Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.03.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.04.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: senior hr admin

Responsabilitati:

- intocmirea contractelor de munca si a dosarelor de personal;
- intocmirea documentelor necesare desfacerii contractului de munca (cereri, dispozitii, fise de lichidare etc.);
- sustinerea cursului de induction pentru angajatii noi;
- intocmirea si monitorizare actelor aditionale si a modificarilor salariale;
- gestionarea fluxului de documente cerute prin lege;
- relationarea cu angajatii pentru solutionarea nevoilor acestora;
- transmitere REVISAL;
- gestionarea si arhivarea dosarelor de personal etc;
- intocmire adeverinte, diverse formulare si adrese spre diferite institutii;
- pregatirea pontajelor pentru import in progamul de salarizare;
- suport payroll in procesul de calcul salarial lunar, in vederea efectuarii unui calcul fara erori;
- gestionarea relatiei cu agentiile de recrutare ce presteaza servicii pentru companie si monitorizarea costurilor generate de angajatii temporari;
- implementarea pontajelor electronice;
- monitorizare si coordonare resposabili de pontaj ( aprox 35 pers);
- dezvoltare aplicatiei - modul de administrare personal, pontaje electronice, interogari etc.;
- pregatirea raportului lunar de audit cat si a altor rapoarte ce contin informatii referitoare la costurile salariale;
- intocmirea fisierelor de bonus lunar pentru zona operationala conform KPI-lor stabiliti;

01.04.2014 - 30.06.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consultant resurse umane

Responsabilitati:

- definirea profilului de recrutare, conform specificatiilor clientilor, a compatibilitatii cu organizatia si a cerintelor din fisa postului;
- screening-ul cv-urilor ;
- contactarea candidatilor si programarea interviurilor;
- sustinerea interviurilor si testarea candidatiilor;
- intocmirea dosarelor de candidatura si trimirea catre client;
- monitorizarea candidatului acceptat pe perioada garantiei;
- intocmirea contractelor individuale de munca si elaborarea fiselor de post;
- sustinerea cursului de induction;
- gestionarea dosarelor de personal;
- intocmirea actelor aditionale;
- intocmire decizii de incetare contracte de munca,note de lichidare si exit interviurilor;
- mentinerea legaturii cu cabinetul de medicina muncii privind controlul medical la angajare si controlul medical periodic;
- medierea si aplanarea conflictelor de munca;
- prelucrarea pontajelor si transmiterea acestora catre departamentul de salarizare;
- gestionarea tichetelor de masa pentru angajatii ce prestau servicii in diferite locatii;

01.08.2012 - 30.04.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: branch assistant

Responsabilitati:

- asigurarea suportului administrativ pentru consultanti;
- screening-ul cv-urilor din agentie;
- actualizarea bazei de date;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice catre consultanti;
- intocmirea adeverintelor pentru salariati ( tip: medic, CAS, Fisa Fiscala, Etc);
- preluarea, inregistrarea, indosariere si arhivarea corespondentei;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- elaborarea, redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management;
- intocmire rapoarte AJOFM si transmirea acestora catre institutie;

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: MANAGEMENT la Universitate de Vest din Timisoara, Faculatea de Economie si Adminstrarea Afacerilor, masterat Managementul strategic al Organizatiilor: dezvoltarea spatiului de afaceri din TIMISOARA.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: STIINTE POLITICE la Universitatea de Vest din Timisoara , Facltatea de Stiinte Politice, Filosofie si Stiinte ale Comunicarii, sectia Relatii Internationale si Studii Europene( din TIMISIARA.
2008 - 2011 Scoala Postliceala: FARMACEUTIC la Postliceala de farmacie din Drobeta Turnu Severin, specializarea de asistent farmacist din DR.TR.SEVERIN.

Premii

Calificari
Jan 2015: Curs - Inspector de Resurse Umane

Hobby-uri
Sport, Excursii in natura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close