Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.07.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.2006

obiectiv

 

Pozitie de senior management, in cadrul departamentului de marketing al unei companii multinationale, din industria de FMCG.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 29.12.2015

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: senior marketing specialist

Responsabilitati:

Divizii de business:
Reteaua de florarii Floria, divizia de amenjari peisagere, divizia de evenimente speciale si divizia de vanzare engross.

Responsabilitati:
Dezvoltarea strategiei de marketing in cadrul principalelor divizii ale Grupului Floria:
 analiza contextului pietei, pe fiecare segment de business;
 realizarea pozitionarii de brand si a mixului de marketing;
 coordonarea implementarii campaniilor de brand equity si actiunilor tactice, precum si monitorizarea rezultatelor acestora;
 generarea de new business.

01.09.2013 - prezent

Departament: publicitate

Titlu Job: senior group account manager

Responsabilitati:

Clienti:
Heineken Romania- Golden Brau, Omron Healthcare (regiunea EMEA), Pernod Ricard, Alpha Bank, Ponderas, GSK.

Responsabilitati:
Coordonarea strategiei si implementarii campaniilor de comunicare, pentru principalii clienti ai
agentiei:
 trasarea strategiei de comunicare;
 coordonarea realizarii conceptelor creative si a declinarii acestora (project management);
 realizarea planului de comunicare pentru campaniile de brand equity si cele tactice;
 analiza rezultatelor campaniilor;
 realizarea si negocierea bugetelor;
 gestionarea pitch-urilor agentiei (new business);
 coordonarea echipei de client service dedicata conturilor din portofoliu

01.01.2013 - 30.09.2013

Departament: publicitate

Titlu Job: senior account manager

Responsabilitati:

Client: Pepsi.

Responsabilitati:
Project management pentru cel mai important client al agentiei:
 participare la trasarea strategiei de comunicare;
 coordonarea realizarii conceptelor creative si a declinarii acestora;
 implementarea planului de comunicare pentru campaniile de brand equity si cele tactice;
 participare la analiza rezultatelor campaniilor;
 realizarea raportarilor de retea;
 realizarea si negocierea bugetelor.

01.01.2011 - 31.01.2013

Departament: publicitate

Titlu Job: client service manager

Responsabilitati:

Clienti:
CEZ Grup Romania, Motorola, Volvo, A&D Pharma

Responsabilitati:
Coordonarea echipei de client service pentru clientii comerciali ai agentiei:
 trasarea strategiei de comunicare;
 coordonarea procesului creativ;
 realizarea si negocierea bugetelor;
 coordonarea proiectelor de BTL;
 gestionarea pitch-urilor agentiei (new business).

01.09.2009 - 31.01.2011

Departament: publicitate

Titlu Job: account executive

Responsabilitati:

Client: Vodafone Romania.

01.01.2007 - 30.09.2009

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: producator a.v.

Responsabilitati:

Department: Stiri (Pro TV)

studii

 

Facultati:

2009 - 2010 Masterat: Marketing si Publicitate la IAA (International Advertising Association) din Bucuresti. Tipul institutiei de invatamant: Scoala pivata, acreditata, specializata in studii aprofundate de marketing si comunicare.

Diploma: Diploma de absolvire- modulul 1;
Pricipalele arii de studiu: Marketing, publicitate, strategie si pozitionare de brand.
2008 - 2010 Masterat: Marketing si Publicitate la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA din Bucuresti. Tipul institutiei de invatamant: Universitate de stat, Bucuresti, Romania
Master in „Reclama si Publicitate” (Bologna);

Diploma: Diploma de absolvire, Diploma de disertatie (in studiul de consumator- calitativ si cantitativ)
Pricipalele arii de studiu: Strategie de comunicare, constructive de brand si studiu de consumator.
2005 - 2008 Facultate: Economie la Academia de Studii Economice Bucuresti, facultatea de Relatii Economice Internationale (ASE- REI), modul cu predare in limba engleza din Bucuresti. Diploma: Diploma de absolvire si Diploma de Licenta (“Tehnici de marketing si adaptarea campaniilor globale, in functie de specificul pietelor locale”);

Pricipalele arii de studiu: Negociere, macro si micro economie, management si marketing.
2001 - 2005 Liceu: Engleza, Matematica - Informatica la Liceul bilingv englez-roman George Cosbuc din Bucuresti. Diploma: Diploma de absolvire, Diploma de bacalaureat, Cambridge Advanced Certificate, English Advanced Certificate.

Premii

Hobby-uri
Innotul, Advertising neconventional, Calatoriile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20