Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.05.1973

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:12.10.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Caut un loc de munca unde sa imi pun in valoare experienta si cunostintele, sa continui sa imi imbunatatesc cunostintele practice si teoretice dobandite in ultimii ani in diferite arii de activitate si sa imi dezvolt intelegerea cu privire la domeniul tehnic.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Grafica / Webdesign / DTP, Productie, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, IT Software, IT Hardware, Specialisti / Tehnicieni, Automatizari

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Gherla, Dej

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: service desk analyst

Responsabilitati:

Service Desk analyst
Vohkus, Cluj-Napoca
Departamentul: IT Software | Industria: IT / Telecom
Asigurarea de activitati de tip service desk (nivel I si II) , rezolvare de probleme prin telefon si email.
Prim punct de contact pentru utilizatori din 3 continente, reprezentand mai mult de 2000 de utilizatori .
Activitatile vizeaza in principal rezolvarea incidentelor raportate de catre utilizatori via e-mail, telefon sau sau in mod direct la biroul din Londra; folosirea corecta a sistemului de ticketing si alocarea ticketelor specifice catre specialisti din divizia de Infrastructura IT.
Una din responsabilitatile prioritare este legata de mentinerea unei comunicari profesionale si prompte cu clientii, prin folosirea unui limbaj tehnic adecvat si a unei atitudini corecte fata de utilizatori si problemele ridicate de catre acestia. Este acordata o importanta mare procesului de identificare a prioritatilor zilnice, datorita volumului mare de munca.
Rezolvarea in timp real a problemelor cu care se confrunta clientii, legate de accesarea aplicatiilor, lucrul cu acestea, precum si a accesului la resurse informatice (software si hardare).
Se ofera suport 24/7, intr-un sistem de tip duty-rota and on-call (in ture, inclusiv noaptea si in weekend).

01.10.2013 - 28.02.2019

Departament: it software

Titlu Job: service desk analyst

Responsabilitati:

Service Desk Analyst
Sinectic Grup, Cluj-Napoca
Departamentul: IT Hardware | Industria: IT / Telecom
Asigurarea de activitati de tip service desk (nivel I si II) pentru un contract exclusiv cu EDFMan London.
Prim punct de contact pentru utilizatori din 5 continente, reprezentand mai mult de 2000 de utilizatori din peste 70 de companii locale.
Activitatile vizeaza in principal rezolvarea incidentelor raportate de catre utilizatori via e-mail, telefon sau sau in mod direct la biroul din Londra; folosirea corecta a sistemului de ticketing si alocarea ticketelor specifice catre specialisti din divizia de Infrastructura IT.
O alta activitate este legata de monitorizarea zilnica a retelei de infrastructura, care cuprinde peste 250 de servere, monitorizarea conexiunilor dintre diversele companii din cadrul corporatiei, intocmirea de rapoarte pentru managerii superiori din cadrul organizatiei.
Una din responsabilitatile prioritare este legata de mentinerea unei comunicari profesionale si prompte cu clientii, prin folosirea unui limbaj tehnic adecvat si a unei atitudini corecte fata de utilizatori si problemele ridicate de catre acestia. Este acordata o importanta mare procesului de identificare a prioritatilor zilnice, datorita volumului mare de munca.
Oferirea de suport 24/7, intr-un sistem de tip duty-rota and on-call (in ture, inclusiv noaptea si in weekend).

01.10.2007 - 30.06.2013

Departament: functii publice

Titlu Job: social worker

Responsabilitati:

Social Worker
Thurrock County Council, STRAINATATE
Departamentul: Functii publice | Industria: Administratie / Sector Public
Furnizarea de servicii pentru copiii din sistemul serviciilor sociale;
Specialist al Autoritatii locale in procese civile in condiţii de abuz emoţional, fizic şi sexual;
Monitorizarea plasamentelor şi a părinţilor sociali;
Redactarea de rapoarte în vederea plasării către adopţie; Asistarea şi asigurarea respectării drepturilor refugiaţilor minori aflaţi în jurisdicţia departamentului social;
Participarea in comisii la nivelul Autoritatii locale;
Colaborarea strânsă cu alţi parteneri sociali şi profesionişti implicaţi în asigurarea drepturilor copiilor şi promovarea de servicii sociale.
Mi s-a oferit oportunitatea de a-mi continua pregatirea de specialitate in cadrul University of East Anglia din Norwich, unde am urmat un curs de 3 luni, finantat de catre autoritatea locala unde am activat.
Am avut ca responsabilitate prioritara administrarea unei baze de date cu rol specific (ICS-Integrated Children's Service) avand rol si de super-user in organizatie. Aceasta a presupus monitorizarea proceselor ciclice din organizatie, integrarea lor intr-un proces unitar, cu respectarea echilibrata a cerintelor procedurale. A implicat si activitati de audit si gestionare a bazei de date.

01.03.2000 - 30.09.2007

Departament: functii publice

Titlu Job: asistent social

Responsabilitati:

Asistent social


Oferirea de servicii sociale pentru copiii defavorizaţi din Judetul Cluj ; Facilitarea şi monitorizarea progresului educaţional al copiilor defavorizaţi din comunitate in scopul prevenirii abandonului şcolar; Stabilirea de relaţii profesionale de colaborare ce vizează promovarea drepturilor copiilor; incurajarea implicării părinţilor in viaţa copiilor prin formarea de deprinderi de comunicare noi şi inţelegerea deplină a rolului şi atribuţiilor părinteşti; Organizarea de activităţi recreaţionale pentru copiii implicaţi in proiectele organizaţiei; Asistenţă pentru administrarea proiectelor sociale derulate,in cadrul echipei pluridisciplinare de specialişti ai organizaţiei; intocmirea şi arhivarea fişelor de date culese prin anchete sociale ale familiilor asistate.
Implicare ca specialist al Directiei pentru Protectia Copilului in Proiectul Phare 501/2004 –restructurare si inchidere a doua Centre de Plasament.

In cadrul Centrului de Zi Gherla am coordonat , timp de un an, o echipa multidisciplinara formata din 10 oameni.
De asemenea, am participat, de-a lungul celor 7 ani in care am lucrat in cadrul acestei institutii, la zeci de activitati comunitare, cu implicare larga din partea comunitatilor locale si a specialistilor din diferite domenii de activitate, conexe cu activitatea in care am activat.
.

studii

 

Facultati:

1994 - 1998 Facultate: Asistenta Sociala la Universitatea Babes-Bolyai, Facultatea de Istorie si Filosofie, Sectia Asistenta Sociala din Cluj-Napoca. Diplomă de licenţă universitară
1992 - 1994 Liceu / Școală profesională: Telecomunicatii la Scoala Postliceala de Posta si Telecomunicatii, Colegiul National George Baritiu din Cluj Napoca. Calificare: Tehnician in Telecomunicatii, 1994



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close