Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.09.1994

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:24.01.2014

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Import - export, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Otopeni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: special pricing analyst

Responsabilitati:

-Procesare tranzactii;
-Verificare valabilitate preturi, reduceri si alte date relevante;
-Obtinere autorizatii necesare procesarii cererilor;
-Intocmire situatii si rapoarte privind cererile, comenzile si tranzactiile procesate;
-Asigurare asistenta si suport in operarea cererilor, conform procedurilor si regulamentelor;


01.11.2016 - 30.04.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator credite

Responsabilitati:

- Implementarea creditelor acordate persoanelor juridice - clienti corporate conform aprobarilor primite ;
- Administrarea si monitorizarea creditelor acordate persoanelor juridice - clienti corporate (urmarire indeplinire conditii contractuale, trageri si rambursari, modificari costuri, garantii, actualizare si urmarire buget lunar/anual) etc.

01.10.2014 - 31.10.2016

Departament: traduceri

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
-Redactarea și expedierea corespondenței interne și externe
-Elaborarea și redactarea documentelor și a situațiilor cerute de management
-Primirea și oferirea de informații pentru clienți și vizitatori
-Emiterea facturilor
-Pregătirea situațiilor săptămânale/lunare cu facturile încasate/neîncasate
-Verificarea centralizatoarelor lunare trimise de traducători și stabilirea corespondenței acestora cu lucrările predate
-Monitorizarea plăților către furnizori/încasărilor de la clienți
-Transmiterea de oferte către clienți
-Primirea, verificarea, distribuirea lucrărilor de la și către clienți / traducători
-Contractare clienți/traducători

studii

 

Facultati:

2016 - 2018 Masterat: Facultatea de Relatii Economice Internationale/Managementul Riscului Financiar International la Academia de Studii Economice din Bucuresti din Bucuresti.
2013 - 2016 Facultate: Facultatea de Relatii Economice Internationale/Economie si Afaceri Internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti din Bucuresti.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Economic/Contabilitate la Colegiul Economic "Virgil Madgearu" din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close