de debit, schimburi valutare, deschiderea si inchiderea conturilor, constituirea si lichidarea depozitelor, viramente salariale, ordine de plata, depuneri si restituiri de capital social.
Verificarea documentelor justificative prezentate de catre clienti in vederea efectuarii anumitor tipuri de tranzactii (contracte de imprumut, borderouri de achizitii, deconturi, documente privind repartizarea dividendelor, contracte de inchiriere, contracte de vanzare-cumparare).

Identificarea nevoilor clientului si redirectionarea catre zona de vanzari.

01.08.2008 - 31.08.2010

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar bancar

Responsabilitati:

Realizarea operatiunilor de casierie desfasurate la nivelul sucursalei: retrageri numerar, depuneri numerar, transfer de bani- serviciul MoneyGram, alimentarea bancomatului, arhivarea operatiunilor zilnice conform procedurile interne.

Realizarea operatiunilor desfasurate la nivelul sucursalei: ordine de plata, instrumente de debit, schimburi valutare, deschiderea si inchiderea conturilor, constituirea depozitelor.

Vanzarea produselor bancii: credite, carduri, depozite, Internet Banking.

studii

 

Facultati:

2017 - 2019 Masterat: Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Master Banci si Asigurari
2006 - 2009 Facultate: Comert la Academia de Studii Economice, Facultatea de Comert din Bucuresti. Licentiat in Administrarea Afacerilor
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Colegiul National "Nicu Gane" din Falticeni.

Premii

Proiecte
Jan 2019: PULS
Implicare si participare activa in proiectul "PULS", ce consta in implementarea unui nou mod de masurare a experientei clientului cu banca printr-o platforma pentru Customer Experience Management, in vederea calcularii de indicatori specifici (Customer Satisfaction Score, Net Promoter Score, Customer Effort Score).

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

italiană(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close