 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 13.11.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:05.03.2019
|
|
obiectiv | |
|
Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie în care să pot lucra împreună și să contribui cu colegii mei la îndeplinirea obiectivelor obișnuite
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Oras de lucru: Ploiesti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2020 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: specialist achiziții Responsabilitati: Dezvoltarea, conducerea și executarea strategiilor de achiziții
Urmărirea și raportarea valorilor funcționale cheie pentru a reduce cheltuielile și pentru a îmbunătăți eficiența
Elaborarea strategiilor de negociere și încheierea de acorduri cu termeni optimi
Parteneriat cu părțile interesate pentru a asigura cerințe de documentare clare
Previzionarea tendințelor prețului și a pieței pentru identificarea schimbărilor de echilibru în puterea cumpărător-furnizor
Efectuarea de analize a costurilor și a scenariilor, precum și analize comparative
Evaluarea, gestionarea și reducerea riscurilor
Căutarea și parteneriatul cu furnizori și furnizori de încredere
Determinarea cantității și a calendarului livrărilor
Monitorizarea și prognozarea nivelurilor viitoare de cerere |
|
01.03.2019 - 31.03.2020 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - Realizarea traducerilor si retroversiunilor de documente Rusa - Romana / Romana -Rusa
- Intocmirea, realizarea si monitorizarea aranjamentelor de calatorie, documentatiei si demersurilor necesare pentru vizita delegatiilor, accesul vizitatorilor si reprezentantilor altor unitati in interes de serviciu in incinta societatii, precum si a mijloacelor auto.
- Participarea la problemele legate de proiectele noi indicate de Administrator si pastrarea legaturii dintre administrator si ceilalti directori in vederea derularii si a finalizarii proiectelor.
- Urmarirea continuitatii corespondentei desfasurate. |
|
01.01.2018 - 30.06.2018 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: operator introducere, validare si prelucrare date Responsabilitati: - Selectarea si verificarea datelor inainte de a fi introduse in sistem;
- Corectarea erorilor intalnite sau raportarea acestora superiorului direct;
- Prelucrarea primara a datelor introduse;
- Restaurarea datelor salvate ajutand utilizatorii sa isi recupereze informatiile;
- Asigurarea bunei functionari si intretinerea echipamentelor de lucru;
- Salvarea periodica si in situatii critice a datelor introduse si pastrarea unor copii de siguranta ale datelor salvate. |
|
01.06.2015 - 31.08.2017 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: assistant manager Responsabilitati: - Asigurarea legăturii dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
- Primirea, înregistrarea, repartizarea corespondenței în interiorul organizației și expedierea corespondenței la destinatari;
- Stabilirea relatiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
- Asigurarea circulatiei informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect;
- Receptionarea si rederectionarea apelurilor ;
- Executarea dispozitiilor superiorului in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;
- Stabilirea agendelor de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.). |
|
01.05.2013 - 31.05.2015 Departament: functii publice Titlu Job: specialist în problemele gospodăriei locativ comunale Responsabilitati: -Lucru cu antreprenorii:
-Redactarea si monitorizarea contarctelor pe antrepriza;
-Redactarea si monitorizarea actelor de predare-primire;
-Redactarea proceselor verbale;
-Lucrul cu achiziile publice;
-Participrea la licitatii in cadrul Consiliului Judetean;
-Lucrul cu petiţiile ce ţin de gospodăria comunală a judetului;
-Coordonarea lucrărilor de proiectare a sistemelor de apeduct, gazoduct şi canalizare pe teritoriul judetului;
-Evidenţa şi lucrul cu toate informaţiile de la diferite ministere şi departamente;
-Analizarea, sistematizarea şi colectarea la timp a informaţiei referitor la pregătirea tuturor instituţiilor pentru sezonul rece;
-Alcătuirea programelor de perspectivă referitor la aprovizionarea cu apă potabilă, gazificarea, şi amenajarea localităţilor judetului. |
|
01.01.2013 - 31.05.2013 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretar- referent Responsabilitati: - Receptionarea, analizarea si distribuirea corespondentei si a faxurilor;
- Inregistrarea corespunzatoare a corespondentei de intrare/ iesire, completarea actelor, sistematizarea scrisorilor, coordonarea si arhivarea bazelor de date ;
- Gestionarea sarcinilor administrative, inclusiv de comunicare si corespondenta la birou ;
- Receptionarea si rederectionarea apelurilor. |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2010 Facultate: Facultatea Urbanism si Arhitectura la Universitatea Tehnica a Moldovei din Chisinau.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Filologie la M.Eminescu din Drochia.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|