Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.05.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.09.2005

obiectiv

 

Perfectionare pe plan profesional

Beneficii: posibilitate de avansare

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Oras de lucru: Bucuresti, Roman

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.06.2009 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior process associate

Responsabilitati:

Fac parte dintr-un proiect de imbunatatire a procesului de facturare a clientilor Genpact, in cadrul caruia ma ocup de partea de standardizare a procesului prin crearea de SOP(Standard Operation Procedures), process maps, imbunatatirea si transparenta bazei de date, fisiere care faciliteaza acuratetea si monitorizarea procesului.
In vederea imbunatatirii lui m-am ocupat de calcularea sumei de facturare pentru fiecare client Genpact, de calcularea accrual lunar in forma imbunatatita. De asemenea, s-a imbunatatit partea de time management si s-a stabilit un workflow concret pentru evitarea intarzierii trimiterii facturilor la clienti.
Am analizat procesul de calculare pe timp si probleme posibile a sumei de facturare pentru fiecare client Genpact , de calculare a accrualului lunar, de facturare a clientilor si includerea lor in Oracle, de aplicare a platilor primite la factura (Oracle), de analiza a facturilor foarte vechi si raportarea lor la CFO.

Realizari:

Imbunatatiri: - pana in prezent (momentan se lucreaza la implementarea unui sistem de billing care sa minimizeze partea manuala a procesului) s-a reusit imbunatatirea acuratetii si transparentei procesului

04.06.2007 - 16.06.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior process associate

Responsabilitati:

- participarea ca expert al clientului in procesul de implementare a unui nou sistem de cheltuieli (Concur)

- verificarea si aprobarea rapoartelor de cheltuieli ale angajatilor din deplasari

- administrarea aplicatiei NECHO ( baza de date pentru cheltuieli din deplasari ) - creare de noi conturi, asigurarea unui bun approving workflow, updatare saptamanala a proiectelor si modificarea datelor in sistem

- administrarea credit card-urilor angajatilor (coordonarea procesului de creare de credit card-uri, verificarea si solutionarea eventualelor probleme)

- efectuarea platilor catre angajati si solutionarea eventualelor probleme legate de rambursare;

- realizarea saptamanala de rapoarte de Analiza pe proces pentru Directorul Financiar si directorii regionali ( fisiere EXCEL)

- reconcilierea conturilor de T&L (Quaterly - SAP / NECHO)

- postare de cheltuieli in SAP

- oferirea de training NECHO noilor angajati

- realizarea backbilling

Realizari:

Am lucrat la stabilizarea si imbunatatirea procesului, deoarece a fost preluat intr-o faza incipienta.
Exemple de imbunatatiri:
- s-a imbunatatit controlul asupra cheltuielilor din deplasari in conformitate cu politica de T&L
- am condus si monitorizat procesul de implementare de noi programe de credit card care a facilitat reconcilierea conturilor de cheltuieli

15.09.2006 - 01.04.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service reprezentative

Responsabilitati:

- Asistenta client in cazul unor probleme legate de produsele cumparate de pe site-urile respective;
- rezolvarea problemelor survenite in conformitate cu politicile firmelor care ofera produsele si a firmelor de curierat;
- oferirea de informatii si sfaturi clientilor in legatura cu produsele companiei;
- plasare de comenzi;

studii

 

Facultati:

Liceul Teoretic "Roman-Voda"- sectia Filologie, 1997- 2001

Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Litere, Departamentul de Relatii Internationale- Studii Europene, 2002-2006

Universitatea din Bucuresti, Colegiul de Birotica ( 3 ani ), 2001-2004

SNSPA, Master in Managementul Proiectelor ( 1,5 ani), 2008 - prezent

Premii

Am participat la un curs TIA pentru scriere de proiecte pe partea de tineret - Februarie 2010.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close