Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.09.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.12.2006

obiectiv

 

Construirea unei cariere care imi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor si competentelor dobandite in timpul facultatii. Integrarea într-o echipa dinamica si motivanta în cadrul unei companii de prestigiu

Salariu: nespecificat

Beneficii: Mediu de lucru placut

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sef tura food

Responsabilitati:

-organizarea,coordonarea si controlul activitatilor personalului din subordine in raport cu nevoile magazinului;
-respectarea si asigurarea implementarii principiilor culturii organizationale a companiei;
-efectuarea si compararea stocurilor faptice cu cele scriptice;
-corectarea si mentinerea permanenta a stocurilor scriptice din sistem conform cu stocurile faptice;
-responsabilitatea pentru plasarea marfurilor in spatiile destinate vanzarii conform regulilor si procedurilor de plasare Kaufland;
-raspunderea pentru afisarea corecta a preturilor tuturor marfurilor din zona de responsabilitate;
-descarcarea si receptia tirului cu marfa;


01.07.2018 - 28.02.2019

Departament: altele

Titlu Job: controlor de calitate

Responsabilitati:

coordonarea personalului din subordine (25 de persoane)
coordonarea și supravegherea activităților privind cartoanele pentru produsele farmaceutice și de mâncare din punct de vedere calitativ
coordonarea procesului de retur pentru produsele realizate necorespunzator care au fost expediate
pregătirea produselor în vederea expedierii, ambalarea și verificarea cantitativă

01.04.2015 - 31.07.2018

Departament: altele

Titlu Job: lucrător la linia de ansamblare

Responsabilitati:

verificarea materialelor, a mașinii, a zonei de lucru înainte și după terminarea lucrării
verificarea detaliilor de ansamblare
calcularea cantității de cutii necesare pentru lucrare
obținerea materialului necesar pentru lucrare
completarea și verificarea actelor și a etichetelor lipite pe cutiile cu produse

01.06.2014 - 01.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: sef magazin

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea activitatii din magazin.
Aplica politicile comerciale ale companiei si urmareste respectarea procedurilor de catre angajatii din magazine.
Participa la inventare asigurand buna desfasurare a acestora.
Intocmeste rapoarte de activitate periodice.
Recruteaza, instruieste, organizeaza, evalueaza si motiveaza personalul din subordine.
Intocmirea comenzilor de aprovizionare.
Efectuarea zilnica a pierderilor si corectiilor de stoc in sistem

01.08.2012 - 01.06.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: sef raion drogherie/bauturi

Responsabilitati:

-organizarea,planificarea,coordonarea si controlul activitatilor personalului din subordine in raport cu nevoile magazinului;
-respectarea si asigurarea implementarii principiilor culturii organizationale a companiei;
-efectuarea si compararea stocurilor faptice cu cele scriptice;
-corectarea si mentinerea permanenta a stocurilor scriptice din sistem conform cu stocurile faptice;
-responsabilitatea pentru plasarea marfurilor in spatiile destinate vanzarii conform regulilor si procedurilor de plasare Kaufland;
-intocmirea comenzilor de aprovizionare conform procedurilor Dispo;
-raspunderea pentru afisarea corecta a preturilor tuturor marfurilor din zona de responsabilitate;
-efectuarea zilnica a pierderilor si corectiilor de stoc in sistem.

05.09.2011 - 31.07.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: control op.tdv

Responsabilitati:

-controlul calitatii(verificare organoleptica) si al termenelor de valabilitate ale produselor de la raft;
-intocmirea de rapoarte zilnice si saptamanale cu situatia produselor cu termene de valabilitate scurte,produse modificate organoleptic,cantitatea acestora si prezentarea acestora superiorilor;
-organizarea,supravegherea si efectuarea reducerilor de pret pentru produsele carora li s-a micsorat termenele de valabilitate in functie de rulaj,cantitate si termenul optim de consum pentru client;
-scoaterea de la vanzare si tinerea evidentelor produselor neconforme si instiintarea pe e-mail sau telefonic a persoanelor abilitate pentru rezolvarea situatiei(departament calitate,achizitor,furnizor,etc);
-verificarea etichetelor produselor de la raft,pentru a inlatura eventuale nereguli legate de lipsa traducerii in limba romana ori lipsa termenului de valabilitate de pe produs;
-in situatii exceptionale si functia de casier.

01.12.2009 - 25.03.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent contabil

Responsabilitati:

-intocmirea documentelor primare,a facturilor,a registrului de casa,a raportului de gestiune;
-participarea la preluarea stocului;
-completarea documentelor fiscale conform legislatiei;
-realizarea inventarelor periodice;

08.07.2007 - 26.10.2009

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor telefonice;
- intocmirea dosarelor clientilor;
- calculul unui contract;
- derularea şi supravegherea proiectelor şi contractelor;
- supravegherea personalului;
- cunoaşterea şi prezentarea clienţilor (la cerere) detalii despre ofertele firmei;
- acceptarea, transmiterea şi rezolvarea plângerilor către seful ierarhic;
- întocmirea facturilor şi încasarea contravalorii lor;



01.06.2006 - 07.05.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

- asigurarea disponibilitatii produselor in spatiile de vanzare in cadrul categoriei din care acestea fac parte;
- monitorizarea permanenta a calitatii produselor ce sunt implementate in spatiile de vanzare (ambalare si termene de valabilitate);
- monitorizarea permanenta a preturilor atat ca nivel cat si ca mod de afisare;
- mentinerea unei bune relatii cu reprezentantii magazinelor din zona alocata;
- furnizarea rapoartelor solicitate de supervizori;

30.05.2005 - 26.05.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

- preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista;
- asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;
- intocmirea si verificarea notelor de plata, precum si incasarea contravalorii acestora;
- intocmirea rapoartelor necesare la inchiderea de zi.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Finante Banci la Universitatea Spiru Haret din Constanta.
2000 - 2004 Liceu: Matematica-Informatica la Liceul Teoretic Nicolae Balcescu din Medgidia.

Premii

Atestat "Competente de operare PC"
Curs "Inspector resurse umane"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close