Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.07.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.04.2018

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi sa-mi ofere oportunităţi de dezvoltare si avansare în cadrul companiei.

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Internet / e-Commerce, IT Software

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Oradea, Sibiu, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: software engineer

Responsabilitati:

Compania pentru care lucrez este un lider de piata la nivel global in domeniul software dedicat brodcasting-ului.
In cadrul companiei lucrez in deparamentul de Customer Care and Support si fac parte dintr-o echipa de 4 pesoane ,dedicata unuia dintre cei mai importanti clienti din America de Nord (Bell Media).
Printre principalele obictive ale echipei se numare implementarea cu succes a software-ului pe modelul de business al clientului, oferirea de suport si traininguri la o calitate ridicata menite sa ajute clientul sa folosesca softwear-ul la intreaga sa capacitate.
Aceste obiective au fost atinse si depasite fapt pentru care zilele acestea ne pregatim pentru a sustine migrarea intregilor operatiuni ale clientului catre o o noua versiune a software-ului companiei.
Acest lucru fiind posibil printr-o munca sutinuta a intregii echipe si o buna colaborare cu departamentele de Development, B.A., PM .
Parte din activitatile curente includ: evaluarea si prioritizarea comunicarilor venite din partea clientului, evaluarea ticketelor ridicate , crearea de documentatii step-by-step pentru developeri, progresarea ticketelor catre departamentul R&D, escalarea ticketelor marcate ca fiind urgente, programarea de sedinte online cu developeri si/sau client, crearea de tickete pentru aplicarea fixurilor oferite de catre developeri si testarea lor odata ce sunt aplicate in environmenturi-clona, generarea de rapoarte, sedinte de training oferite colegilor de echipa , creerea de documentatii de training, calatorii la sediul clientului.
In ultimele 3 luni am lucrat in paralel pentru departamentul de QA ca tester prentru o aplicatie Web-based, avand ocazia sa ma familiarizez cu procesele de QA si software-urile folosite de acest departament.

01.05.2015 - 30.11.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Companie partenera Telekom Romania orientata pe vanzarea de terminle mobile si servicii de telefonie mobila. Principalele responsabilitati constau in consiliera clientilor in alegerea celor mai bune servicii si terminale care sa corespunda nevoilor acestora, promovarea ofertelor periodice, oferirea de asistenta tehnica primara

01.07.2011 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: manager magazin-florist

Responsabilitati:

Activitatea principala consta in: actiuni specifice unei florarii, organizare, curatenie, mentinerea proaspata a produselor, activitati de vanzare, contabilitate primara, gestionarea comenzilor venite atat din mediu online cat si fizice in magazin si gestionarea livrarii comenzilor din magazin,crearea periodica de designuri unice pentru vitrina .
Activitati specifice functiei de manager constau in: gestionarea echipei , integrarea noilor angajati si pregatirea acestora, motivarea anagajatilor si implementara de planuri pentru atingerea targeturilor stabilite si depasirea acestora, participarea la sedinte periodice cu conducerea pentru alinierea strategiilor si stabilirea de standarde comune de calitate, aplicabile intregii companii.

01.01.2011 - 31.05.2011

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

Ospatar departament Evenimente

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Psihologie la Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Psihologie-Sociologie din Bucuresti.
2004 - 2008 Facultate: Informatica Economica la Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.
2000 - 2004 Colegiu / Studii postliceale: Stiinte sociale la Colegiul National Elena Cuza din Craiova.

Premii

Voluntariat
Mar 2006 - Jul 2007: A.I.E. Quiz
Leader departament Creativitate
Oct 2004 - Jun 2005: AIESEC
Parte din departamentul de Outgoing
Hobby-uri
Ciclism, Traveling, Bord Games



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close