Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.12.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.01.2009

obiectiv

 

Sunt o fire muncitoare, orientata catre detalii, si imi doresc sa am ocazie sa demonstrez aceste abilitati in cadrul unei companii multinationale. Sunt dornica sa invat lucruri noi si caut un job unde sa ma pot dezvolta profesional. Activitatile de-a lungul timpului mi-au oferit experienta necesara pentru a ma putea descurca cu succes in situatii limita.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - 31.12.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: senior office support analyst

Responsabilitati:

- suport pentru country general manager (rezervări bilete de avion, programare meeting-uri, deconturi deplasări, rezervare săli de conferință, pregătirea diverselor materiale)
- suport echipei de vânzări (comenzi catering pentru diverse evenimente, organizare evenimente, plata și decont facturi evenimente, menținerea relației cu agenția de evenimente cu care colaboram)
- Ariba Spend Management - înregistrarea ofertelor/ facturilor și urmărirea statusului și plății acestora.
- suport pe partea de facilities clădire
- preluare vizite și protocol
- minute/agenda pentru diverse ședințe
- inregistrare și introducerea în aplicație a pontajul departamentelor de vânzări
- gestionarea concediilor planificate
- suport pentru echipa de marketing (ajutor în menținerea actualizata a bazei de date și introducerea lead-urilor în aceasta)
- gestionarea diverselor campanii de promovare

01.05.2017 - 31.01.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: senior asistent administrativ

Responsabilitati:

- Rapoarte lunare si anuale din programul SAP CATS
- Corectii bugetare pe proiecte in SAP CATS
- Asignarea si pontarea de ore pentru angajati pe diverse proiecte
- Crearea de PSC-uri in Income Planning Tool
- Mentinerea agendei CEO-ului (stabilirea si programarea intalnirilor, travel management, concedii, transport la si de la etc)
- Rezolvarea solicitarilor de delegatii/ plecari pentru angajatii companiei ( suport pentru emiterea biletelor de avion, cazare etc)
- Sustinerea de Induction administrativ pentru colegii noi
- Suport in inscrierea colegilor la diverse cursuri/ traininguri/ conferinte/ workshopuri
- Suport, verificare si aprobare a avansurilor si deconturilor pentru diverse activitati
- Planificarea si rezervarea salilor de conferinta
- Pregatirea protocolului pentru salile de conferinta
- Mentinerea relatiei cu toti furnizorii (agentii de turism, hoteluri, diverse companii pentru training-uri etc)
- Mentinerea bazei de date cu angajatii externi
- Verificarea si confirmarea facturilor pentru serviciile externe
- Reinnoirea contractelor cadru si a comenzilor de lucru cu companiile externe
- Primirea si distribuirea corespondentei
- Gestionarea si stocarea contractelor/ adeverintelor/ anexelor
- Inregistrarea si verificarea facturilor

01.01.2015 - 31.05.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- Relationarea cu clientii prin gestionarea telefonice si mail-urilor catre departamentele firmei (vanzari, service mecanica-electrica, tinichigerie-vopsitorie, piese de schimb si accesorii, garantii) si stocarea acestora in baza de date;
- Eliberarea seriilor de carduri de fidelitate "Premium Service" si introducerea intr-un tabel excel;
- Activitati back-office vanzari automobile Opel;
- Relationarea cu furnizorii de papetarie (comandarea si gestionarea papetariei);
- Primirea si distribuirea corespondentei;
- Introducerea automobilelor in programul de operare DMS;
- Elaborarea documentelor catre Politia Romana pentru eliberarea numerelor provizorii de circulatie a automobilelor vandute
- Completarea si eliberarea autorizatiilor de circulatie provizorie (la fiecare livrare de autoturism nou se elibereaza autorizatia de circulatie provizorie);
- Informarea clientilor despre campaniile de rechermare General Motors in curs (scoaterea informatiilor despre client in baza seriei V.I.N din aplicatia DMS, pregatire continut scrisoare, completare plic, completare confirmare, intocmire borderou posta, urmarirea efectuarii campaniilor si stocarea informatiilor in tabel excel);
- Intocmirea documentelor NIR pentru automobilele noi in programul de operare;
- Administrarea cursurilor GM Academy pentru echipele de vanzari si service (urmarirea datelor de inscriere, inscrierea, verificarea studentilor in timpul cursurilor, verificarea efectuarii cursurilor, relationarea cu corespondentul GM, verificarea si indeplinirea standardelor trimestriale, intocmirea de situatii finale privind rapoartele trimestriale);
- Relationarea cu furnizorul de telefonie mobila si fixa (achizitia de telefoane, probleme de garantie, facturare sau abonament)
- Eliberarea diverselor imputerniciri, adrese, adeverinte
- Administrarea programului SMS Sender;
- Suport pentru departamentul Call-Center (intocmirea de baze de date, suport, verificarea calitatii apelurilor, evaluarea apelurilor in baza tematicii apelate:ITP, REVIZIE, PROMOVARE, CALITATE);
- Primirea reclamatiilor si anuntarea sefului de departament si directorul general in vederea rezolvarii situatiei;
- Emiterea condicii si intocmirea pontajului;
- Aranjarea salilor de protocol si comandarea in prealabil a celor necesare;
- Gestionarea colaborarii cu E-Jobs (emiterea de anunturi si urmarirea/trierea/selectarea cv-urilor pentru participarea la interviu);
- Gestionarea activitatilor departamentului resurse umane (discutii ante-interviu cu candidatii, trierea initiala a candidatilor, programarea interviurilor);
- Activitati suport pentru departamentul de marketing (comandarea unor materiale promotionale, relationarea cu diferiti colaboratori privind materialele comandate);
- Gestionarea relatiei cu colaboratorul Fan Courier si administrarea programului de expeditie a diverselor documente (intocmire AWB, verificare expediere)
- Evidenta consumului de combustibil si gestionarea cardurilor de alimentare pe departamente.
- Completarea diferitelor contracte ale companiei, anexelor, proceselor verbale etc.
- Extragerea informatiilor si cunoasterea in detaliu a programului Global Connect Opel/Chevrolet.
- Verificarea facturilor in GLOBAL CONNECT
- Gestionarea si completarea Cardurilor de Asistenta Rutiera OPEL si CHEVROLET
- Introducerea contractelor de service in DMS (discount-uri h/manopera, piese originale sau after-market)
- Evidenta si completarea bazei de date interne a departamentului vanzari pe ani/ luni
- Gestionarea colaborarii cu furnizorul de apa La Fantana

