Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.11.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.10.2000

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa reprezint o companie cu un renume foarte bun in fata clientilor.

Beneficii: Bonuri de masa Telefon mobil Masina personala Asigurare medicala Abonamente activitati sportive

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Telecomunicatii, Achizitii, IT Software

Oras de lucru: Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2009 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: services and networking sales specialist (romania)

Responsabilitati:

Preluare si finalizare oportunitati pentru servicii IT si produse de retea.
Identificare oportunitati.

01.08.2008 - 31.05.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: inside territory sales representative

Responsabilitati:

Identificarea si dezvoltarea de oportunitati in conturi noi pentru orice solutie din portofoliul IBM.
Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu oamenii cheie si factorii de influenta.
Identificarea si coordonarea resurselor (interne si externe companiei) pentru dezvoltarea oportunitatilor si inchiderea comenzilor.
Imbogatirea experientei clientilor cu compania prin intelegerea activitatii lor si a evolutiilor pietei.
Obtinerea angajamentului clientului pentru solutiile propuse. Consolidarea situatiei proprii in fata clientilor si reprezentarea unei imagini inovative si performante a companiei in stransa legatura cu dezvoltarile din piata IT
Escalarea problemelor pentru a asigura gradul de satisfactie a clientilor.

11.04.2006 - 31.07.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager - new business

Responsabilitati:

Identificarea si dezvoltarea de prospecti noi din surse proprii
Mentinerea unui flux constant de prospecti in etapele de dezvoltare si ofertare pentru a atinge si depasi targetul lunar.
Negocierea termenilor si conditiilor contractuale
Identificarea solutiilor si depasirea obstacolelor pentru a atinge obiectivele
Identificarea si propunerea solutiilor optime din gama furnizata de companie catre clienti in concordanta cu nevoile si posibilitatile lor.
Imbogatirea experientei clientilor cu compania prin intelegerea activitatii lor si a evolutiilor pietei.
Obtinerea angajamentului clientului pentru solutiile propuse.
Consolidarea situatiei proprii in fata clientilor si reprezentarea unei imagini inovative si performante a companiei in stransa legatura cu dezvoltarile din piata telecomunicatiilor
Escalarea problemelor pentru a asigura gradul de satisfactie a clientilor.
Supervizarea instalarii solutiilor si a generarii facturilor in concordanta cu termenii si conditiile contractului dar si cu procedurile companiei
Colaborarea cu departamentul tehnic pentru a rezolva problemele si a gasi solutii de prevenire a situatiilor de ordin tehnic in relatia cu clientii
Urmarirea incasarii facturilor
Inregistrarea activitatii in CRM
Prezentarea unui forecast saptamanal privind activitatea de vanzari
Prezentarea unor solutii si sugestii creative privind procedurile companiei, aplicatiei software sau activitatea de vanzare pentru a creste eficienta, starea de satisfactie a clientilor sau mediul de lucru.

Realizari:

Targetul lunar de vanzari a crescut pe parcursul colaborarii cu compania iar eu l-am depasit de mai multe ori.

11.04.2005 - 10.04.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: sales consultant

Responsabilitati:

Contactarea potentialilor clienti de Sales Force Automation (CRM pentru distributie)
Prezentarea produsului Hermes
Pregatirea ofertei
Negocierea ofertei
Intretinerea relatiei cu clientii
Actualizarea informatiilor in sistemul CRM intern
Contactarea potentialilor clienti pentru participarea la prezentarile organizate de firma - conferinte.

21.03.2004 - 10.04.2005

Departament: it software

Titlu Job: programator c#

Responsabilitati:

Programare C#,XML,XSD,SQL, Web Services, Compact Framework

01.09.2002 - 20.03.2004

Departament: publicitate

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Contactarea clientilor noi,
Pastrarea contactului cu clientii actuali,
Prezentarea si negocierea ofertei agentiei,
Incasarea contravalorii produselor

Realizari:

Am realizat vanzari in campania de iarna 2003-2004 in valoare de 500 milioane lei † TVA, depasind planul de vanzari pentru decembrie inca din primele zile ale lunii.

