Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.07.1978

Permis conducere:  Cat.B,, Data obtinerii:01.12.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Incadrarea intr -o companie de succes unde sa am posibilitatea sa ofer tot ce am mai bun si nu in ultimul rand perfectionarea continua in domeniul respectiv .Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariul motivant ,eventual bonusuri bazate pe activitatea profesionala desfasurata ,bonuri de masa daca este cazul ,21 de zile de concediu anual ,participarea la cursuri de perfectionare ale companiei ,masina de servici ( doar daca este cazul ) ,asigurare medicala ,obligatoriu contract de munca individual ,colaborare angajator -angajat - bazata pe respect reciproc .

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Marketing, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Controlul calitatii, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Braila, Constanta, Galati, Mangalia, Tulcea, Calarasi, Slobozia, Cernavoda, Urziceni, Medgidia, Fetesti, Navodari

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: senior field advisor , departamentul de colectare amiabila

Responsabilitati:

1.Planifica si efectueaza ruta pentru fiecare zi de lucru ,cu scopul final de atingere a targetelor communicate de superior ;
2. Viziteaza toti clientii din portofoliu si conturile de servicing asignate , stabilind relatii de calitate cu clientii ;
3. Respecta procedurile interne ale companiei pentru eliminarea si/sau diminuarea riscurilor asociate procesului de colectare amiabila in teren ,interactionand personal cu clientii ;
4. Intocmeste contracte de reesalonare a datoriilor clientilor , intocmeste chitante corect la incasarea in numerar a debitelor clientilor ;
5. Depune sumele de bani incasate in contul companiei ,fiind in intregime corespunzator de gestionarea corecta a numerarului si autorizeaza depunerea in sistemul informatic ;
6.Identifica si ofera cele mai bune solutii de plata si negociaza termenele de plata cu clientii intr-o maniera profesionala ;
7. Urmareste respectarea acordurilor de plata stabilite cu clientii ,prin respectarea procedurilor de monitorizare ;
8. Actualizeaza permanent baza de date prin obtinerea de informatii pe parcursul vizitelor in teren ;
9. Asigura securitatea documentelor care contin caracter personal ale clientilor ;
10. Aplica standarde de comunicare eficienta , dovedeste interes constant , este responsabil de utilizarea in bune conditii a echipamentului si aparaturii din dotare , propune si ajuta la implementarea de programe de training , solutioneaza portofolii de o valoare ridicata ;
11. Aplica si respecta prevederile legislatiei rutiere ,se prezinta la examenele medicale planificate
12. indeplineste urmatoarele criterii de evaluare : % sume recuperate conform target comunicat , % angajamente de plata semnate conform target comunicat , calitatea interactiunilor cu clientul conform nivel comunicat , acuratetea procesului de incasare si gestionare numerar , % atingere obiective comerciale , % atingere numar de vizite trasate ca obiectiv lunar .

01.05.2015 - 31.05.2016

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: dealer channel manger zona est (it / telecom)

Responsabilitati:

Obiectivul general al postului: vanzarea produselor si serviciilor companiei ( internet , telefonie fixa )catre clienti persoane fizice /juridice si implementarea proiectelor de semnal din zona alocata .
Principalele atributii si responsabilitati :
1. Identifica potentiali clienti aflati pe raza teritoriala a judetelor Galaţi, Brăila, Tulcea, Constanţa, Ialomiţa, Călăraşi în funcţie de locaţiile potenţialilor clienţi, in vederea de încheierii de contracte comerciale cu acestia ;
2. Asigura dezvoltarea celor mai bune solutii pentru clienti prin intelegerea nevoilor de comunicatii si de afaceri ale clientilor, daca acestea difera de produsele standard;
3. Transmite departamentului Tehnic cerintele de comunicatii ale clientilor care difera de solutiile standard;
4. Ofera consultanta si sprijina cu informatii magazinele partenere / clientii; Dezvolta si mentine relatia cu magazinele partenere /clientii din portofoliu;
5. Inregistreaza feedback-ul privind actiunile legate de clienti;
6. Intocmeste saptamanal si lunar situatii privind vanzarile si evolutia comenzilor pe categorii de produse;
7. Monitorizeaza reclamatiile venite de la client;
8. Monitorizeaza stadiul realizarii solicitarii clientilor si informeaza clientul;
9. Vanzare/promovare activa a produselor si serviciilor pe care le ofera; 10. Identifica noi oportunitati pentru extinderea portofoliului de clienti;
11. Asigura securizarea veniturilor rezultate de la clientii din portofoliul alocat;
12. Raporteaza superiorului direct indicatorii relevanti privind activitatea desfasurata;
13. Angajatul are obligativitatea de realizare a targetului /obiectivelor lunare stabilite in cadrul postului ocupat, transmise de catre superiorul direct;
14. Depune toate eforturile necesare pentru indeplinirea targhetului de vanzari alocat;
15. Propune catre sefii ierarhici masuri necesare pentru imbunatatirea si optimizarea activitatilor desfasurate in cadrul cadrul postului ocupat;
16. Indeplineste orice alte sarcini neprevazute in prezenta fisa de post, in legatura directa cu activitatea sa in cadrul postului ocupat, la solicitarea superiorului direct;
17. Conduce masina firmei pentru a se deplasa in interes de serviciu, cu obligatia de a respecta prevederile legale in vigoare privind circulatia autovehiculelor pe drumurile publice.

