Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.10.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.02.2009

obiectiv

 

Aprofundarea cunostintelor in domeniul financiar-contabil si recunoasterea profesionala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior group accountant

Responsabilitati:

Pregatire Situatii Financiare Anuale/ Trimestriale
Analiza variatii Balanta de verificare lunara
Responsabila cu gestionarea auditului de grup/ statutar - anual/ semestrial
Responabilitati recurente pentru inchiderea de luna: contabilizare salarii, dobanzi, reconcilieri imprumuturi, reevaluari, inregistrare estimari costuri (accruals)

Verificarea dosarelor de inventariere anuala a bunurilor de natura marfurilor/ inregistrare in contabilitate a rezultatelor inventarierii

Analize ad-hoc pe diverse arii in functie de solicitarile managerului

01.08.2012 - 30.06.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Verificarea si inregistrarea in contabilitate a operatiunilor cu clientii, veniturile din vanzarea marfurilor si a cheltuielilor cu descarcarea de gestiune.
Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori (opex)
Inregistrarea provizioanelor pentru stocuri.
Participarea la efectuarea operatiunilor de inchidere lunara a contabilitatii.
Pregatirea rapoartelor financiare din cadrul Grupului.
Reconcilieri rapoarte curierat versus livrari/ retururi, atat pe terioriul Romaniei cat si externe (pentru exigibilitate TVA).

Incepand cu Iulie 2017 - Team leader - Dante International SA
Pregatirea si verificarea datelor pentru migrarea balantei la 30 Iunie 2017 pentru Fashion Days Shopping SRL
Verificarea componentelor de sold.

Team leader a 3 persoane din echipa AR

01.03.2009 - 01.10.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Evidenta contabila completa pentru mai multe societati comerciale: gestiune si evidenta documente, inregistrare contabila in programul informatic,verificare Registru Jurnal, balante de verificare, intocmirea si depunerea declaratiilor salariale si fiscale, intocmirea si depunerea situatiilor financiare, intocmirea de bugete de venituri si cheltuieli si cash flow.

Stabilirea si mentinerea relatiilor cu administratiile financiare pentru firmele de care raspund.

Comunicare permanenta cu clientii in vederea rezolvarii problemelor ce apar pe parcurs in cadrul societatii respective.

Asigurarea de consultanta fiscala si contabila si acordarea de sprijin in intocmirea situatiilor financiare pentru clienti in cadrul anumitor proiecte.

Participarea la misiuni de inventariere lunara/anuala a patrimoniului in cadrul proiectelor firmei, prin participare efectiva la procesele de numarare,de corelarea a
stocurilor scriptice cu cele faptice si de centralizarea a rezultatelor.

Participarea ca membru in cadrul unor misiuni de audit desfasurate de societatea noastra.
Economist, GSR ACCOUNTING EXPERTISE SRL, BUCURESTI
DINU ALINA: (Coleg)
Chelariu Mihaela a lucrat in echipa mea in cadrul anumitor proiecte desfasurate de societatea noastra.
Este o persoana organizata, preda proiectele mereu la timp, e usor de comunicat cu ea, are capacitate de atentie distibutiva si se pliaza cu usurinta pe diversele solicitari
primite.
Este apreciata de catre colegii pentru faptul ca este mereu dispusa sa ajute atunci cand poate.
Mihaela are potential de lider si o recomand cu caldura pentru orice pozitie in cadrul companiei dvs.
Bonuri de masa

12.04.2008 - 19.03.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Principala activitate era cea legata de verificarea stocurilor aferente gestiunilor din Popesti Leordeni.
Verificarea descarcarii de gestiune pentru fiecare magazie.

Participarea efectiva la inventarierea patrimoniului si corelarea stocurilor scriptice cu cele faptice.

Verificarea si asigurarea evidentei TVA-ului, a jurnalelor de vanzari si cumparari, respectiv intocmirea decontului de TVA.

Inregistrarea si verificarea operatiunilor de trezorerie - banca, casa, deconturi.
Operatiuni legate de intrumente de plata cecuri, bilete la ordin, compensari.

Analiza saptamanala/lunara a soldurilor neincasate, respectiv punctajul fiselor clientilor - furnizorilor.

Intocmirea raportarilor catre Fondul de Mediu si a altor rapoarte catre conducere.

Participarea efectiva la implementarea unui nou soft de contabilitate.

01.04.2006 - 12.04.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef serviciu inregistrari documente

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati erau legate de coordonarea personalului din departamentul inregistrari documente.

Verificarea si inregistrarea extraselor bancare valuta si lei, a facturilor de cumparare si vanzare.
Inchiderea si verificarea decontare avansuri clienti-furnizori.

Verificarea si inregistrarea contractelor de leasing, a intrarilor si iesirilor din modulul de Mijloace fixe si Obiecte Inventar, aferente programului informatic Siveco.
Inregistrarea amortizarii mijloacelor fixe.

Inregistrarea si verificarea bonurilor de consum aferente investitiilor.
Verificarea operatiunilor legate de stoc.

Participarea efectiva la inventarierea patrimoniului si intocmirea raportului de inventar.

Analiza lunara si prezentarea catre conducere a datoriilor intre societatile grupului, precum si a altor rapoarte.

12.01.2004 - 01.04.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Inregistrarea extraselor bancare,inregistrarea registrului de casa si a receptiilor de autoturisme.

Intocmirea facturilor de vanzare si inregistrarea lor in programul de contabilitate.

Operatiuni legate de instrumente de plata cecuri, bilete la ordin, compensari.

Inregistrarea mijloacelor fixe in programul de contabilitate.

Intocmirea si prezentarea situatiei saptamanale cu facturile neincasate.

studii

 

Facultati:

2004 - 2006 Masterat: CONCEPTE SI PRACTICI DE AUDIT LA NIVEL NATIONAL SI INTERNATIONAL la Academia De Studii Economice din Bucuresti.
2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Management Financiar Contabil la Facultatea Spiru Haret din Bucuresti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close