Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.08.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.10.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Stabilirea unei bune relatii profesionale cu partenerii, beneficiarii si colaboratorii, dar si imbunatatirea relatiilor de afaceri, a produselor si serviciilor societatii angajatoare.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Negociabil, in functie de natura slujbei si a responsabilitatilor conform fisei postului.

Tip job: Full time

Departament: IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: service desk team leader

Responsabilitati:

Actionarea ca punct de contact atat in interactiunea cu clientul cat si cu echipele interne de management superior.
Monitorizarea si intocmirea rapoartelor de performanta asupra criteriilor contractuale ale serviciului dar si a performantei echipei.
Crearea si revizuirea proceselor si procedurilor folosite de echipa.
Stabilirea planului de training pentru new starteri.
Stabilirea si urmarirea performantei individuale si a planului de dezvoltare individual.
Mentinerea si actualizarea registrului de actiuni, escalada si risc.

01.06.2015 - 31.03.2019

Departament: it software

Titlu Job: 2nd line service desk analyst

Responsabilitati:

Actionarea ca unic punct de contact in raportarea, inregistrarea, diagnosticarea si rezolvarea problemelor de natura IT pentru toti utilizatorii si sistemele implicate.
Inregistrarea si managementul ticketelor de tip incidente si requesturi in sistemul de ticketare agreat conform prioritatii lor. Diagnosticarea problemelor de tip hardware si sofware atat ale aplicatiilor generice cat si a celor specifice firmei reprezentate.
Diagnosticarea, inregistrarea si rezolvarea problemelor ce apar in utilizarea Windows Xp, 7 si 8, MS Office, SharePoint, aplicatiilor publicate in Citrix, Outlook, VPN si a altor aplicatii specifice in concordanta cu SLA-ul agreat.
Escalaldarea tichetelor catre echipele superioare si contactarea furnizorilor externi in vederea rezolvatii problemelor sau in satisfacerea cerintelor.
Creearea de useri noi de AD, Exchange, acordarea acceselor la SharedDrive, SharePoint, baze de date MYSQL, servere si acordarea accesului acestora la aplicatiile din cerintele postului in baza procedurilor agreate si in conformitate cu politicile de securitate.
Ajutarea la imbunatatirea seviciului oferit si a procedurilor de lucru prin testarea modificarilor survenite din cadrul proiectelor cat si propunerea de solutii noi la problemele aparute in timp.

01.07.2012 - 30.06.2015

Departament: it software

Titlu Job: asistent sisteme informatice

Responsabilitati:

Instalarea și configurarea echipamentelor pentru noii colegii: calculatoare, acces rețea, acces securizat din afara reței, acces și administrare conturi de email etc.
Asigurarea unei bune funcționări a sistemului informatic si cel telefonic VoIP, a caselor de marcat, a rețelei de cântare si optimizarea rețelei wireless din dotarea magazinului local cat si din Metro Punctele arondate.
Diagnosticarea și remedierea problemelor tehnice apărute la utilizarea Windows 7, MS Office, Outlook, a programelor proprii de administrare, precum și instruirea personalului în vederea utilizării optime a soft-urilor mai sus menționate.
Comunicarea prin incidente către echipa de Second Level Support a defecțiunilor/ erorilor/ modificărilor ce nu pot fi rezolvate local, crearea de noi useri sau modificarea drepturilor de acces în conformitate cu politica de securitate a companiei.
Instalarea sistemului de operarea și a programelor via SCCM, configurarea și administrarea imprimantelor de rețea precum și prelucrarea de date: introducerea în sistemul informatic a corecțiilor de stoc, modificări de preț, comenzi manuale, etc.
Patriciparea la inventarele partiale si cel anual, pregatirea echipamentelor IT si actualizarea planului de magazin pentru asigurarea functionalitati in timp inventarului anual, precum si gestionarea rapoartelor de inventar.

01.08.2011 - 30.06.2012

Departament: service / reparatii

Titlu Job: tehnician service echipamente it

Responsabilitati:

Rensabilitatile inludeau: deplasarea periodică și la nevoie a echipei la sediul primăriilor și scolilor cuprinse în contractul de service în vederea remedierii problemelor hardware și software apărute și asigurarea bunei stări de funcționare a calculatoarelor, programelor și a perifericelor.
Am realizat montarea și întreținerea echipamentelor de supraveghere video din cadrul primăriilor și scolilor.
Diagnosticarea, mentenanța și repararea imprimantelor și a copiatoarelor de birou și preluarea comenzilor de consumabile.
Crearea, întreținerea și modificarea rețelelor de internet.
Contactarea posibililor viitori clienți în vederea negocierii unui contract de service avantajos.

01.08.2007 - 01.07.2011

Departament: service / reparatii

Titlu Job: tehnician echipamente de calcul si retele

Responsabilitati:

Responsabilitatile includeau: administrarea, întreținerea și modificarea rețelei de internet, întreținerea fizică a echipamentelor de calcul și a celor de rețea, întreținerea sistemelor de operare, a programelor instalate și reconfigurarea rețelei de internet.
Am contribuit la implementarea de VLAN-uri dedicate pentru fiecare dintre clădirile din campusul Mărășești în vederea unei mai ușoare administrări, a îmbunătățirii și izolării traficului de date.
Am administrat și coordonat realizarea infrastructurii rețelei de calculatoare a bibliotecii studențești din cadrul Universității "Vasile Alecsandri" din Bacău și a aripei de Kinetoterapie.

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate: Inginerie / Tehnologia Informatiei la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacau. Pe perioada anilor de facultate am fost angajat part time al departamentului IT din cadrul Universitati
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: profil real / Stiintele Naturi la Colegiul National "Dimitrie Cantemir" din Onesti.

Premii

Traininguri
May 2018 - May 2018: 70-410 - Installing and configuring Windows Server 2012

Dec 2017 - Dec 2017: 10983B - Supporting and troubleshooting Windows 10

Dec 2017 - Dec 2017: Lotus Notes & Domino Training

Certificari
Nov 2015 - Nov 2017: ITIL Foundation CertificationvITIL Foundation Certification

Jun 2007 - Jun 2007: Cambridge English: Advanced (CAE)
Certification degree for Cambridge Advanced English (CAE)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close