Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.09.1991

obiectiv

 

Back office/ Secretariat/ Call Center/Resurse Umane

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - 30.11.2020

Departament: sport / wellness

Titlu Job: spa therapist

Responsabilitati:

• deliver a variety of spa service such as massages, facials, manicures and pedicures for guests
• promote and sell spa products and services
• spa set up
• make spa inventories
• reception tasks
• communicate with other departments

01.09.2014 - 30.09.2016

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: civic culture teacher

Responsabilitati:

• Teaching - evaluation of civic culture discipline
• Designing the activity-elements of competence
• Carrying out extracurricular activities
• Classroom management

01.09.2014 - 30.09.2016

Departament: sport / wellness

Titlu Job: massage therapist

Responsabilitati:

• provide massages and body treatments for clients
• promote salon services
• reception tasks
• make spa inventories

01.07.2011 - 30.09.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Department: Client Service / Call Center | Industry: Call-Center / BPO
• place outbound calls to promote and conduct sales of products and services.
• identify solutions and answers to difficult client issues.
• answer to customer questions about new products or offers
• placing customer orders
• ensure to meet daily targets set by the company.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close