Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.06.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.10.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - 31.01.2020

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: senior talent acquisition sourcing partner

Responsabilitati:

Mentoring all the new joiners to quickly adapt to the fast paced environment and business
needs
Creating ad-hoc reports for complex requests
Developing templates for screening, job posting, LinkedIn approaching
Proposing process improvement and automation solutions
Providing support to colleagues in complex recruitment processes

01.10.2017 - 30.04.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: talent acquisition sourcing partner

Responsabilitati:

Participarea la sedinte pentru intelegerea exacta a rolului deschis in companie si pentru a crea profilul candidatilor care se potrivesc perfect atat din punct de vedere al calificarii cat si al comportamentului profesional
Cautarea candidatilor, pentru fiecare rol alocat, prin canale alternative si folosind tehnici avansate de cautare (Boolean search, Google advanced search, job boards, social media search etc.)
Intervievarea candidatilor selectati si conturarea profiluilui profesional si personal (soft skills, motivation)
Abordarea directa si profesionista a potentialilor candidati folosind tehnici de negociere aplicate in recrutare (own technics)
Procesarea candidatilor in sistem si actualizarea statusurilor candidatului pana la crearea ofertei
Crearea de rapoarte (trackere) cu numarul si statusul candidatilor pentru fiecare rol alocat
Crearea si consolidarea relatiei cu Hiring Managerii
Comunicare permanenta cu Stakeholder managerii, team leaderii si managerii

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Facultatea de Stiinte Economioce /Afaceri Internationale la Universitatea Ovisius din Constanta. Cunoaşterea conceptelor, abordărilor, teoriilor, modelelor şi metodelor avansate din domeniul economiei şi afacerilor internaţionale;
Capacitatea de a interpreta dinamica mediului de afaceri internaţional şi de a valorifica rezultatele analizelor efectuate;
Abilitatea de a previziona evoluţia proceselor economice internaţionale;
Capacitatea de a lua decizii în condiţii de risc şi incertitudine specifice afacerilor internaţionale
Cunoaşterea metodologilor de diagnoză şi decizie în domeniul economiei şi al afacerilor internaţionale;
Cunoaşterea metodologiei specifice de cercetare în domeniul economiei şi afacerilor internaţionale;
Efectuarea de expertize şi acordarea de consultanţă în domeniul economiei şi afacerilor internaţionale;
Capacitatea de a gândi, a lucra, a comunica şi a acţiona în mediul intercultural;
Cunoașterea procesului de selecție și recrutare de personal, administrarea acestuia și formarea profesională a noilor angajați;
Capacitatea de a susține interviuri și capacitatea de apreciere și realizare a celor mai bune profiluri de candidat;
Capacitatea de a lucra în echipă, de a conduce şi de a motiva echipe de lucru interdisciplinare şi/sau interculturale;
Abilitatea de a administra derularea unei afaceri în mediul concurenţial internaţional.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Servicii/Contabilitate la Colegiul Economic din Rm.Valcea. Liceu / Scoala profesionala
Capacitatea de a organiza contabilitatea unei firme;
Cunoașterea și capacitatea de a utilizeza programe informatice de contabilitate;
Capacitatea întocmirii de situații financiare și statistice;
Capacitatea utilizării bilanțului contabil pentru informarea, analiza și previzionarea activităților prin calculul principalilor indicatori economico-financiari;
Capacitatea identificării celor mai bune surse de finanțare pentru desfășurarea activității unei firme;
Capacitatea de a identifica oportunitățile de piață;
Cunoașterea metodelor de realizare a ofertelor de mărfuri conform nevoilor și cerințelor consumatorilor;
Cunosaterea strategiilor de marketing in afacerii;
Capacitatea de a comunica eficient cu clienții;
Stăpânirea tehnicilor de negociere în afaceri;
Capacitatea de dezvoltare a abilităților antreprenoriale;

Premii

Calificari
Jun 2013: Economist, Specializare: Afaceri Internationale

Jun 2010: Tehnician in activitati economice

Certificari
Oct 2011 - Jan 2012: Certificat pentru participarea la modulul de practica in cadrul proiectului Intreprinderi Simulate
Specializare: Comert - Afaceri Internationale
Premii si Distinctii
Oct 2008: Premiul I pentru prezentarea Firmei de exercitiu, Bratislava

