Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.04.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.10.2009

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: 500,00 USD / luna

Beneficii: Bonuri de masa de preferinta

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Au pair / Babysitter / Curatenie, Traduceri, IT Software, Sport / Wellness, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Brasov, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: service desk analyst

01.02.2010 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: tehnic

Responsabilitati:

Agent servicii client spaniolă – engleză, activitate ce presupune interacţiunea verbală cu clienţii respectând normele, procedurile şi prevederile impuse de angajator, în vederea soluţionării apelurilor şi păstrării unui nivel ridicat al satisfacţiei clienţilor faţă de serviciile oferite.
Principalele atribuţii sunt: rezolvarea problemelor, plângerilor şi cerinţelor clienţilor prin intermediul telefonului, răspunderea cu promptitudine şi profesionalism la orice întrebări ale acestora, verificarea şi administrarea conturilor clienţilor, oferirea de suport şi îndrumare , înregistrarea detaliată a interacţiunilor directe sau indirecte cu clienţii.
Din 2011 desfasor activitate de senior agent /supervisor ajutand echipa pentru a atinge performanta.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: Invatamant primar si prescolar la Universitatea de Psihologie si Stiintele educatiei din Brasov.
2008 - 2011 Facultate: American Cultural Studies la Universitatea Transilvania din Brasov.

Premii

Traininguri
Feb 2015 - Mar 2015: Salesforce

Hobby-uri
citit,puzzle,software development,calatorii,ghid turistic,limbi straine

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,mediu,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)

portugheză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close