Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.12.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.07.2007

obiectiv

 

Ocuparea unui post care sa imi permita o continua imbunatatire a cunostintelor in orice domeniu, sa imi pun in valoare bunele abilitati organizatorice si care sa imi permita sa mentin un echilibru intre viata profesionala si cea de familie.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior site economist

Responsabilitati:

@Implementarea aspectelor comerciale si contractuale ale proiectului de constructie, inclisiv compararea dintre situatia reala/contractata si analiza diferentelor;
@Analiza si estimarea costurilor;
@Monitorizarea creantelor, platilor, asigurarilor si garantiilor;
@Pregatirea si actualizarea bugetului proiectului;
Negocierea contractelor cu furnizorii impreuna cu departamentul tehnic;
@Pregatirea rapoartelor privind progresele financiare impreuna cu departamentul tehnic;
@planificarea cash-flow;
@Analiza structurii costurilor si identificarea posibilitatilor de reducere a costurilor;
@Prezentarea generala a contractelor si monitorizarea indeplinirii obligatiilor contractuale;
@Corespondenta comerciala;
@Identificarea si abordarea riscurilor comerciale in toate etapele proiectului;
@Asigurarea unei bune relatii si a unei comunicari eficiente atat cu clientul cat si cu furnizorii;
@Inregistrarea facturilor primite de la subantreprenori si prestatorii de servicii in SAP;
@Intocmirea contractelor si anexelor la contracte pentru subantreprenori si prestatori de servicii(firma paza, inchirieri utilaje, achizitie materiale, achizitie consumabile etc.)
@Organizarea bunei functionari a organizarii de santier, tin legatura cu firma care se ocupa de mentenanta si gasesc solutii in timp util pentru problemele administrative care apar;
@Intocmirea de rapoarte solicitate de la sediul central (planning tool, monthly site report etc.)
@Verificarea documentelor atasate facturilor de prestari servicii(pontaje firma de paza, foi de parcurs camioane, foi de pontaj operatori utilaje etc.)

01.07.2014 - 31.08.2014

Departament: altele

Titlu Job: somer

01.08.2012 - 01.06.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Intocmire cereri de oferta si oglinzi de pret materiale solicitate in santier.
Intocmire comenzi materiale necesare in santier.
Coordonare livrare materiale in santier(piatra sparta, balast etc.) de la furnizori
Intocmire contracte si comenzi pentru utilajele necesare in santier.
Inregistrare facturi materiale, transport si chirii terti.
Coordonare masini santier conform comenzi sefi santier si subantreprenori.
Coordonare si intocmire documente pentru camioanele si utilajele Strabag conform legislatiei in vigoare.
Organizare revizii si reparatii auto si utilaje.
Verificare fise alimentare motorina si intocmire situatie consum motorina pentru masini si utilaje.

01.12.2010 - 30.06.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Complectarea portofoliului de clienti si servisarea celor existenti

Realizari:

Sunt team leader in dezvoltare. Am termen de patru luni sa formez o echipa de minim 4 oameni pe care trebuie sa-i verific si sa-i coordonez.

01.09.2010 - 01.02.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asociat si economist

Responsabilitati:

Inregistrarea tuturor operatiunilor din contabilitate
Intocmirea dosarelor de personal al angajatiilor
Intocmirea tuturor documentelor necesare intr-o firma

01.04.2008 - 01.09.2010

Departament: altele

Titlu Job: contabil sef si coordonator transport

Responsabilitati:

Organizarea intregii activitati a firmei, pe departamentul de contabilitate inregistrarea tuturor operatiunilor ce tin de acest compartiment, de la registru de casa, salarii pana la intocmirea bilantului.
Am verificat si monitorizat desfasurarea activitatii de transport si intocmirea documentelor specifice functiei de coordonator transport.

10.04.2007 - 15.09.2010

Departament: agricultura

Titlu Job: administrator

01.01.2007 - 01.09.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Responsabilitatiile mele sunt intocmirea tuturor documentelor contabile si financiare utilizate intr-o societate. Mai precis de la registrul de casa pana la intocmirea bilantului toate operatiunile necesare bunei desfasurari a activitatii firmei. Intocmirea declaratiilor INTRASTAT.
Bonuri de masa si transportul asigurat de acasa la firma si retur.

01.10.2006 - 01.01.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef serviciu financiar contabil

01.09.2005 - 01.10.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Urmarirea conturilor: 5121,5124,5191,408,371,378,4428,401,404
Inregistrarea descarcarii gestiunii de marfuri la sfarsitul lunii si intocmirea balantelor analitice aferente.
Urmarirea zilnica a evolutiei furnizorilor si inregistrarea in contabilitate a facturilor de utilitati si prestari servicii.
Intocmirea zilnica a situatiei datoriilor si disponibilitatile banesti ale firmei.

01.04.2004 - 01.09.2005

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Pastrarea portofoliului de clienti si extinderea acestuia,
Aprovizionarea cu materiale necesare desfasurarii activitatii,
Supravegherea angajatilor pentru optimizarea activitatii.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Managementu Proiectelor in Constructii la UTCB din Bucuresti.
1998 - 2002 Facultate: Economia Comertului,Turismului si Serviciilor la Universitatea George Baritiu din Brasov.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Analis Programator Ajutor Tehnica de Calcul la Grup Scolar Industrial din Victoria.

Premii

Traininguri
Oct 2015 - Oct 2015: Negociation&Influencing Skills
Tehnici de negociere, strategii si tactici de negociere
Jun 2002 - Sep 2004: Leaderschip
Curs organizat de Fundatia Outwardbound Romania
Certificari
Apr 2011 - Jun 2011: Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca
Diploma recunoscuta de ITM
Jan 2010 - Jan 2010: Atestat coordonator transport persoane
Atestat emis de Autoritatea Rutiera Romana (ARR)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close