Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.05.1985

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, IT Software, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: software tester

01.04.2018 - 31.03.2019

Departament: it software

Titlu Job: technical support engineer

01.08.2017 - 30.04.2018

Departament: it software

Titlu Job: application operations analist

01.01.2015 - 31.08.2017

Departament: it software

Titlu Job: training and knowledge management lead

Responsabilitati:

Training si coordonarea activitatilor de documentare a proiectelor
din departamentul Customer Operations

Responsabilitati:
- Planificarea si coordonarea activitatilor desfasurate in vederea elaborarii documentatiei pe proiecte;
- Elaborarea documentatiei de training intern;
- Gestionarea cererilor de actualizare a documentatiei de pe proiecte si colaborarea cu departamentele abilitate pentru validarea informatiilor;
- Analiza metodelor de training aplicate pe proiecte si propuneri de imbunatatire;
- Desfasurarea de activitati la client in scopul realizarii documentatiei pe proiecte sau sustinere de prezentari.

Rezultate:
- Training modular implementat pentru peste 20 de proiecte din suport, cu impact preponderent in reducerea curbei de invatare si marirea productivitatii;
- Standardizarea proiectelor din punct de vedere a structurii trainingului modular;
- Definirea si implementarea unei noi platforme knowledge base si fluxuri de lucru pentru pastrarea informatiei actualizate;
- Content management si administrarea bazei de cunostinte;
- Definirea agendei de induction si sustinerea trainingului pentru noii angajati.

Coordonator echipa helpdesk (dec. 2016 – august 2017):
- Elaborarea documentatiei si sustinerea de traininguri pentru echipa helpdesk;
- Planificarea si coordonarea activitatilor echipei in vederea atingerii obiectivelor;
- Evaluare (calitate si productivitate);
- Colaborarea cu alte departamente implicate in vederea preluarii proiectului in suport.

01.02.2012 - 31.01.2015

Departament: it software

Titlu Job: support specialist

01.09.2010 - 29.02.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant relatii clienti

Responsabilitati:

Asistenta comerciala, verificarea comenzilor, a ofertelor speciale de pret, acordarea de rambursari, gesturi comerciale
-Utlilizarea aplicatiilor informatice specifice (baze de date clienti, gestiunea informatiilor bancare in vederea acordarii directe a rambursarilor)
-Contactarea furnizorilor si negocierea in vederea acceptarii, executarii si livrarii comenzilor
-Deplasare la client (Franta, iunie-septembrie 2011) in vederea preluarii unui nou proiect E-Commerce

01.08.2008 - 28.02.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

- Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii intalnirilor ;
- Prezentarea serviciilor oferite de companie ;
- Incheierea politelor de asigurare.

01.02.2007 - 30.06.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant relatii clienti

Responsabilitati:

-Acordarea de asistenta comerciala si tehnica clientilor francezi (domeniul telecomunicatii, servicii de internet, televiziune si telefonie)
- Utilizarea aplicatiilor specifice bazelor de date clienti, e-mail

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Litere, Romana-Franceza la Universitatea Dunarea de Jos din Galati.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Limbi straine, Franceza-Engleza la Colegiul National Mihai Eminescu din Buzau.

Premii

Traininguri
Jan 2014 - Jan 2014: Microsoft Ignite
Office 365 for IT Professionals Messaging & Communications services in Office 365 (Exchange and Lync) Collaboration services in Office 365 (Sharepoint and skydrive)
Feb 2012 - Feb 2012: Curs Excel (Nivel Mediu-Avansat) ITLearning

Jan 2012 - Jan 2012: Curs Public Speaking

Jun 2011 - Sep 2011: Training Customer Service - Franta

Aug 2008 - Aug 2008: Training Tehnici de vanzare - ING

Certificari
Aug 2012 - Sep 2012: Contabilitate Primara

Feb 2012 - Feb 2012: Trainer autorizat CNFPA

Sep 2004 - Jun 2008: Pedagogie

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close