Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.06.1993

obiectiv

 

Amuzantă, isteață, creativă, introvertă, un pic ciudată. Made in Brașov.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate, Internet / e-Commerce

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: senior consumer engagement and community management specialist

Responsabilitati:

- Rol de expert in comunicarea cu consumatorii (conversatie/ promotii/ continut destinat retelelor de socializare)
- Suport pentru departamentul de Marketing in ceea ce priveste activitatile promotionale (mecanici, termeni si conditii, intrebari frecvente, website-uri)
- Gestionarea proiectelor regionale si alinierea echipei CES pentru a deveni una regionala
- Monitorizarea activitatilor cu consumatorii & raportarea (lunara, trimestriala) - descoperiri si recomandari
- Monitorizarea KPI-ilor si asigurarea ca sunt atinsi
- Instruirea noilor membri in echipa
- Parte a comitetului de criza
- Community management pe platformele de socializare detinute
- Social listening
- Campion Data Privacy, reprezentand echipa regionala in contextul GDPR

01.05.2018 - 31.08.2019

Departament: marketing

Titlu Job: consumer engagement services specialist

Responsabilitati:

- Focalizare pe social media:
-> community management pentru platformele detinute + colaborarea indeaproape cu brand-urile si agentiile digitale in ceea ce priveste comunicarea cu consumatorii
-> social listening cu ajutorul platformei dedicate, raportarea descoperirilor
-> feedback pe continutul destinat publicarii pe platformele de socializare
-> traducerea si testarea formularelor de contact de pe website-urile companiei
- Evaluarea proceselor echipei si imbunatatirea procedurilor conform cu aspectele identificate (o serie de proiecte)
- Feedback si suport pentru departamentul de Marketing in ceea ce priveste activitatile promotionale (mecanici, termeni si conditii, intrebari frecvente, website-uri)
- Back-up pentru Consumer Services

01.05.2016 - 30.04.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consumer service specialist

Responsabilitati:

- Gestionarea cazurilor primite de la consumatori:
= solutionarea oricarei solicitari primite, spre satisfactia consumatorului
= oferirea unui suport excelent, dar si protejand imaginea companiei
= oferirea de informatii catre consumatori despre orice aspect cu privire la produsele, serviciile, activitatile corporate, promotiile oferite de catre companie
- O serie de rapoarte bazate pe insights culese din relatia cu consumatorii
-Premiata cu "Real Excellence - for outstanding contribution to the business" de catre General Manager of Nestle Romania

01.08.2015 - 30.04.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

- medierea între persoanele externe și companie
- întâmpinarea și direcționarea oaspeților companiei
- activități administrative diverse
- realizarea expedierilor din sediul central către destinatari, prin firma de curierat
- rapoarte de cost

studii

 

Facultati:

2017 - 2019 Masterat: Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor la Universitatea din București din București.
2012 - 2015 Facultate: Psihologie la Universitatea din București din București.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Filologie bilingv engleză la Colegiul Național Doctor Ioan Meșotă din Brașov.

Premii

Premii si Distinctii
Dec 2016: The "Real Excellence" Award - oferit de către Country Manager of Nestle Romania

Calificari
Jun 2012: Certificat Cambridge Advenced English - nota A



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close