 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 30.04.1989 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:06.10.2009
|
|
obiectiv | |
|
Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.
Salariu: 500,00 USD / luna Beneficii: Bonuri de masa de preferinta Tip job: Part time, Full time Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Au pair / Babysitter / Curatenie, Traduceri, IT Software, Sport / Wellness, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Brasov, STRAINATATE Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2018 - prezent Departament: it software Titlu Job: service desk analyst |
|
01.02.2010 - prezent Departament: it software Titlu Job: tehnic Responsabilitati: Agent servicii client spaniolă – engleză, activitate ce presupune interacţiunea verbală cu clienţii respectând normele, procedurile şi prevederile impuse de angajator, în vederea soluţionării apelurilor şi păstrării unui nivel ridicat al satisfacţiei clienţilor faţă de serviciile oferite.
Principalele atribuţii sunt: rezolvarea problemelor, plângerilor şi cerinţelor clienţilor prin intermediul telefonului, răspunderea cu promptitudine şi profesionalism la orice întrebări ale acestora, verificarea şi administrarea conturilor clienţilor, oferirea de suport şi îndrumare , înregistrarea detaliată a interacţiunilor directe sau indirecte cu clienţii.
Din 2011 desfasor activitate de senior agent /supervisor ajutand echipa pentru a atinge performanta. |
| studii | |
|
Facultati: 2015 - prezent Facultate: Invatamant primar si prescolar la Universitatea de Psihologie si Stiintele educatiei din Brasov.
2008 - 2011 Facultate: American Cultural Studies la Universitatea Transilvania din Brasov.
Premii Traininguri
Feb 2015 - Mar 2015: Salesforce
Hobby-uri
citit,puzzle,software development,calatorii,ghid turistic,limbi straine
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(avansat,mediu,avansat) spaniolă(avansat,avansat,avansat) portugheză(mediu,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|