01.08.2014 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: manager / coordonator punct de lucru

Responsabilitati:

Coordonez activitatea de vanzari in cadrul unui Partener Orange , detin in subordine 4-6 agenti , detin si controlez parcul auto , acord atentie maxima si efectuez activitate de recrutare , planific activitatile la inceputul lunii , particip activ la procesul de vanzare catre clientii persoane juridice , redactez planul de afacere pe plan local , abordez telefonic posibilii clienti, stabilesc intalniri de afaceri , monitorizez numarul de telefoane zilnice efectuate de catre agenti , monitorizez media zilnica de intalniri in cazul agentilor , efectuez rapoarte zilnice /saptamanale /lunare referitoare la activitatea echipei , efectuez o munca administrativa , redactez si prezint cursuri cu angajatii debutanti , instruiesc din punct de vedere informational membrii noi ai echipei .

01.01.2006 - 31.08.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: departament comercial - account manager

Responsabilitati:

Activitatea de baza: vanzare & relatii clienti , vanzare servicii de telefonie catre clienti persoane fizice si juridice.
Activitatea secundara : back-up/rezerva de manager , activitate de coordonare echipa de vanzari , activitate de raportare si activitate de analiza & rezolvare reclamatii , raportare catre Oficiul pentru Protectia Consumatorului .

Activitatea de baza -atributii :
1.suport service/informatii clienti( informatii oferte ,detalii/modificari contracte persoane fizice &juridice,reactivari de conturi persoane fizice &juridice ,alocari/realocari de plati , setari de internet terminale ).
2.incheierea de contracte de abonament persoane fizice & juridice Cosmote / Romtelecom /Zapp (abordare clienti in magazin & telefonic)
3.vanzarea de accesorii pentru terminale gsm ,calculatoare &tablete .
4.raportarea zilnica/saptamanala/lunara (la interval de 2/4/6/8 ore /catre managerul zonal a activitatii ( raport vanzari produse Cosmote /Zapp /Romtelecom/Alpha Bank ,raport clienti noi , rapoarte abordari telefonice clienti Cosmote & Romtelecom,rapoarte incasari facturi clienti noi/vechi Cosmote & Romtelecom ) ,participarea la diferite alte activitati ale magazinului ( ex : mercantizarea magazinului zilnica /saptamanala /lunara ) .

Atributii activitate secundara : am inlocuit managerul de magazin in diferite momente ale zilei respectiv diferite perioade ale anului (completam / centralizam rapoartele de vanzari zilnice pe magazin,rapoartele de activitate ale agentilor,pastram legatura cu departamentele din Bucuresti , realizam /procesam comenzi ,intocmeam rapoartele de gestiune ale magazinului ,mentineam colaborarea cu magazinele din judet /tara , reprezentam magazinul in relatia cu diferite institutii ale statului .
Atributii noi ( incepand cu anul 2012 ) - persoana de legatura in relatia cu Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor CONSTANTA . Sarcini - filtrarea reclamatiilor , analiza lor , raspuns la reclamatii pana la termenul limita stabilit de organul de control , incercarea rezolvarii amiabile / stingerea sesizarilor .
1.Individuale
De 2 ori pe an - timp de 14 zile am tinut loc mangerului in proportie de 100% , 2 ore / zi am inlocuit managerul in programul de lucru .
Primirea de calificative apropiate de baremul maxim in urma evaluarilor superiorilor ( evaluari lunare /trimestriale /anuale )
Am incercat /realizat indeplinirea obiectivelor de vanzari zilnice /saptamanle /lunare /trimestriale /anuale ale companiei .
Am pastrat o atitudine pro-activa fata de client , o tinuta zilnica impecabila si un spirit de echipa constant .Am participat activ la diferite sedinte locale , sedinte de analiza vanzari . Am contribuit cu diferite idei / solutii la imbunatatirea activitatii , la indeplinirea obiectivelor companiei .


