Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.11.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.05.2005

obiectiv

 

Vreau sa imi aduc contributia personala la dezvoltarea companiei in conditiile in care, si compania ma incurajeaza si ma sprijina.

Beneficii: Asigurare medicala/Bonuri de masa.

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Controlul calitatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.12.2010 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: senior analyst

Responsabilitati:

Primul proces in departamentul Accounts Payable pentru General Electric Oil & Gas:
- inregistrare facturi
- reconcileri
- plati
- rezolvarea diverselor cazuri si probleme ce puteau aparea
Al 2-lea proces: Help Desk pentru departamentul Accounts payable pentru3 tari:UK, Irlanda si Italia, nuemle companiei MSD (companie farmaceutica).

Realizari:

Pentru cel de-al doilea proces de Help Desk am fost aleasa sa particip la OJT care a fost facut la Madrid timp de 5 sapatamani. In tot acest timp am creat SOP-uri (standard operational procedure) pentru proces, am invatat sa lucram in noi programe: SAP, Cognos, JDE. Preluarea procesului de Help Desk a fost un succes si a intrecut asteptarile clientului.
Acest lucru il pot considera o realizare profesionala.

26.10.2009 - 01.08.2010

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator servicii clienti

Responsabilitati:

Operator servicii client.
Amabilitate si responsabilitate in orice conversatie cu clientii.

Realizari:

Atingerea targetului impus de conducere.

01.09.2007 - 01.09.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

Secretariat si contabilitate primara.

Realizari:

Am indeplinit toate cerintele cerute, la timp si cu maxima seriozitate.

studii

 

Facultati:

2004-2008 A.S.E (Academia de studii economice)
Bucuresti
Facult: Contabilitate si Informatica
de gestiune
Lucrarea de diploma: Audit Fiscal
2000-2004 Lic.Teoretic C.A Rosetti Bucuresti

Premii

Curs de limba italiana facut in strainatate.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close