de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.07.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.10.2006

obiectiv

 

Sunt o persoana comunicativa, autonoma, imi place sa lucrez cu oamenii, sa creez si sa dezvolt relatii profesionale pe termen lung. Consider ca punctele mele forte sunt: proactivitate, responsabilitate, profesionalism.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Tichete de masa sau Decont transport sau alte beneficii

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: senior claims officer (french+english)

Responsabilitati:

Oferirea de training pe proces si mentoring pentru colegii din echipa
Responsabil cu crearea, updatarea ticketelor IT in aplicatia Jira
Propunerea si crearea de proceduri pe proces
Updatarea materialului de training si formarea noilor colegi pe proces
Responsabil relatii clienti prin telefon si e-mail
Analiza si solutionarea dosarelor de dauna
Transmiterea situatiilor specifice catre departamentul de management si participarea la solutionarea cazurilor critice

01.02.2017 - 30.11.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: claims insurance analyst (french+english)

Responsabilitati:

Analiza si evaluarea dosarelor de dauna:
- verificarea informatiilor transmise de clienti francezi si belgieni
- analiza si validarea/respingerea dosarelor
- solutionarea reclamatilor si transmiterea de informatii referitoare la polita de asigurare
- colaborare cu centrul de reparatii partener din Franta si cu echipa din China (responsabila cu integrarea contractelor in sistem)
- gestionarea situatiilor specifice intalnite si propunerea de solutii

Extra activitati:
- crearea, verificarea si validarea tichetelor Jira (comunicare cu echipa de IT)
- realizarea testarilor in sistem pentru identificarea posibilelor erori
- traduceri (ale emailurilor automate din sistem, ale statusurilor din portal, etc)
- updatarea materialului de training pe proces
- training pentru noii colegi de pe proiect

01.12.2013 - 30.11.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service specialist (french)

Responsabilitati:

Gestionarea contractelor pentru clientii cu abonamente de telefonie fixa, televiziune si internet din Franta (SFR) dar si a clientilor cu abonamente de telefonie mobila sau beneficiari de cartele prepay ( SFR Mobile)

Analiza, evaluarea si solutionarea oricarei cereri comerciale legate de contractele clientilor :

-ghidarea si indrumarea clientilor, repectand proceduri prestabilite
-activarea/transferul de servicii/rezilierea contractului
-acordarea de regularizari sau rambursari (in urma diverselor anomalii comerciale sau tehnice)
-verificarea documentelor trimise de clienti/trimiterea de documente catre clienti
-verificare facturilor si explicarea acestora;
-reactivarea serviciilor, atribuirea de promotii,
-modificarea ofertelor în funcție de solicitarea clienților;
-urmărirea plăților și explicarea eventualelor anomalii;

Raportarea lunara a situatiilor specifice catre echipa de management si initierea de propuneri pentru solutionarea lor.

01.09.2011 - 30.11.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support - client service (french)

Responsabilitati:

Gestionarea contractelor pentru clientii cu abonamente de telefonie fixa, televiziune si internet din Franta (SFR):
-tratarea cererilor comerciale scrise, trimise de clientii francezi
-consultarea dosarului clientului si actualizarea bazei de date
-verificare facturilor si modificarea ofertelor în funcție de solicitarea clienților;
-rezilierea și reactivarea serviciilor sau a optiunilor/beneficiilor din abonament
-urmărirea plăților și explicarea eventualelor anomalii; acordarea de regularizari corespunzatoare

01.05.2009 - 31.10.2009

Departament: imobiliare

Titlu Job: sales executive

Responsabilitati:

-contactarea telefonica a potentialilor clienti si prezentarea serviciilor firmei,
-trimiterea de mailuri si materiale de promovare suplimentara,
-cresterea portofoliului de clienti ai firmei,
-orientarea catre client

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Administratie si Management Public la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Administratie si Management Public la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Facultati in straiatate

Université Paris Est Creteil,
Faculté: Administration et echanges internationaux (sept 2010-ian 2011-Program Erasmus)

Premii

Certificari
Feb 2017 - Feb 2017: Inspector /referent resurse umane

Sep 2010 - Jan 2011: Certificat recunoastere studii in strainatate (Program Erasmus)
Timp de 1 semestru (septembrie 2010-ianuarie 2011), am urmat cursurile facultății "Administration et échanges internationaux" din cadrul UPEC, printre care : Management international, Recrutement, Echanges internationaux, Conception et évaluation des projets etc.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close