Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.06.1994

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:15.07.2014

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt in cautarea unui job unde sa pot invata si sa ma dezvolt pe plan profesional, in ceea ce priveste un job doresc acumularea de informatii, colegialitate si posibilitatea de avansare

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: service desk analyst

01.11.2017 - 30.09.2019

Departament: it software

Titlu Job: service desk analyst

Responsabilitati:

Purtarea undei discutii prin telefon sau e-mail cu privire la diverse situatii tehnice aparute, oferind suport remote pentru:
- Conturi (resetarea și deblocarea parolelor conturilor angajaților, manager AD pentru e-mailuri și conturi Windows)
- Mobil (depanare de rețea pentru telefoane și tablete, aplicații, instalare, Mobile Iron, modul Kiosk )
- televizoare (ma conectam într-un controler TV, setări de afișare și calitate a imaginii pe televizoare, cablare, monitorizare pentru date și remedierea situatiilor cand nu se mai primea date, setări TV, folosirea unui instrument existent pentru anumiti pasi de troubleshoot )
- Telefonie (Avaya Support )
- Rețea ( suport pentru rutere Cisco - depanare de bază și gestionare a cablurilor; Cisco switch depanare de bază: comenzile cmd, identificarea porturilor functionale / non-funcționale, resetare switch, asignare porturi pentru diferite dispozitive, configurare router, setări de rețea pentru Windows )
- Depanare probleme PC (Windows, Basic Linux / Ubuntu și Mac, gestionarea programelor și soluționarea problemelor aferente acestora, Outlook, MS Office, configurare firewall de bază, configurare VPN de bază, conexiune la rețea, cablare )
- Dispozitive (scanere, imprimante, periferice )


Situatiile precizare mai sus se remediau de obicei in timpul apelului, persoanele care apelau nu erau tehnice.
Unele situatii nu puteau fi remediate si se trimitea un inginer pentru a repara sau a schimba echipamentele defect, uneori inginerii ne apelau pentru a fii ajutati in timpul repararii sau schimbarii echipamentelor.

01.06.2017 - 30.09.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Program de schimb de experienta pe timpul verii

01.12.2016 - 31.05.2017

Departament: it software

Titlu Job: service desk analyst

Responsabilitati:


01.07.2016 - 30.09.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

Program de schimb de experienta pe timpul verii

01.01.2016 - 31.07.2016

Departament: it software

Titlu Job: service desk analyst

01.06.2015 - 30.09.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier, server

Responsabilitati:

Program de schimb de experienta pe timpul verii

01.07.2014 - 30.06.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Primirea de apeluri in departamentul de relatii cu clientii pentru o companie de telecomunicatii

- depanare probleme privind televizoarele clientilor
- depanare probleme privind decodoarele
- depanare probleme privind telefonia fixa
- setari pentru internet
- setari de windows

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate: Stiinte / Informatica la Universitatea ,,Vasile Alecsandri din Bacau. Cunostinte de baza de programare web
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Turism si Alimentatie la Liceul Economic ,,Ion Ghica" Bacau din Bacau.

Premii

Hobby-uri
IT, Gaming, Masini, Tehnologie, Filme/Seriale, Muzica, Excursii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close