01.05.2014 - 31.12.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Preluare si directionarea apelurilor telefonice,
• Transmiterea documentelor prin fax, e-mail
• Asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel, transport)
• Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului
• Mentinerea legaturii cu banca, pentru eliberarea cardurilor de salariu
• Achizitionarea si organizarea (in perioada sarbatorilor) cadourilor de protocol, pentru colaboratori
• Intocmirea dosarului de angajare, obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar
• Intocmirea fiselor de post pentru salariati;
• Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii
• Intocmirea fiselor de SSM si SU, conform tematicii pentru instruirea angajatior
• Gestionarea pontajului pentru salariatii companiei
• Gestioneaza evidenta cererilor de concediu de odihna / evenimente deosebite si le opereaza in aplicatia de pontaj
• Mentine legatura permanenta cu reprezentantii furnizorilor de servicii de medicina muncii, asigurandu-se astfel de desfasurarea in bune conditii a procesului de investigare a starii de sanatate a salariatilor companiei
• Gestioneaza fisele de aptitudine eliberate de catre furnizorul de servicii de medicia muncii (fise de aptitudine : angajare / periodice / reincepere a activitatii);
• Raspunde de organizarea controalelor periodice de medicina muncii

01.10.2012 - 31.05.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator telecomunicatii

Responsabilitati:

Pe parte de inbound: Am lucrat 9 luni si trebuia sa preiau apeluri pe un ton amabil , sa ascult cu atentie solicitarea clientului , in acelasi timp sa pun cat mai multe intrebari de identificare pentru a verifica confidentialitatea si totodata adevarata situatie intampinata. Intr-un interval de 3 minute 20 de secunde trebuia pe un ton empatic sa reusesc sa solutionez situatia , la final de apel confirmand cu clientul si promovand serviciile proiectului in cadrul caruia lucrez pentru un impact pozitiv. O responsabilitate extrem de importanta este cunoasterea cat mai detaliata a utilizarii programelor cu care lucrez , pentru verificari/ajustari/solutii cat mai rapide. Ultima dar si cea mai importanta dintre toate este atingerea targetelor lunare impuse ca si performanta.
Pe parte de outbound : Unde am lucrat 9 luni , trebuia sa sun clientii din baza de date existenta pentru a promovare serviciile proiectului in cadrul caruia lucream prin up-sell si prologation, rareori erau clienti care sunt compatibili si cu cross-sell. Mai exact trebuie sa le ofer servicii mai bune , la preturi accesibile prin prelungire de abonament.
Pe parte de inbound: Lunar mi-am atins targetele , in luna ianuarie fiind desemnata "Cel mai bun agent al lunii" castigand un bonus sub forma de voucher in valoare de 100 ron. Am reusit sa ma remarc prin vocabularul adecvat folosit si tactica de abordare, acest lucru fiind admirat de superiorii mei , drept urmare eram data exemplu angajatilor noi ca si agent model , acestia fiind pusi la casca dubla la calcularotul meu.
Pe parte de outbound: Inca din prima luna lucrata in cadrul acestui proiect am castigat un concurs intern de cele mai multe servicii vandute in zilele de 13-14 iunie, atingand targetul maxim de 33 euro vanzari pe ora la un program de 8 ore.Lunar mi-am castigat bonus din vanzari, suma de bani adaugata la salariul de baza.

