Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.01.1987

obiectiv

 

Acumularea de noi cunostinte si experienta precum si posibilitatea de a lucra in cadrul unei echipe profesioniste.

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

26.04.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: senior process associate

Responsabilitati:

Assistant Buyer si Procurement Operations Associate:

Relatii comerciale cu clientii si furnizorii:
- Activitati de inregistrarea si procesare a achizitiilor catalog si non-catalog prin utilizarea sistemelor ERP Ariba si SAP, in stransa legatura cu clientii si furnizorii (limbile engleza si franceza avansat);
- Analiza comenzilor din punct de vedere al pretului, documentatiei aferente si corectarea eventualelor erori operationale;
- Urmarirea comenzilor si livrarea in bune conditii a marfurilor;
- Activitati de negociere cu furnizorii in numele clientilor;
- Raportare a activitatii zilnice si lunare pentru toata echipa si calculul indicatorilor de performanta;
- Training catre echipa privind procesul - activitatea de process trainer;
- Asigurarea crearii si actualizarii procedurilor operationale interne si validarea lor cu clientul;
- Participarea activa la sedintele cu clientul, stabilirea oportunitatilor de imbunatatire la
nivel de proces;
- Coordonarea si monitorizarea performantei echipei legat de activitatile de proces zilnice;
- Promovarea si prezentarea activitatii catre potentiali clienti ai companiei.

Realizari:

- Transferul unui proces intern catre parteneri externi companiei (pull back) cu 2 luni training livrat in cadrul Genpact si la sediul clientului;
- Preluarea unui proces de la client si trasferarea cunostintelor catre colegi, precum si scrierea procedurilor interne de lucru;
- Realizarea activitatii de auditor in ceea ce priveste procesarea comenzilor de catre echipa si corectarea eventualelor erori operationale;
- Primirea premiului pentru "Outstanding performance";
- Primirea diplomei de "Excellent performance with great feedback from the client and peers, with permanent focus on continuous improvement and waste reduction, ensuring best practice sharing among the team";
- Certificarea ca trainer intern al companiei pentru domeniul "Procurement Overview";
- Lean SPOC al companiei, in stransa colaborare cu departamentul de Quality.

28.02.2011 - 28.03.2011

Departament: import - export

Titlu Job: reprezentant comercial export franta - internship

Responsabilitati:

Prospectare, abordare comercială, corespondenţă comercială, negociere, marketing, vânzare

13.04.2010 - 30.04.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent finante publice - stagiu de practica

Responsabilitati:

In cadrul stagiului de practica am asistat la semnarea ordinului de serviciu pentru efectuarea inspecţiei fiscale din programul desfăşurat pe perioada lunii aprilie. De asemenea am studiat dosarele fiscale ale operatorilor programati pentru efectuarea activităţii de inspecţie fiscală.
Am efectuat deplasarea la agentul economic în vederea desfăşurării activităţii de inspecţie fiscală programată. La sediul operatorului economic am analizat documentele financiar contabile puse la dispoziţie de către angajaţii respectivi.

04.05.2009 - 28.05.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asistent de turism - stagiu de practica

Responsabilitati:

Consiliere clienţi, activităţi marketing, corespondenţă comercială, abordare comercială

studii

 

Activitati extracurriculare

- Participarea la Olipiada Nationala de Limba Franceza in anii 2004 si 2005.
- Membru al Clubului de Afaceri al Academiei de Studii Economice;
- Participarea la Sesiunea de Comunicari Studentesti in cadrul A.S.E. Bucuresti, aprilie 2007 si aprilie 2008
- Participarea la organizarea taberelor de vară cu tematică economică din cadrul Facultăţii de Comerţ în 2008 şi 2009;
- Cursuri de Spaniolă în 2008;

Premii

- Certificatul Cambridge (Certificate of Advaced English) obtinut in anul 2006;
- Participarea la Proiectul POSDRU cu fonduri europene „Acces real la piaţa muncii prin ntreprinderea simulată” n anul 2010 şi 2011;
- Diploma de participare la Evenimentul organizat de Procter and Gamble "Do it (work) like a PG-er" cu tema "What's in a price?", martie 2011;
- Diploma de merit pentru rezultate deosebite obtinute in cadrul facultatii - 2008;
- Publicarea articolului "Tradiţie şi putere n Comerţ" n Revista de Comerţ, anul 2007.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close