Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.07.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.09.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Grafica / Webdesign / DTP, Telecomunicatii, IT Software, IT Hardware, Banci, Auto / Echipamente, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: service desk specialist

01.09.2017 - 30.04.2018

Departament: it hardware

Titlu Job: it helpdesk support

Responsabilitati:

S.C. HATTRICK BET S.R.L. este cea mai mare companie de pariuri sportive din Romania ce activeaza pe piata locala sub brandul Casa Pariurilor. Cele peste 700 de agentii la nivel national ofera clientilor cele mai diversificate oferte, bonusuri consistente si cote atractive. Hattrick Sports Group este prezent in 7 tari din Europa si reprezinta o a doua casa pentru mai mult de 1800 de angajati.

Responsabilitati:
Oferirea de suport tehnic (telefonic) casierelor, Managerilor zonali si Asistentilor in vederea
problemelor ce intervin intr-o agentie;
Configurarea agentiilor: PC-uri, retea, terminale de pariere, televizoare, echipamentelor
aferente functionarii unei agentii (imprimante laser, imprimante de bilete, scanere);
Configurarea PC-uri la sediu (asamblare, instalare Windows, instalare de software-uri necesare
functionarii);
Generarea raportului zilnic, reglarea registrelor de casa etc.

01.05.2016 - 30.04.2017

Departament: it software

Titlu Job: helpdesk support technician

Responsabilitati:

DigiSign este unul din principalii furnizori din domeniul serviciilor de infrastructura a cheii publice (PKI) si securitatea tehnologiei informatiilor (certificate SSL). DigiSign este o autoritate de certificare (AC) acreditata din Romania care permite afacerilor si consumatorilor sa comunice si sa incheie cu incredere tranzactii prin retelele digitale.
DigiSign ofera produse si servicii de varf pentru piata romaneasca si se recomanda ca partener ideal pentru stabilirea locala a oricarui tip de solutii IT domeniul PKI.

Responsabilitati:
Preluarea de solicitari/intrebari provenite din partea clientilor (telefonic sau mail) legate
semnatura digitala Digisign, fie ele de ordin juridic, informativ sau depanare/asistenta software (instalari aplicatii, drivere necesare utilzarii semnaturii);
Identificarea unor solutii in cazul unor erori aparute in momentul instalarii/utilizarii/dezinstalarii semnaturii electronice;
Realizarea de tutoriale in vederea rezolvarii erorilor aparute in urma incompatibilitatii software;
Intocmirea unui raport zilnic de activitate, a documentatiei in vederea obtinerii/reinnoirii unei
semnaturi digitale conform solicitarii venite din partea clientului/departamentului de emiteri; Generarea facturilor proforme in vederea achizitiei prin SEAP (licitatii online) pentru institutiile statului sau pentru furnizorii de produse farmaceutice.

01.02.2016 - 31.05.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: backoffice assistant

Responsabilitati:

Marathon Business, Bucuresti (Romania)
Societate partenera Telekom pe partea de vanzari B2B;
Activitate de Backoffice assistant, pentru un partener Telekom pe segmentul B2B.

Responsabilitati:
Oferirea de suport tehnic agentilor de vanzari;
Crearea de rapoarte de vanzari zilnice si lunare;
Generarea contractelor de servicii, telefonie/internet/televiziune ;
Asigurarea mentenantei si bunei functionari a calculatoarelor/laptopurilor din dotare;
Acordare de asistenta managerului in vederea mentinerii relatiei cu clientii din portofoliu.

01.08.2014 - 30.09.2015

Departament: imobiliare

Titlu Job: operator data entry

Responsabilitati:

Titirez.ro, Bucuresti (Romania)
Obiectivul site-ul Titirez.ro este promovarea continutului de calitate publicat de agentii imobiliare si de proprietarii de imobile. Oferindu-le informatii complete pentru ca utilizatorii site-ului sa poata lua o decizie corecta si bine informata, pentru a elimina toti pasii neplacuti, inutili si complicati pe care-i experimenteaza o mare parte din utilizatori atunci când interactioneaza cu domeniul imobiliar.

Responsabilitati:
Introducerea, procesarea, validarea si verificarea bazei de date;
Ocerizarea documentelor (ziare cu anunturi imobiliare) in vederea introducerii si prelucrarii de catre echipa data entry;
Identificarea necesitatilor platformei online;
Raportarea erorilor pentru imbunatatirea functionarii platformei online.

01.10.2013 - 28.02.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: agent servicii financiare client

Responsabilitati:

Teleperformance Romania, Bucuresti (Romania)
Teleperformance, liderul mondial pe piata serviciilor externalizate de management al experientei cu clientii, dezvolta in parteneriat cu companii importante din diverse industrii, strategii referitoare la relatia cu clientii acestora, folosind multiple canale de comunicare. Compania furnizeaza rezultate superioare prin operatiunile de suport clienti, achizitii, suport tehnic, colectare creante.

Responsabilitati:
Contactarea clientilor existenti din bazele date si identificarea potentialilor clienti cu privire la
achitia/reinnoirea cartilor de credit aferente achizitiei in rate de produse electrocasnice, achitarea cumparaturilor realizate din supermarketuri, hipermarketuri si benzinarii;
Oferirea de informatii legate de achizitia de produse si servicii, modalitatea de plata, dobanzi
anuale/lunare;
Furnizarea catre clientii existenti si potentialii clienti, impreuna cu updatarea si monitorizarea bazei de date existente a serviciilor ERB Retails Services;Prezentarea noilor oferte si campanii implementate de Bancpost, in vederea extinderii portofoliului de clienti.

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Climatologie si Resurse de Apa la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Meteorologie si Hidrologie la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul Tehnic "Media" din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jun 2017: Fundamentals of Java Programming
InfoAcademy, Bucuresti (România)
Java SE 8 programming
Calificari
Dec 2014: ABSOLVENT DE CURS DE CALIFICARE PROFESIONALA – INTERMEDIARI IN ASIGURARI PERSOANE FIZICE ( IMA)

Jul 2009: Diploma de analist-programator, nivel mediu.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close