Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.01.1986

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Productie, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Chimie / Biochimie, Controlul calitatii, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2013 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef tura

Responsabilitati:

- coordonarea activitatilor zilnice ale Centrului National de Comenzi Vel Pitar SA.
- intocmirea zilinca de rapoarte si comenzi folosind sistemele SAP si Qlikview;
- mentinerea relatiei cu clientii Vel Pitar in vederea livrarilor;
- activitati de instruire, testare si evaluare a operatorior
- mentinerea relatiei cu departamentele productie, vanzari, distributie.

01.06.2011 - 01.12.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

- Preluarea comenzilor de la clienti, distribuitori, agenti, angajatii societatii Vel Pitar, comenzi exprimate prin modalitatile de transmitere clasice: telefon, posta electronica, fax.
- Introducerea acestora in sistemul informatic, in aplicatia de inregistrare comenzi.
- Centralizarea si transmiterea comenzilor catre departamentele vizate.

01.01.2011 - 01.03.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: operator vanzari prin telefon

Responsabilitati:

- contactarea telefonica a potentialilor clienti;
- promovarea produselor companiei;

05.05.2008 - 15.06.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: call center agent

Responsabilitati:

• Call Center pentru Realitatea TV, Martor ocular
- Preluarea apelurilor din partea telespectatorilor Realitatea TV, redactarea mesajelor si transmiterea lor.
- Trimiterea de e-mail-uri si faxuri pentru InfoLine sau Customer Care.

Alte proiecte la care am participat in cadrul companiei:
• Insomar: Culegerea de date pentru Exit Poll, realizarea de sondaje de opinie, culegerea si interpretarea datelor.
• Romantica: Prestarea de servicii Info Line, preluarea mesajelor telespectatorilor;
• Proiect Teledon Viata Invinge (Anca Parghel)- preluarea apelurilor pentru strngerea banilor necesari operaţiei şi tratamentului celebrei cntăreţe Anca Parghel.
• Proiect Teledon Romania prinderadacini: preluarea apelurilor pentru strngerea banilor necesari ajutorarii sinistratilor din Maramureş şi nordul Moldovei.
• Romtelecom: Prestarea de servicii Info Line ( proiectul Informatii 931)

02.08.2007 - 01.11.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator echipa

Responsabilitati:

-organizarea si coordonarea activitatii de back office pentru distribuitor de televiziune digitala BoomTV
-mentinerea relatiilor cu celelalte departamente in vederea unei bune
functionari a serviciului
-elaborarea de rapoarte periodice de activitate
-angajati in subordine:15

01.08.2006 - 02.08.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

-preluarea apelurilor telefonice de la clienti si angajatii companiei;
-acordarea de consultanta clientilor, efectuand diverse operatiuni in baza de date .

01.06.2006 - 01.09.2006

Departament: banci

Titlu Job: operator relatii clienti

Responsabilitati:

-preluarea apelurilor de la clientii existenti;
-introducerea in baza de date a noilor clienti;
-verificare date clienti existenti;
-verificare/arhivare contracte;
-inchidere batch-uri;
-efectuare apeluri catre clientii existenti pentru prezentarea noilor oferte/beneficii.

06.01.2006 - 31.05.2006

Departament: imobiliare

Titlu Job: consilier imobiliar

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Management performant in agroturism, alimentatie publica si protectia consumatorului la Universitatea Bioterra din Bucuresti.
2005 - 2009 Facultate: Controlul si expertiza produselor alimentare la Universitatea Bioterra din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Matematica- informatica la Colegiul Tehnic de Posta si Telecomunicatii Gheorghe Airinei din Bucuresti.

Premii

2005 , Atestat de ajutor programator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close