Proiecte
Sep 2008 - Jun 2010: Programul: "FIRME DE EXERCTIU"
Activitati principale:

Contabilitate:
Intocmirea documentelor contabile, inclusv bilant, balanta, registre de incasari si plati;
Verificarea tranzactiilor si intocmirea facturilor/ordinelor de plata (dupa caz),
Inregistrare contabila a veniturilor si cheltuielilor conform facturilor, chitantelor, ordinelor de plata, cecurilor;
Calcularea TVA-ului de plata sau de colectat
Gestionarea numerarului si a conturilor (Casa, Banca)
Realizarea contului de profit si pierdere;

Resurse Umane:

Identificarea necesarului de personal pentru companie,
Realizarea profilului candidatului in functie de cerintele postului (calitatile, abilitatiile, cunostintele necesare postului)
Publicarea anunturilor de angajare
Preselectia candidatilor atat prin prospectare interna cat si externa
Trierea candidatilor in urma analizei CV-urilor si a scrisorilor de intentie
Sustinerea interviurilor si realizarea profilului candidatului in vederea angajarii
Realizarea testelor si probelor pentru candidati
Negocierea contractului conform tehnicilor dobandite
Intocmirea documentelor necesare pentru angajare( Contractul de munca, fisa postului, acte aditionale)
Instruirea noilor angajati conform cerintelor postului.
Pregatirea permanenta a angajatilor pentru a face fata tuturor situatilor posibile dar si in vederea adaptarii acestora la noilor cerinte
Calcularea salariilor in functie de orele lucrate, sporuri, ore suplimentare, bonusuri
Calcularea impozitelor anagajatului si ale angajatorului

Management:

Realizarea planului de afaceri
Previzionarea activitatii
Stabilirea obiectivelor companiei
Realizarea strategiei companiei in vederea atingerilor obiectivelor si elaborarea planurilor si programelor de activitate
Realizarea organigramei avand in vedere toate detaliile a organizarii, a subordonării și a legăturilor dintre compartimente
Aplicarea metodelor de management in scopul diminuarii costurilor, cresterii calitatii produselor/serviciilor si expansiunii activitatii companiei


Marketing

Aplicarea strategiilor de marketing in vederea imbunatatirii prestigiului companiei dar si pentru intarirea relatiilor cu clientii, furnizorii si partenerii
Punerea in aplicare a metodelor de publicitate in scopul atragerii de noi clienti dar si de fidelizare a celor existenti
Realizarea de chestionare in vederea obtinerii de feed-back referitor la activitatea firmei, gradul de satisfacere al clientului, precum si in scopul obtinerii de noi idei de expansiune(bazate pe cerintele clientilor)
Intocmirea planurilor de marketing in vederea obtinerii a noi segmente de piata
Colectarea permanenta a informatiilor referitoare la clienti, concurenti, piata, cadru legislativ

Contracte comerciale:
Intocmirea contractului individual de munca precum si anexele acestuia
Intocmirea contractelor cu clientii si furnizorii
Intocmirea contractului de mandat
Intocmirea contractului de franciza
Intocmirea actului constitutiv si a documentelor necesare infiintarii unei soicietati

Drept comercial:

Infiintarea Societatiilor Comerciale in functie de natura juridica:
Societate pe Actiuni, Societate cu Raspundere Limitata, S.R.L asociat unic, Persoana Fizica Autorizata,
Stabilirea numarului de actiuni sau parti sociale (dupa caz) in functie de aportul adus de fiecare asociat/actionar la capitalul social. (Precizare in actul constitutiv)
Organizarea Adunarii generale a Asociatilor/Actionarilor
Adoptarea masurilor administrative conform legislatiei in vigoare sau a regulamentului de ordine interioara
Asigurarea desfasurarii activitatii companiei in cadru legal
Hobby-uri
Fotbal, Muzica, Blogging, Comedie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close