Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.11.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.10.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: senior hr operation specialist( 1900 angajati)

Responsabilitati:

Intocmirea de documente aferente activitatii departamentului de resurse umane (contracte de munca, acte aditionale, decizii suspendare/ incetare, diverse adeverinte, etc.);
Participarea la procesul de “induction” pentru noii angajati;
Mentinerea dosarele de personal in ordine si cu responsabilitate;
Acordarea de consultanta angajatilor cu privire la probleme legate de proceduri de resurse umane, legislatia muncii, etc;
Informarea angajatilor cu privire la diverse decizii interne cat si asupra noutatilor legislative in legatura cu legislatia muncii;
Reactualizarea in permanenta a bazei de date pentru o evidenta clara a tuturor informatiilor legate de personal;
Arhivarea la dosarele de personal a tuturor actelor adiţionale/deciziilor precum şi documentelor emise pe durata angajării salariaţilor, dar si a celor incetati;
Relatia cu institutiile statului, ITM, Somaj, etc.
Gestionarea relatiei cu clinica medicala care furnizeaza servicii medicale private pentru angajati – trimiterea de rapoarte lunare cu angajatii noi si angajatii plecati, aprobarea la plata a facturilor lunare;
Eliberarea de adeverinţe angajatilor către medic, gradinita/ scoala, banca, etc;
Implicare in aria Compensatii & Beneficii
Gestionarea sistemului de beneficii flexibile oferite de companie angajatilor
Pregatirea de rapoarte diverse legate de beneficiile flexibile
Furnizarea de date celor implicati in proces, datorate alegerii unui anumit pachet de beneficii;
Verificarea, inchiderea si transmiterea pontajelor pentru calculul salarial;
Menţinerea evidenţei concediilor de odihnă, concediilor medicale, concediilor fără plată etc;
Transmiterea Revisal-ului;
Evidenta popriri;
Sustinere in procesul de payroll cu informatiile aferente procesului
Intocmirea si comandarea tichetelor de masa si carburant conform pontaj;
Participarea in diverse actiuni al departamentului de resurse umane;
Furnizeaza rapoarte specifice la solicitarea managerului.

01.07.2015 - 31.12.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent administrativ & resurse umane (100 angajati)

01.11.2014 - 30.06.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane ( 800 angajati)

Responsabilitati:

- administrare angajari-introducere de date, pregatirea contractelor;
- gestiunea datelor si dosarelor angajatilor- crearea si modificarea datelor de personal, intocmirea documentelor( de ex. acte aditionale la contracte, adeverinte pentru angajati, contracte, etc.)
-administrarea compensatii- actualizari ale compensatiilor si intocmirea documentelor aferente- de ex. scrisori despre salarii, acte aditionale la contracte;
- arhivarea electronica a documentelor aferente sarcinilor gestionate, in conformitate cu principllie EDM;
- activitati de payroll/salarizare: inregistrare informatii pentru plata lunara a salariilor si verificari
- desfasoara activitati de cautare de personal (sourcing);
- analizeaza candidaturile/CV-urile si identifica printre acestea candidatii adecvati;
- comunica raspunsurile candidatiilor;
- asista activitati din cadrul procesului de onboarding al noilor angajari;
- intocmeste rapoarte lunare

01.05.2012 - 31.10.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

-coordonarea activitatii personalului administrativ (asistent manager, functionar administrativ, soferi, menajere);
-administrarea tuturor contractelor companiei: achizitii, executie, inchiriere ( mentinerea legaturii intre agentia imobiliara si propietari, monitorizarea platii chiriei, utilitatilor, incheierea si rezilierea contractelor);
-verificarea facturilor şi repartizarea consumurilor pe utilizatori pentru telefonia mobilă şi carburant
-tratează documentele contabile (facturi) conform procedurii emise de Directorul Financiar;
-inregistrarea corespondenţei în Registrul de evidenţă a corespondenţei;
-pregătirea şi formatarea documentelor / prezentărilor;
-programarea candidatilor la interviuri si comunicarea datelor interviurilor managerilor de departament care deruleaza procesul de intervievare;
-distribuirea bonurile de masa si indosarierea borderourilor tichetelor de masa si verificarea semnaturile de primire ale angajatilor;
-pregătirea şi formatarea documentelor / prezentărilor ;
- urmărirea paginii de Internet SEAP;
-efectuarea programării controalelor de medicină a muncii (la angajare şi anuale) pentru angajaţii firmei;
-traduceri (engleza/franceza)
-organizare evenimente (Team building, seminar tehnic, training, sedinte, Gala)
-pontaje pentru angajatii departamentulul administrativ care se aflau in subordinea mea;
-organizare calatorii (bilete de avion, rezervare hotel);
-negocierea contractelor cu furnizorii.

01.07.2011 - 01.05.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

intocmirea formelor de angajare
-inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor la Inspectoratul Teritorial de Munca;
-in cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de munca, la dispozitia conducerii, intocmirea adresei de instiintare a salariatului cu privire la modificarile care se intentioneaza sa se aduca la acesta, conform Codului Muncii;
-evidenta si pastrarea dosarelor de personal;
-eliberarea de adeverinte solicitate de salariati
-conceperea si redactarea anuntului de recrutare
-contactarea persoanelor selectate in vederea stabilirii interviului;
-pontaje

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Resurse Umane la Universtitatea Bucuresti-Facultatea de Administratie si Afaceri din Bucuresti. Managementul Resurselor Umane;
Drept Administrativ;
Legislatia Muncii;
Finante si contabilitate;
Redactare texte de afaceri;
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Hidrologie la Universitatea Bucuresti-Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu: Filologie-franceza/engleza intensiv la Liceul Ioan Slavici din Panciu.

Premii

Certificari
Sep 2015 - Sep 2015: Inspector SSM

Oct 2013 - Oct 2013: Competentele cheie ale asistentei de directie-Curs Camera de Comert si Industrie Franceza

Feb 2013 - Feb 2013: Curs Inspector Resurse Umane
Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
Organizarea recrutarii si selectiei de personal;
Intocmirea dosarului de pensionare;
Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat;
Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate;
Lucrul in echipa;
Oferirea informatiilor privind problemele de personal;
Planificarea activitatii proprii;
Medierea conflictelor de munca;
Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand PROGRAMUL SAGA, REVISAL;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close