2.Colective - "munca in echipa "

Lansarea ( anul 2007 ianuarie ) magazinului si a serviciilor Cosmote in Constanta .
Formarea unei baze de date de clienti ( Cosmote )in judetul Constanta .
Implementarea serviciilor Cosmote ( informari ,programe ,aplicatii ) pentru magazinele din judetul Constanta .
Testarea ,invatarea ,perfectionarea in ceea ce priveste aplicatiile magazinului (aplicatii Cosmote ,Romtelecom ,Zapp ,Alpha Bank )
Incepand cu anul 2009 - mentinerea numarului de clienti Zapp.
Mentinerea / extinderea continua a portofoliului de clienti Cosmote /Romtelecom
Pastrarea unor standarde ridicate a serviciilor Cosmote /Romtelecom /Zapp catre consumatori

Castigator ( impreuna cu colegii din magazin ) de 10 ori al concursului intern " Magazinul lunii "
Castigator ( impreuna cu colegii din magazin ) de 2 ori al concursului intern " Magazinul anului - vanzari accesorii terminale gsm ".
Castigator ( impreuna cu colegii din magazin ) de 4 ori al concursului intern " Magazinul lunii activari contracte noi si relatia cu consumatorul "
Castigator ( impreuna cu colegii din magazin ) de mai multe ori al concursului intern "Magazinul lunii - clienti mistery "

Alte premii distinctii interne : premiu pentru numarul de portari , premiu pentru procent scazut dezactivari contracte , premiu pentru procent ridicat vanzari pe judet ( market share ) ,premiu pentru dezvoltarea /cresterea anuala a numarului de utilizatori servicii Cosmote ,distinctii pentru abilitati in rezolvarea situatiile dificile ( rezolvare reclamatii /sesizari clienti ) , etc .

Beneficii :
Asigurare medicala & viata ,prezenta la analize medicale de 2 ori pe an ;
Bonuri de masa ;
Telefon si abonament achitate de catre companie ;
Salariul + comisioane din vanzari ( comisioane in functie de indeplinirea obiectivelor trimestriale / lunare )
Bonusuri in functie de calitatea serviciilor asigurate catre clienti ;
Premii ( in produse Cosmote ) in urma a diferite concursuri interne .

01.02.2004 - 30.09.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: manager vanzari sucursala constanta

Responsabilitati:

Pocurarea actelor necesare deschiderii /lansarii magazinului ; Organizarea unei lansari la deschidere ;
Comenzi saptamanale accesorii - terminale gsm ;
Persoana de contact in relatia cu Orange S.A. Romania respectiv autoritatile locale ( Primaria Constanta ,diferite echipe de control ) ;
Realizarea unui portofoliu de clienti in special persoane juridice dar si persoane fizice ;
Formarea unei echipe de vanzari competitive ,alcatuita din 6persoane ,indeplinirea obiectivelor saptamanle / lunare /trimestriale /anuale ;
Participarea la trainingurile organizate de Orange S.A. Romania ;
Mentinerea unui nivel cat mai inalt al shop-ului ( aspect ,vanzari ,service clienti ) ;
Deplasarea in oras /judet in vederea incheierii de contracte persoane juridice fizice ;
Abordari telefonice in urma recomandarilor clientilor ;
Verificare stocuri ( saptamanal / lunar ) ;
Evidenta intrarilor /iesirilor de produse ( niruri ,contabilitate primara - completarea registrului de casa ) ;
Intocmirea rapoartelor de vanzari zilnic ;
Lansarea si mentinerea magazinului pe piata telefoniei mobile constantene ;
Pregatirea / instruirea echipei de vanzari ;
Alcatuirea unui plan personal de vanzari bazat pe deplasarea in judet in vederea incheierii de contracte de abonamente Orange ;
Indeplinirea obiectivelor magazinului in primul an de activitate ;
Construirea unei relatii bazate pe respect reciproc cu institutiile locale ;
Salariul de baza , bonusuri din vanzari ,telefon de serviciu, abonament Orange cu minute nationale incluse .

01.07.2002 - 31.10.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Functia --consultant financiar
Atributii -- prezenta la cursurile de formare si perfectionare - -absolvirea lor ( abordare telefonica.prospectare clienti ,stabilirea unei intalniri ,prezentarea produselor,tinuta consultantului financiar,etc)
Formarea unui portofoliu de clienti - -extinderea lui continua
Incheierea de contracte asigurari de viata - - medicale
Indeplinirea obiectivelor companiei ( lunare si trimestriale )
raportarea zilnica a activitatii unit - managerului , incadrarea in echipa unit managerului .
Incheierea de contracte asigurari de viata -- -durata contract 20 de ani
Incheierea de asigurari medicale de sanatate
Marirea bazei de date -
Incadrarea in echipa unit -managerului
bonusuri ,asigurare de viata ,telefon de serviciu

01.05.1998 - 30.09.2002

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager - coordonator

Responsabilitati:

