Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.12.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Manager cu o vastă experienţă în gestionarea proiectelor complexe de consultanţă în diferite domenii şi sectoare de intervenţie. Din 2009 sunt implicat în România în implementarea proiectelor strategice, atât la nivel naţional cât la nivel regional. De asemenea, am cunoştinţele foarte bune privind implementarea fundurilor europene în România. În prezent, sunt implicat în implementarea a mai mult de 10 proiecte şi direct sunt responsabil pentru gestionarea 4 proiecte naţionale. Anterior am lucrat în domeniul marketing-ului şi planificarii strategice, atât în calitate de consultant cât şi ca manager. Am contribuit la repoziţionare strategică a unuia dintre cele mai mari companii italiene de consultanţă şi formare profesională. De asemenea, am o vastă experienţă în implementare de proiecte pentru întroducerea practicilor de responsabilitatea socială a intreprindelor în cadrul organizaţiilor publice şi private. Am implementat dezvoltat două proiecte de cercetare (2008-2009), la nivel naţional, pe teme de dezvoltare durabilă. Vorbesc patru limbi în mod fluent: italiană, română, engleză şi spaniolă.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Publicitate, Cercetare - dezvoltare

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2009 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: senior project manager & business consultant

Responsabilitati:

• Responsabil pentru coordonare și implementare proiecte finanțate din Fondul Social European, în următoarele domenii:
- vocational training
- dezvoltarea resurselor umane
- dezvoltare organizațională
- modele de învățare
- e-learning
- antreprenoriat
- responsabilitatea socială a întreprinderilor
- sisteme de formare profesională continuă
- ocupare

• Coordonarea aspectelor tehnice şi financiare privind implementarea proiectelor de consultanţă: project management, bugetare, raportare tehnică şi financiară, cereri de rambursare, contractare si dezvoltare de noi parteneriate, coordonarea experțiilor pe termen lung şi pe termen scurt, implementarea activitățiilor specifice, etc.

• Dezvoltarea afacerii prin identificarea de noi oportunități

Principalele proiecte
RATIO L3 (POSDRU/66/4.2/S/41603) – obiectivul proiectului este de a dezvolta și implementa strategii de formare profesională continuă pentru imbunătățirea sistemului de formare profesională a personalului angajat al Serviciului Public de Ocupare a Forţei de Muncă. Proiectul a implicat un grup tinta de 1000 de persoane. A fost dezvoltat atât material de formare pentru activitățile de formare prezențiale cât și pentru formarea la distanță. Durata proiectului: 3 ani.

CALE (POSDRU/4/1.4/S/3 CALE) – obiectivul general al proiectului este de a contribui la dezvoltarea resurselor umane în sectorul constructiei prin dezvoltarea, crearea și implementarea de mecanisme și instrumente pentru îmbunătățirea asigurării calitătii in Formarea Profesională Continuă. Durata 3 anni.

CALISIS (POSDRU/4/1.4/S/4) – obiectivul general al proiectului constă în dezvoltarea şi implementarea unui sistem naţional de asigurare şi management al calităţii în formarea profesională continuă, pe baza unor studii ştiinţifice relevante, folosind si o abordare compatibilă cu Cadrul European de Referinţă în Asigurarea Calităţii în educaţie şi formare profesională. Durata proiectului: 3 ani.

CEMENT (POSDRU/93/3.3/S/53245) – Obiectivul general al proiectului consta in promovarea unei abordari responsabile din partea agenților economici față de angajații acestora, de comunitățile locale și de mediul inconjurător, prin intărirea capacității personalului partenerilor sociali și al organizațiilor societății civile de a contribui activ la politicile și practicile de responsabilitate socială a întreprinderilor (RSI). Durata proiectului: 2 ani si 6 luni.

OCUP (POSDRU/104/5.1/G/80609) – Proiectul iși propune să contribuie la dezvoltarea economică și socială durabilă a judeţului Cluj, prin facilitarea integrării pe piaţa muncii a şomerilor tineri şi a şomerilor de lungă durată, precum şi sprijinirea ocupării forţei de muncă prin măsuri active. Durata proiectului: 2 ani.

EQUAL (POSDRU/97/6.3/S/63072) – Prin acest proiect se urmărește formarea competențelor şi abilităților personalului şi a membrilor partenerilor sociali, în mod special a cadrelor didactice, pentru a contribui ulterior la dezvoltarea şi promovarea principiului egalităţii de șanse şi de gen în societatea românească. Durata proiectului: 2 ani.

SOARE – asistență la S.C. FILIALA INSTITUTUL DE CERCETĂRI ŞI MODERNIZĂRI ENERGETICE S.A (ICEMENRG) în realizarea de cursuri de formare pentru instalatori în noile tehnologii solare (solar fotovoltaic si solar termal).

Realizari:

Gestionarea mai multe de 10 proiecte

01.03.2008 - 31.03.2009

Departament: marketing

Titlu Job: sustainability business consultant

Responsabilitati:

• Dezvoltarea proiectelor de consultanță de Responsabilitatea Socială a Intreprindelor - RSI (economică, de mediu și socială) în organizație private. În special, Assessment Activity pentru a fi listate la Down Jones Sustainability Index.

