Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.04.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.01.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Pachet salarial atractiv; Bonusuri; Posibilitati de promovare; Calatorii;

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Altele, Farmacie, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: service delivery manager / project manager

Responsabilitati:

Global Delivery Operations - Service Delivery Manager for Xerox Corporation

01.07.2015 - 31.10.2019

Departament: management

Titlu Job: team manager

Responsabilitati:

Departament: Financiar - Link Financial Outsourcing

• Recuperari creante & customer relationship management.
- Gestionarea, dezvoltarea si fidelizarea relatiei de afaceri cu clientul;
- Pregatirea, indrumarea, motivarea si supervizarea echipei (20 pers) in vederea atingerii obiectivelor;
- Verificare si analiza zilnica a datelor si indicatorilor de performanta (SLA, KPI);
- Call score data: statistica zilnica a apelurilor Inbound/Outbound;
- Planificare si organizare a activitatii echipei;
- Verificarea si monitorizarea zilnica a activitatii operationale ale agentilor;
- Recrutarea si instruirea agentilor;
- Controlul calitatii: activitatea operationala si telefonica;
- Interventia in timp real: gestiune agent / contestatii clienti;
- Implementarea strategiilor de lucru;
- Problem solving si multitasking;
- Orientare catre rezultate;
- Mailing and browsing;
- Intocmirea pontajului si planificarea concediilor;

• Supervizarea activitatii de Back Office
- Gestionarea, inregistrarea si reconcilierea tranzactiilor
- Efectuarea operatiunilor de prelucrare a cererilor solicitate de catre clienti
- Inregistrarea comunicarilor primite din parte clientilor prin urmatoarele canale: fax, e-mail si whatsapp
- Efectuarea operatiunilor de monitorizare, arhivare, raportare, administrare

01.05.2013 - 30.06.2015

Departament: management

Titlu Job: team leader & coach

Responsabilitati:

Departament: Financiar - Santander Consumer Bank

- Coordonarea si supervizarea echipei (25-30 pers) si sustinerea ei in vedere atingerii obiectivelor;
- Verificare si analiza zilnica a datelor si indicatorilor de performanta (SLA, KPI);
- Call score data: statistica zilnica a apelurilor Inbound/Outbound;
- Recrutarea si instruirea agentilor, in vederea cresterii performantelor;
- Controlul calitatii: activitatea operationala si telefonica;
- Interventia in timp real: gestiune agent / contestatii clienti;
- Implementarea strategiilor de lucru;

01.09.2009 - 30.04.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service agent

Responsabilitati:

Customer care - retail / Call center | Banci / Servicii financiare

- Contactarea telefonica a clientilor;
- Atingerea obiectivelor lunare;
- Outbound - gestionarea si recuperarea creantelor;
- Inbound - servicii de asistenta clienti si retail.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Economie si Afaceri Internationale la Universitatea Alexandru I. Cuza - Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Diploma de Licenta, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Iulie 2012
2007 - 2009 Liceu / Școală profesională: profil economic / administrativ la Colegiul Economic Administrativ din Iasi.
2006 - 2007 Liceu / Școală profesională: profil economic / administrativ la ITCG Teresio Olivelli din Darfo Boario Terme, Brescia (IT).

Premii

Certificat de calificare profesionala nivel 3 - Tehnician in activitati economice

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close