01.10.2001 - 20.05.2002

Departament: it hardware

Titlu Job: tehnician calculatoare

Responsabilitati:

Depanare/asamblare sisteme de calcul, depanare/instalare sisteme de operare, instalare retele BNC/UTP, sertizare prize/mufe.

01.06.2001 - 01.09.2001

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Aveam functie de coordonare in campania promotionala Coca Cola pe plaja. Ma ocupam de organizarea concursurilor si gestionarea premiilor.

01.08.2000 - 31.05.2001

Departament: it hardware

Titlu Job: tehnician calculatoare

Responsabilitati:

Depanare/asamblare sisteme de calcul, depanare/instalare sisteme de operare, instalare retele BNC/UTP, sertizare prize/mufe.

studii

 

Facultati:

Univ. "Ovidius" din Constanta - Licentiat la Facultatea De Matematica Si Informatica
Liceul Teoretic "Ovidius" Constanta - Informatica

Activitati extracurriculare

Aptitudini si competente sociale:
- asertivitate
- intotdeauna imi tin promisiunile si am aceleasi asteptari de la cei din jurul meu
- lucrul in echipa: In echipa din care fac parte discutam in permanenta despre situatii curente cu clientii sau competitia si gasim solutii impreuna pentru a progresa
- orientarea spre client: Am cautat in permanenta sa ma pozitionez in locul clientului pentru a oferi cea mai placuta experienta in numele companiei
- feed-back permanent spre si dinspre persoanele din jurul meu: Inca de la inceputul colaborarii cu GTS Telecom am primit sfaturi care au avut o contributie semnificativa in dezvoltarea measi am fost incurajat sa dau feed-back celor din jurul meu cu aceleasi rezultate.
- spirit de initiativa: Am initiat proiecte care au adus imbunatatiri semnificative unor aspecte sau proceduri conducand spre imbunatatirea performantelor in companie sau a mediului de lucru
- bune abilitati in comunicare
- bune abilitati de negociere:
- abilitati de mediator: Exista situatii in care sunt in pozitia de a negocia cu conducerea si cu clientul cu scopul de a semna un contract sau situatii in care mediez comunicarea intre client si departamentul tehnic pentru a identifica solutii optime

Abilitati si competente de organizare:
- identificarea solutiilor
- organizare eficienta
- concentrare pe rezultat: Un exemplu relevant este situatia mea personala de realizari privind conexiunile facturate clientilor. Procentul de realizare in luna a 3-a a lunii era de 97% si in timpul ramas am identificat, semnat si implementat o solutie pentru un client ceea ce a dus la o realizare de 106% pentru acea luna.
- gandire creativa si atitudine fara limitari proprii

Alte abilitati si competente
- foarte ambitios: Un exemplu in acest sens a fost un contract important semnat dupa o negociere de 13 ore
- dinamic si plin de energie
- puternic simt etic
- capacitatea de a invata rapid: fiecare experienta a adus noi provocari si o noua baza de informatii de amploare. In permanenta imi doresc si caut sa invat lucruri noi.
- memorie buna

Abilitati si competente de natura tehnica:
- cunostinte avansate de hardware in calculatoare, dezvoltate in mod special in timpul facultatii
- bune cunostinte in servicii de voce si date: Au fost foarte putine ocazii cand am apelat la departamentul tehnic pentru a putea discuta in detaliu solutiile tehnice pentru clienti chiar daca se intampla in mod obisnuit sa discut cu reprezentantii IT ai acelor companii.

Timp liber
Imi plac cititul, inotul, schiatul, fotografia, muzica, dansul si drumetiile montane.

Premii

2009 - Cisco Sales Expert
2008-2009 - Curs vanzari organizat de IBM
2009 - Curs initiere in termeni financiari organizat de IBM
2008 - Curs sustinere prezentari organizat de IBM
2008 - Curs Identificare oportunitati organizat de IBM Romania
2007 - Curs Employeeship organizat de TMI
2006 - Curs telemarketing organizat de Accelera - Accor Services
2006 - Curs vanzari organizat de Accelera - Accor Services

Locul 1 la concursul national de electronica in 1995

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close