Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.09.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.08.1998

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Serviciu Achizitii / Administrativ / Aprovizionare / Logistica Proiectelor Doresc să lucrez într-un mediu dinamic, profesional, care să-mi permită utilizarea şi dezvoltarea cunoştinţelor acumulate în decursul timpului şi a lucrului direct cu oamenii; utilizarea acestor cunoştinţe în avantajul unei companii în scopul dezvoltării afacerilor acesteia; punerea în practică a aptitudinilor şi a cunoştinţelor mele în scopul atingerii obiectivelor pe care compania şi le-a propus. Postul urmărit: orice post de responsabil/asistent/manager Logistica unde sa mă pot afirma, învăţa şi dezvolta profesional, financiar şi material.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Conform ofertei de munca facute de angajator.

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Achizitii, Inginerie, Management, Personal calificat

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta, Mangalia, STRAINATATE, Calarasi, Slobozia, Cernavoda, Medgidia, Fetesti, Lehliu Gara

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

Raspund de aprovizionarea cu materii prime, materiale, semifabricate, piese de schimb, echipamente, incheierea de contracte.
Initiez, urmaresc si inchei derularea contractelor comerciale; ma deplasez la furnizori pentru alegerea produselor si/sau achizitia propriu-zisa.
Intocmesc si expediez comenzile de aprovizionare conform cu contractele in vigoare; urmaresc livrarea marfurilor in locatiile indicate in comanda.
Proiect derulat: Infrastructura Baza Aeriana - Zona Operationala in Cazarma 727 Fetesti, cod proiect 2008-I-727

01.12.2018 - prezent

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Am initiat, implementat, am urmarit derularea si finalizat cu succes diferite proiecte sociale.
Proiect derulat: Proiect initiat si finalizat privind colaborarea dintre Sectiile de Pediatrie si Neonatologie din cadrul Spitalului Municipal Fetesti si Departamentul de Marketing din cadrul Farmaciilor Dona din Bucuresti

01.06.2016 - 31.03.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef departament logistica

Responsabilitati:

Sef Departament Logistica in cadrul Proiectului de Consolidare si Reabilitare Calea Ferata pe Podurile Dunarene de la Fetesti si Cernavoda, Punct de lucru - Organizare Santier Cernavoda Pod, avand urmatoarele responsabilitati:

Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management si stocuri, transport produse achizitii, planifica si coordoneaza necesarul de materiale/produse;
Dezvolta si coordoneaza baza de date cu privire la managementul stocurilor in vederea furnizarii la timp a informatiilor corecte despre nivelurile de produse/materiale;
Urmareste desfasurarea in cele mai bune conditii a activitatii administrativ-gospodaresti in cadrul companiei (curatenie, disciplina) si rezolvarea operativa a problemelor aparute.

01.02.2016 - 31.05.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant zonal ialomita si calarasi

Responsabilitati:

- REPREZENTANT ZONAL IALOMITA – contract de colaborare part-time
- Desfasurarea activitatii de intermediere si facilitare a incheierii unor contracte de furnizare a energiei electrice
- Identificarea clienţilor noi, organizarea şi derularea întâlnirilor;
- Prezentarea noilor servicii si proiecte partenerilor;
- Intermedierea încheierii contractelor de colaborare cu clienţii;
- Participarea activă la dezvoltarea calităţii serviciilor companiei.

01.06.2015 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant zonal ialomita

Responsabilitati:

- REPREZENTANT ZONAL IALOMITA – contract de colaborare part-time
- Reprezentarea serviciilor Beneficiarului, în domeniul întocmirii şi implementării proiectelor / cererilor de finanţare nerambursabile;
- Intermedierea încheierii contractelor de colaborare cu clienţii;
- Prezentarea noilor servicii / proiecte partenerilor;
- Identificarea clienţilor noi, organizarea şi derularea întâlnirilor;
- Participarea activă la dezvoltarea calităţii serviciilor.

01.04.2012 - 31.08.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achiziti si contractari

Responsabilitati:

Construirea unei baze de date pentru furnizarea de masini, utilaje, anumite categorii de materiale.
Negocierea contractelor cu tertii si incheierea de contracte conform conditiilor agreate.
Managementul din punct de vedere logistic al relatiei cu furnizorii interni si externi de materiale si echipamente pentru proiectul respectiv.
Realizarea de rapoarte de lucru zilnice, in functie de activitatile desfasurate pe santier privind utilizarea utilajelor si a masinilor proprii si inchiriate.

01.03.2008 - 31.03.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu logistica

Responsabilitati:

Sef Serviciu Logistica Organizare Santier Gavojdia-Lugoj DN 6
Construirea unei baze de date pentru furnizarea de masini, utilaje, anumite categorii de materiale.
Negocierea contractelor cu tertii si incheierea de contracte conform conditiilor agreate.
Managementul din punct de vedere logistic al relatiei cu furnizorii interni si externi de materiale si echipamente pentru proiectul respectiv.
Realizarea de rapoarte de lucru zilnice, in functie de activitatile desfasurate pe santier privind utilizarea utilajelor si a masinilor proprii si inchiriate.
Sef Serviciu Logistica Organizare Santier Gavojdia-Lugoj DN 6

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Economia Comertului, Turismului si Serviciilor la Universitatea Europeana Dragan, Facultatea de Stiinte Economice, Administrarea Afacerilor din Lugoj. Licentiat in economie

Premii

Calificari
Jun 2018: Formator

Apr 2009: Inspector SSM

Mar 2009: Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close