Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.03.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.09.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

OPERATIONAL RISK ANALYST IT Softwaer Banci Operational Helpdesk Analist Aplicatii Bancare

Salariu: 1,00 USD / luna

Beneficii: Dezvoltare in cariera

Tip job: Full time

Departament: IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2013 - 31.01.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior field

Responsabilitati:

- Mentinerea contactului permanent cu clientii, consilierea clientilor si oferirea de noi solutii,colectari rapide si eficiente a sumelor datorate și restante.
- Monitorizez si ma asigur ca repecta contractele semnate si achitarea ratelor stabilite.
- Efectuarea vizitelor pe toate conturile primite și de servicing, ofer o posibilitate de colaborare profesionala cu clienții.
- Capacitatea de a acționa și performa independent în recuperarea creanțelor.

01.07.2013 - 30.11.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: consultant financiar bancar (persoana fizica autorizata)

Responsabilitati:

- Abordarea directa a clientilor din zona de lucru in vederea promovarii si vanzarii produsului de economisire-creditare al Raiffeisen Banca pentru Locuinte;
- Informarea corecta si completa a clientilor cu privire la caracteristicile produsului de economisire-creditare;
- Verificarea preliminara a tuturor documentelor prezentate de catre client conform procedurilor de lucru si validarea acestora.
Experienta
Persoana Fizica Autorizata
financiare

01.04.2004 - 30.04.2005

Departament: banci

Titlu Job: ofiter suport

Responsabilitati:

sa fiu profesionit
2004-05/ Casier Bancar / Agentie

Descrierea postului
Desfăşurare activitatii operaţionale specifice casieriei.
Procesare –schimburile valutare
-operatiuni de casierie
-verificare autenticitatea bancnotelor
-vanzare, primire, verificare si onorare cecuri de calatorie prezentate de client.
-verificarea atenta a numerarului pentru a identifica eventuale falsuri; realizarea corecta si la timp a tuturor rapoartelor cerute de structurile externe si interne.
Acordarea de indrumare si asistenta clientilor si angajatilor bancii in legatura cu tranzactiile.




2006-06/ Ofiter Tranzactii Clienti / Agentie Banca


Descrierea postului
Analiza documentatie
-lichidare conturi de depozite
-reanoirea acestora,
-reemiterea si mentenanta cardurilor de debit,
-plati intra/interbancare,preluare si procesare instrumente de plata,
-plati externe, schimburi valutare,
-western union,
-operatiuni de incasare si retragere atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice,
-eliberarea de extrase de cont PF si PJ,analiza si procesarea solicitarilor de overdraft,listarea si verificarea rapoartelor/jurnalelor aferente bunei desfasurari a activitatii.
Intocmire documente zilnice de casierie.


2007-05/ Specialist Control Risc / Unitatea Centrala de Procesare Bancara


Descrierea postului
Participa pe parte de bisinuess,la toate proiectele de dezvoltare a aplicatiilor informatice utilizate in activitatea de creditare a persoanelor fizice si de imbunatatire a proceselor de creditare aferente activitatii de creditare persoane fizice.
-asigura implementarea testelor de credit.
-autorizeaza aplicatiile de credit, asigurandu-se de concordanta cu manualul de credit al bancii.
-analizeaza si estimeaza riscul de contrapartida in raport cu celelalte institutii financiare.
-monitorizeaza si controleaza riscul de credit pe fiecare client/facilitate.
-colaboreaza cu serviciul Administrare credite si, la cererea Directiei Credite, desfasoara activitati specifice de administrare credite.

2007-08/ Ofiter Administrare Credite / Consumer Risc / Unitatea Centrala de Procesare Bancara

Descrierea postului
Verificarea solicitantilor de credit conform normelor de produs.
-verificarea numerelor de telefon in baze de date interne si externe a clientilor / potentiali clienti.
-contactarea directa a clientilor in vederea verificarii numerelor de telefon.
-inrolarea clientilor in aplicatia interna si deschidere conturi curente in conformitate cu normele si procedurile de produs.
-verificarea conturilor detinute de solicitanti de credit in diferite aplicatii interne.


