Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.12.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.12.2005

obiectiv

 

Persoana matura si serioasa care cauta: stabilitate, oportunitate, dependenta financiara si profesionalism.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Inginerie, Import - export, Financiar / Contabilitate, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: specialist achizitii si ofertare

Responsabilitati:

Gestionarea/incarcarea in sistemul MSPA a listei lunare de preturi primite de la furnizor;
Intocmirea ofertelor dedicate pe tip client si personalizate pentru clientii companiei;
Consilierea, din punct de vedere tehnic, a reprezentantilor de vanzari, precum si a clientilor; Plierea pe nevoile clientilor prin propunerea solutiilor tehnice adecvate;
Urmarire/Gestionare situatii in SAP; Facturare si gestionare sistemul MSPA;
Implementarea planurilor de marketing si intocmirea diferitelor rapoarte de vanzari pe produse si furnizori;
Urmarirea evolutiilor vanzarilor, identificarea si propunerea masurilor de corectie/optimizare;
Lansarea comenzilor catre clienti;
Sarcini aditionale:
Identificarea, evaluarea şi selectarea potenţialilor furnizori;
Gestionarea eficientă a stocurilor;
Expedierea şi urmărirea comenzilor de aprovizionare până la recepţia finală.
Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a problemelor uzuale.
Răspund pentru calitatea şi cantitatea produselor achiziţionate.
Mentinerea unei relaţii optime cu angajatii departamentelor financiar-contabil, marketing, administrativ.
Raport privind indeplinirea obiectivelor prevazute de Lege privind gestionare ambalajelor si deseurilor de ambalaje. - Situatie lunara.
Intocmire si raportare situatie INTRASTAT. - Lunar.
Alte sarcini administrative.

01.08.2010 - 31.12.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: back office support

Responsabilitati:

- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
-preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
-redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente;
- transmiterea declaratiilor fiscale on-line;
- pregatirea documentelor pentru licitatii, importuri.

15.07.2007 - 07.02.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: sceretara

Responsabilitati:

- Intocmirea si actualizarea bazei de date;
- Intocmire oferte de marfuri;
- Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Tinerea evidentei stocurilor;
- Intocmirea fiselor de magazie
- Intretinerea relatiilor cu clientii din portofoliu;
- Primirea vizitatorilor;
- Asigurarea protocolul;
- participarea la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Marketing in Contextul Integrarii Europene la Spiru Haret din Bucuresti.
2003 - 2008 Facultate: Ingineria si Managementul Sistemelor Tehnologice la Politehnica Bucuresti din Bucuresti.
1998 - 2003 Liceu / Școală profesională: Electronist la Colegiul Tehnic de Posta si Telecomunicatii Gheorghe Airinei din Bucuresti.

Premii

Certificat de absolvire - Operator calculator
Cursuri de Contabilitate Primara si Contabilitate Financiara.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close