 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 29.04.1989 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:08.01.2008 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Beneficii: Pachet salarial atractiv;
Bonusuri;
Posibilitati de promovare;
Calatorii; Tip job: Full time Departament: Relatii publice, Altele, Farmacie, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Management Oras de lucru: Iasi Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2019 - prezent Departament: management Titlu Job: service delivery manager / project manager Responsabilitati: Global Delivery Operations - Service Delivery Manager for Xerox Corporation |
|
01.07.2015 - 31.10.2019 Departament: management Titlu Job: team manager Responsabilitati: Departament: Financiar - Link Financial Outsourcing
• Recuperari creante & customer relationship management.
- Gestionarea, dezvoltarea si fidelizarea relatiei de afaceri cu clientul;
- Pregatirea, indrumarea, motivarea si supervizarea echipei (20 pers) in vederea atingerii obiectivelor;
- Verificare si analiza zilnica a datelor si indicatorilor de performanta (SLA, KPI);
- Call score data: statistica zilnica a apelurilor Inbound/Outbound;
- Planificare si organizare a activitatii echipei;
- Verificarea si monitorizarea zilnica a activitatii operationale ale agentilor;
- Recrutarea si instruirea agentilor;
- Controlul calitatii: activitatea operationala si telefonica;
- Interventia in timp real: gestiune agent / contestatii clienti;
- Implementarea strategiilor de lucru;
- Problem solving si multitasking;
- Orientare catre rezultate;
- Mailing and browsing;
- Intocmirea pontajului si planificarea concediilor;
• Supervizarea activitatii de Back Office
- Gestionarea, inregistrarea si reconcilierea tranzactiilor
- Efectuarea operatiunilor de prelucrare a cererilor solicitate de catre clienti
- Inregistrarea comunicarilor primite din parte clientilor prin urmatoarele canale: fax, e-mail si whatsapp
- Efectuarea operatiunilor de monitorizare, arhivare, raportare, administrare |
|
01.05.2013 - 30.06.2015 Departament: management Titlu Job: team leader & coach Responsabilitati: Departament: Financiar - Santander Consumer Bank
- Coordonarea si supervizarea echipei (25-30 pers) si sustinerea ei in vedere atingerii obiectivelor;
- Verificare si analiza zilnica a datelor si indicatorilor de performanta (SLA, KPI);
- Call score data: statistica zilnica a apelurilor Inbound/Outbound;
- Recrutarea si instruirea agentilor, in vederea cresterii performantelor;
- Controlul calitatii: activitatea operationala si telefonica;
- Interventia in timp real: gestiune agent / contestatii clienti;
- Implementarea strategiilor de lucru; |
|
01.09.2009 - 30.04.2013 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: customer service agent Responsabilitati: Customer care - retail / Call center | Banci / Servicii financiare
- Contactarea telefonica a clientilor;
- Atingerea obiectivelor lunare;
- Outbound - gestionarea si recuperarea creantelor;
- Inbound - servicii de asistenta clienti si retail. |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2012 Facultate: Economie si Afaceri Internationale la Universitatea Alexandru I. Cuza - Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Diploma de Licenta, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Iulie 2012
2007 - 2009 Liceu / Școală profesională: profil economic / administrativ la Colegiul Economic Administrativ din Iasi.
2006 - 2007 Liceu / Școală profesională: profil economic / administrativ la ITCG Teresio Olivelli din Darfo Boario Terme, Brescia (IT).
Premii Certificat de calificare profesionala nivel 3 - Tehnician in activitati economice |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|