2008-09 / Analist Aplicatii Bancare / Politica Consumer Risc / Departamentul Arhitectura Risc / Administratia Centrala


Descrierea postului
Efectueaza analiza financiara conform normelor si procedurilor de creditare specifice creditelor PF.
Aproba conform competentelor de aprobare a creditelor stabilite prin proceduril de creditare sau a deciziilor interne de risc.
-analizeaza dosarul de credit (buget,scoring,documente)
-efectuarea verificari conform normelor de produs.
-analizarea si aprobarea conform competentelor de aprobare solicitarile de credit PF.
Se ia decizia asupra dosarelor de credit in limiele de competenta stabilite.
Se intocmeste si se semneaza formularele de aprobare interna in functie de competenta de aprobare precum si a altor documente conform cu instructiunile interne.








2009-12 / Ofiter Suport / Dezvoltare si Suport Solutii Operational Help Desk IT/
Aria Operatiuni

Descrierea postului
Asigurarea la standarde de calitate a suportului de nivel operational catre clientii interni, prin solutionarea corespunzatoare si rapida a cerintelor, in mod direct sau sau prin repartizarea acestora catre departamentele responsabile de rezolvare.
-inregistrarea cerintelor si dupa caz, solutionarea in mod direct sau repartizeaza acestora catre departamentele responsabile de rezolvare.
-efectueaza analiza cererilor de credit cu erori si le finalizaza conform normei interne
-asigura suportul solicitarilor interne de natura IT
-interactiunea cu alte directii si departamente din banca in vedera imbunatatirii activitatii.
-analizarea si verificarea normelor interne
-elaborarea de rapoarte in legatura cu natura si evolutia solicitarilor primite de la clienti interni in vederea gasirii unor solutii si o unor masuri de imbunatatire a calitatii proceselor bancii.
n
n

01.03.2004 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: it, banci

Responsabilitati:

-Asigurarea la standarde de calitate a suportului de nivel operational catre clientii interni, prin solutionarea corespunzatoare si rapida a cerintelor, in mod direct sau sau prin repartizarea acestora catre departamentele responsabile de rezolvare.
-inregistrarea cerintelor si dupa caz, solutionarea in mod direct sau repartizeaza acestora catre departamentele responsabile de rezolvare.
-efectueaza analiza cererilor de credit cu erori si le finalizaza conform normei interne
-asigura suportul solicitarilor interne de natura IT
-interactiunea cu alte directii si departamente din banca in vedera imbunatatirii activitatii.
-analizarea si verificarea normelor interne
-elaborarea de rapoarte in legatura cu natura si evolutia solicitarilor primite de la clienti interni in vederea gasirii unor solutii si o unor masuri de imbunatatire a calitatii proceselor bancii.

Realizari:

-Am condus 10-15 persoane.
Am administrat un buget de 50 - 300.000 euro.
Am avut responsabilitati privind rezultatele financiare

studii

 

Facultati:

2004 - 2010 Facultate / Colegiu: Finante Banci la Universitatea Bucuresti Nicolae Titulescu din Bucuresti. Stiinte Economice – Finante Banci
Economist Licentiat
Studii superioare de lunga durata.

Facultati in straiatate

Nu

Premii

Proiecte
Feb 2013 - Apr 2014: Customer Relationship Management Oracle ( CRM)
Am participat la analiza si punerea in sistem acest proiect pentru banca
Traininguri
Aug 2008 - Sep 2011: APS Capstone Application ( creditare),- Customer Relationship Management Oracle ( CRM); - IBM Lotus Notes; - Sharepoint; - Loan Application ( LoanApp creditatre);

Hobby-uri
Sportul,Plimbarile,muntele



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20