 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 20.06.1994 Permis conducere: Cat., Data obtinerii:15.07.2014 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Sunt in cautarea unui job unde sa pot invata si sa ma dezvolt pe plan profesional, in ceea ce priveste un job doresc acumularea de informatii, colegialitate si posibilitatea de avansare
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2019 - prezent Departament: it software Titlu Job: service desk analyst |
|
01.11.2017 - 30.09.2019 Departament: it software Titlu Job: service desk analyst Responsabilitati: Purtarea undei discutii prin telefon sau e-mail cu privire la diverse situatii tehnice aparute, oferind suport remote pentru:
- Conturi (resetarea și deblocarea parolelor conturilor angajaților, manager AD pentru e-mailuri și conturi Windows)
- Mobil (depanare de rețea pentru telefoane și tablete, aplicații, instalare, Mobile Iron, modul Kiosk )
- televizoare (ma conectam într-un controler TV, setări de afișare și calitate a imaginii pe televizoare, cablare, monitorizare pentru date și remedierea situatiilor cand nu se mai primea date, setări TV, folosirea unui instrument existent pentru anumiti pasi de troubleshoot )
- Telefonie (Avaya Support )
- Rețea ( suport pentru rutere Cisco - depanare de bază și gestionare a cablurilor; Cisco switch depanare de bază: comenzile cmd, identificarea porturilor functionale / non-funcționale, resetare switch, asignare porturi pentru diferite dispozitive, configurare router, setări de rețea pentru Windows )
- Depanare probleme PC (Windows, Basic Linux / Ubuntu și Mac, gestionarea programelor și soluționarea problemelor aferente acestora, Outlook, MS Office, configurare firewall de bază, configurare VPN de bază, conexiune la rețea, cablare )
- Dispozitive (scanere, imprimante, periferice )
Situatiile precizare mai sus se remediau de obicei in timpul apelului, persoanele care apelau nu erau tehnice.
Unele situatii nu puteau fi remediate si se trimitea un inginer pentru a repara sau a schimba echipamentele defect, uneori inginerii ne apelau pentru a fii ajutati in timpul repararii sau schimbarii echipamentelor.
|
|
01.06.2017 - 30.09.2017 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptioner Responsabilitati: Program de schimb de experienta pe timpul verii |
|
01.12.2016 - 31.05.2017 Departament: it software Titlu Job: service desk analyst Responsabilitati:
|
|
01.07.2016 - 30.09.2016 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: ospatar Responsabilitati: Program de schimb de experienta pe timpul verii |
|
01.01.2016 - 31.07.2016 Departament: it software Titlu Job: service desk analyst |
|
01.06.2015 - 30.09.2015 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: casier, server Responsabilitati: Program de schimb de experienta pe timpul verii |
|
01.07.2014 - 30.06.2015 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servicii clienti Responsabilitati: Primirea de apeluri in departamentul de relatii cu clientii pentru o companie de telecomunicatii
- depanare probleme privind televizoarele clientilor
- depanare probleme privind decodoarele
- depanare probleme privind telefonia fixa
- setari pentru internet
- setari de windows |
| studii | |
|
Facultati: 2013 - 2016 Facultate: Stiinte / Informatica la Universitatea ,,Vasile Alecsandri din Bacau. Cunostinte de baza de programare web
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Turism si Alimentatie la Liceul Economic ,,Ion Ghica" Bacau din Bacau.
Premii Hobby-uri
IT, Gaming, Masini, Tehnologie, Filme/Seriale, Muzica, Excursii
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|