Principalele proiecte implementate
• Aerospace&Defence industry: analiză la nivel de sector pentru a identifica cele mai bune practice de RSI, elaborarea raportului de benchmarking. Pregătirea activităţii de audit pentru întroducerea unui model de Responsabilitatea Socială a Intreprindelor în organizaţia respectivă.

• Automobiles & Parts industry: asistență în întroducerea unui model de management integrat de Responsabilitatea Socială a Intreprindelor (RSI) - Auditarea întregului Grup, activitate de Benchmarking şi de poziționare a Grupului, identificarea unor domenii principale de dezvoltare. Abordare şi Compilare chestionarului SAM (Sustainability Asset Management) pentru a fi listat la Down Jones Sustainability Index. Indentificarea şi structurarea indicatoriilor de performanţă de RSI).

• Motorway industry: analiza şi validarea procedurilor pentru raportarea extra-financiara. Integrarea indicatoriilor de performanţă pentru raportarea extra financiară. Difuzarea internă a procedurilor pentru raportarea extra-financiara.

Pricipalele proiecte de cercetare dezvoltate la nivel național
“DEZVOLTAREA DURABILĂ ȘI ITALIENII” (2008).
• Elaborarea și validarea chestionarului de cercetare;
• Coordonarea fazei de field;
• Elaborarea datelor și pregatirea raportului final.

“AFACERI ȘI SUSTENABILITATE – ROLUL MANAGERULUI RESURSELOR UMANE” (2009)
• Elaborarea și validarea chestionarului de cercetare;
• Coordonarea fazei de field;
• Elaborarea datelor și pregatirea raportului final.

Realizari:

Clienti listati la Down Jones Sustainability Index

01.02.2007 - 31.03.2009

Departament: marketing

Titlu Job: marketing corporate executive

Responsabilitati:

• Market and Competitor Analysis: monitorizare constantă a pieței și a concurenților
• Dezvoltarea Ofertei de servicii (product offering) și identificarea de noi piețe (business development): Customer Relationship Management & Call Center Management, Reputation Management, Corporate Social Responsibility
• Responsabil pentru proiecatarea și implementarea cercetării de piață
• Definirea strategiilor de dezvoltare a afacerilor
• Pregătirea de media plannning pentru campaniile de comunicare on line
• Sprijin în domeniul comunicării privind definirea noii “corporate identity” a companiei
• Sprijin în definirea noului web site al grupului (briefing la agenţia de creația, elaborarea conținutelor și evaluarea propunerilor)
• Organizarea de Manifestări/târguri/Evenimente de importanță internațională

26.06.2006 - 31.01.2007

Departament: marketing

Titlu Job: marketing consultant

Responsabilitati:

• Am fost implicat în tranziţia firmei TILS SpA (learning company) de la Grupul Telecom Italia către noul proprietar TILS Holding. În această perioadă am colaborat cu o echipă de consultanţi și manageri pentru definirea noii poziţionări a companiei. Analiza noilor elemente logice de poziţionare pe piață a companiei TILS SpA
• Monitorizarea concurenţei şi definirea noilor elemente ale ofertei
• Analiză de poziţionare și benchmarking (analiza a fost structurată în baza rezultatelor evaluării interne şi în baza analizei informațiilor externe - publice și confidențiale).
• Proiectarea “Marketing Database” și implementarea elementelor specifice. Am lucrat în parteneriat cu agenția tehnică pentru a defini elementele specifice ale baze de date

01.05.2004 - 31.10.2004

Departament: marketing

Titlu Job: assistant marketing manager

Responsabilitati:

• Dezvoltarea și Asistența Serviciilor: responsabil pentru controlul și raportarea serviciilor on-line oferiţe clienţilor privaţi şi instituţiilor publice;
• Strategii Comerciale: realizarea unui proiect pentru a dezvolta o nouă afacere a firmei în sectorul utilităţilor.

studii

 

Facultati in straiatate

De 01/2006 la 12/2006
Master Universitar in Marketing Management (MUMM), nota finala 110/110 e lode
Marketing Management
Universitatea de Studii din Roma La Sapienza

De 11/1997 la 11/2003
Licenta in Economia Companie, nota linala 110/110 Titlul Lucrarii de Licenta: Modul de abordare a Sei Sigma pentru imbunatatirea proceselor
Management
Universitatea de studii Federico II din Napoli

07/1997
Maturitate Stiintifica nota finala: 46/60
Realizata la Liceul Stiintific de Stat Aeclanum
Maturitate Stiintifica

Activitati extracurriculare

Publicarea cazului de marketing: Repozitionarea strategica a unei Corporate School: de la societatile captive la piata. Cazul TILS S.p.a. (editia 2008) - CAZURI DE MARKETING (VOL. 4) BEST IN CLASS Collana Giorgio Eminent (Editor Franco Angeli)

Participare la FIMAI 2007 (Feira Internacional do Meio Ambiente) - San Paolo (Brazilia).

Premii

Participare la Premiul Philip Morris pentru Marketing in 2001 cazul INVERNIZZI. Pozitia 50 peste 278 echipe participante.
Participare la Premiul Philip Morris pentru Marketing in 2002 cazul PHILADELPHIA. Pozitia 37 peste 359 echipe participante.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close