Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.05.1985

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

IT Security officer, sys admin

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: asigurare medicala

Tip job: Full time

Departament: IT Software, IT Hardware, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

02.09.2010 - 31.03.2011

Departament: it software

Titlu Job: service desk agent

Responsabilitati:

Support tehnic pe aplicati specifice domeniului auto pentru BMW

01.08.2009 - 01.09.2010

Departament: it software

Titlu Job: it helpdesk operator

31.07.2007 - 01.08.2008

Departament: it hardware

Titlu Job: it specialist

Responsabilitati:

Helpdesk nivel 1 si 2

Realizari:

Implementare WDS pt instalarea automata a systemelor dell.
100% procent de recuperare a fisierelor de pe benzile de backup.

03.03.2007 - 01.07.2007

Departament: it hardware

Titlu Job: it monitoring

Responsabilitati:

Monitorizarea sistemelor it si pastrarea lor in parametri normali pt 5 clienti utilizand MOM 2005; helpdesk lvl 2 suport, escalarea cazurilor care necesita atentie speciala la administratori de system.

02.08.2005 - 17.03.2007

Departament: it software

Titlu Job: help desk it

Responsabilitati:

In aceasta firma rolul meu este acela de a oferii support IT angajatilor.
-rezolvarea situatiilor aparute pe PC din reteaua firmei ( 95% siteuri remote) deorece birourile sunt raspandite in intreaGA LUME ( Italia , Suedia, Franta, Spania, Slovacia, germania, Rusia, Africa de sud, Ungaria, Peru, etc.)

Probleme frecvente sunt legate de administrarea mailurilor, administrarea sesiunilor de Terminal Services ale utilizatorilor, instalarea de software, instalare imprimante si scanere, configurare PC pentru a fi in conformitate cu standerdele companiei 9 softuri instalate, antivirusi, setari de proxy , mapari discuri de retea etc.)

-Administrarea JDE ( resetari conturi, administrare imprimante)
-Administrare SAP (resetari conturi, administrare imprimante, schimbare parole)
-Administrare Domeniu AD (creare/stergere/modificare useri, resetare parola, creare grupuri, adugare/stergere useri din grupuri, joinare computere la domeniu, migrare useri dintr-un domeniu de NT in AD)
-administare Exchange (creare/stergere/modificare de mailbox-uri, realizare backup a unei casute de mail, migrare mail de pe un server pe altul, creare liste de distributie si administrarea lor, creare Directoare publice si asigurarea de permisi de acces)
-administrare NAS-uri si File servere ( creare directoare si setare permisi pe acestea, recuperare fisiere pierdute, adaugare/stergere permisi pe directoare deja existente)

studii

 

Facultati:

-absolvent al Liceului Teoretic Dante Alighieri in 2004 ; sectia matematica- informatica, bilingv italiana

Premii

atestat italiana
ateatat informatica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20