01.01.2012 - 31.08.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

Ma ocupam cu prelungirea abonamentelor existente prin oferirea de noi servicii , in cazul clientilor care aveau 1/2 servicii oferind un pachet intreg de 3 servicii care era avantajos ca si pret. Dar de asemeni faceam si teren , mergand in zone stabilite de superiori cu pliante, incercand sa atragem cat mai multi clienti cu oferte avantajoase pentru abonatii noi veniti in Romtelecom. O alta responsabilitate era atingerea targetului lunar de 21 de servicii vandute indiferent de natura clientilor sau modalitatea de vanzare.
Am reusit in curs de 8 luni sa imi ating targetul lunar, lucru care a fost apreciat de superiori oferindu-ma exemplu colegilor pentru abilitatea de a vinde si tehnica adoptata de prezenta produsele. O realizare foarte importanta in cadrul firmei a fost in luna Iunie cand am atins cel mai inalt target , vanzarea de 40 produse noi , castigand un bonus de 200 de euro.
Program flexibil

01.01.2011 - 31.01.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Transmiterea documentelor prin fax, e-mail
• Achizitionarea si organizarea (in perioada sarbatorilor) cadourilor de protocol, pentru colaboratori
• Preluare si directionarea apelurilor telefonice
• Asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel, transport)
• Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului
• Programarea si verificarea agendei personale a directorului general

12.05.2008 - 16.09.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Restaurantul se impartea in 3 zone mari: Lobby , bucataria mare / bucataria mica , caserie. La inceput am lucrat in lobby : aici ma ocupam in primul rand cu mentinerea curateniei , si ajutarea oamenilor cu livrarea comenzii la masa. Dupa o perioada de 3 saptamani am lucrat in bucataria mare , loc unde se prepara carnea la gratar si caramelizarea chiflelor. Bucataria mica reprezenta locul unde preparam salatele , carnea de pui si cartofii pai si wedges, loc unde am stat 2 saptamani. Incepand cu data de 22.06 am ajung la casa , aici trebuia sa am o atitudine pozitiva servind clientii amabil cu serviciile dorite , incasarea banilor si verificarea alimentelor din frigiderul vitrina (salatele/briose). Prepararea comenzii indiferent de marimea acesteia trebuia realizata intr-un interval de 1 minut si jumatate.

Realizari:

Desi am pornit cu munca de lobby , unde am fost remarcata pentru intretinerea severa a curateniei , am ajuns prin rotatie in bucatarie, loc unde igiena este cuvant cheie. Aici am reusit sa ma descurc cu prepararea mancarii intr-un termen limita. Insa superiorii observand ca sunt o fire ambitioasa si perspicace am fost trimisa pe partea de caserie , din punctul meu de vedere fiind o mare dovada de incredere , deoarece starea de spirit este involuntar transmisa clientilor. A fost o realizare foarte mare faptul ca desi acest loc de munca se practica printr-o rotatie : lobby 2 saptamani , bucatarie 2 saptamani , caserie 1 saptamana, eu am reusit incepand cu data de 22.06 sa ramam pana in ultima zi de lucru la caserie , superiorii fiind foarte incantati de calitatile mele de a interactiona cu oamenii. De altfel in luna August am castigat "Cel mai bun casier" , premiu ce a constat in alegerea a 2 zile in plus de libere in luna urmatoare , plus un bonus de salariu de 200 ron.

12.07.2004 - 05.08.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator

Responsabilitati:

Sa reusesc sa cresc vanzarile firmei si sa coordonez bine reprezentantii avuti , atingand lunar targetul impus de firma atat individual cat si colectiv , impreuna cu agentii coordonati.

Realizari:

Am condus o echipa de 9 oameni , prin intermediul careia am adus profit firmei, castigand produse gratuite luna de luna atat personal cat si colectiv. O realizare importanta a fost in primavara anului 2006 cand aveam in subordine 16 agenti.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Economist turism, servicii si comert la Universitatea Petrol si Gaze din Ploiesti.
2005 - 2009 Facultate: Bilingv Franceza la Colegiul National Ion Luca Caragiale din Ploiesti.

Premii

Certificari
Oct 2016 - Jan 2017: Diploma de absolvire curs limba engleza B2-C1 Medium Plus
Echo School Bucuresti
Oct 2014 - Dec 2014: Diploma de absolvire curs limba franceza A2.1
Institutul de limba franceza Bucuresti
Jun 2013 - Oct 2013: Diploma de absolvire curs de limba engleza B2
Echo School
Sep 2006 - Jun 2009: Atestat limba franceza B2

Traininguri
Jan 2015 - May 2016: Dealer Training Coodinator
Coordonator de training My Opel Academy - Silver Level
Oct 2012: Inbound assistant

Oct 2012: Sales assistant

Premii si Distinctii
Jan 2008: Diplome de langue FRANCAIS, Premiul I

Hobby-uri
Sport, Muzica, Studiu economic, Citit carti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,mediu)

franceză(avansat,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close