M -am ocupat de actele necesare functionarii -- de obtinerea avizelor .
Am coordonat o echipa formata din 10persoane
Am alcatuit un plan financiar - si unul organizatoric pentru fiecare sezon
Am alcatuit un regulament de ordine interioara
Am incheiat contracte cu diferite grupuri de copiii prezenti in tabara ( scoli , licee) .
Am pastrat o legatura stransa cu clientii
Am raspuns direct de calitatea marfii adresata clientilor , de prepararea ei , de asezarea in raft , de amenajarea fast -food -ului
Procesarea comenzilor de marfa ;
Am fost persoana de contact in relatia cu diferite persoane ( inclusiv echipele statului de control ).
Cresterea vanzarilor de la an la an inclusiv a profitului , marirea numarului de clienti , diversificarea produselor , intocmirea de retete noi , alcatuirea - initierea - formarea unei echipe de vanzari in alimentatie publica eficiente .

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Facultate: Management sportiv si organizatoric la Universitatea Ovidius Constanta din Constanta.
1992 - 1996 Liceu / Școală profesională: matematica - fizica la Liceul Teoretic Traian Constanta din Constanta.

Activitati extracurriculare

Membru al Asociatiei Judetene de Baschet Constanta din 1997.
In cadrul Asociatiei Judetene de Baschet am organizat anual diferite evenimente sportive si am participat ca voluntar in cadrul diferitelor proiecte de cresterea a popularitatii sportului in institutiile de invatamant constantene .
Am organizat si am participat ca voluntar la diferite evenimente caritabile pe raza judetului Constanta .
M-am implicat organiztoric in diferite proiecte legate de activitatea fizica sportiva a persoanelor cu handicap locomotor ,dar si a varstnicilor .
In cadrul Cosmote am participat ca voluntar la diferite proiecte organizate de companie .
In calitatea mea de sofer , am parcurs peste 150 000 km ,si nu am avut niciodata carnetul suspendat , mai exact in ultimii 5 ani nu am avut nicio amenda rutiera .

Aptitudini si abilitati :
- gandire ,planificare ,analizarea si concluzionarea inainte de actionare ;
- cooperare , dorinta de a participa la diferite proiecte ;
- creativitate ,disciplina , buna -vointa ,putere de convingere ,spirit practic ;
- optimistm ,buna crestere , stabilitate ,sociabilitate ,energie ;
- abilitati de a organiza, planifica activitatea si resursele ;
- foarte buna capacitate de a administra sarcini complexe ;
- abilitati de stabilire a prioritatilor ;
- abilitati de identificare si solutionare a problemelor ;
- abilitati de respectare a regulilor si procedurilor de lucru ;
- capacitate de a lucra in echipa, creativ, motivat si flexibil ;
- orientat spre rezultate ;
- excelente abilitati de comunicare ;
- capacitata de a lucra sub presiune si cu termene limita ;
- initiativa si entuziasm in relatia cu clientii(comunicare, atitudine, abordare, solutii );
- abilitati de prezentare si raportare ;
- aptitudini transferabile -capacitatea de a gasi solutii, potentialul de lider, de bun organizator, lucrul cu numerele si bugetul, abilitati de comunicare scrisa si orala

Premii

Certificari
Mar 2015 - Apr 2015: CPI PLUS - Inventarul Psihologic California
Raport contine informatii cu privire la perceptia de sine a persoanei evaluate , precum si la preferintele comportamentale .
Feb 2015 - Feb 2015: Media mix - Manual de bune practici pentru manageri in telecom
curs de management
Feb 2006 - Jan 2017: Cursuri ,informatii ,pregatire
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA ( http://www.fefs.ro/ ) Licenta
Liceul teoretic Traian - Constanta --sectia matematica fizica http://www.liceultraian.ro/prezentare/ )
Cursuri parcurse in cadrul Universitatii Ovidius -- modul psihopedagogic ( pedagogie ,psihologie ,metodica ,logica ,etc ),curs prim ajutor medical , curs de igiena sportiva, curs management sportiv ( curs elaborat si predat de d-na Elena Francu director al Directie de Tineret si Sport al judetului Constanta) .escriere
Traininguri
Jul 2014 - Jul 2014: Practicarea Abilitatilor - puncte cheie
Cum sa conduci discutia cu clientii , Corectarea problemelor in performanta .
Apr 2014 - Apr 2014: Planificarea discutiilor de evaluare a performantei -Achieve Global
curs redactat si prezentat de Achieve Global .
Aug 2013 - Oct 2014: Tehnici de negociere in vanzare

Voluntariat
Jan 2007 - Apr 2017: Activitate de voluntariat in domeniul sportiv
Am participat la organizarea a diferite evenimente sportive , am supravegheat ulterior buna desfasurare a evenimentului / evenimentelor .

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close